Πέμπτη, 11 Φεβρουαρίου 2016

Επιστροφη!

Λιγο μετα την αποφαση μου να γραψω την αναρτηση, κοιταξα την updated λιστα με τα αγαπημενα μου blogs. Και οι φοβοι μου δεν επιβεβαιωθηκαν: δεν αραχνιασαν οπως το δικο μου. Ειναι περιεργο που γραφω μετα απο ενα μεγαλο χρονικο διαστημα, αλλα νιωθω οτι γυριζω σε γνωριμα λημερια. Εξαλλου μπορει οι εμφανισεις των ιστολογιων να αλλαζουν αναλογως την ορεξη και την διαθεση του καθενος, αλλα το κειμενο παραμενει η ουσια καθε αναρτησης.

Χαιρομαι που τελικα επιστρεφω, οχι απο αναγκη, αλλα επειδη μου ελλειψε η επικοινωνια με ολους αυτους τους υπεροχους bloggers που ειχα γνωρισει. Μεσολαβησαν πολλα εως τωρα, τις σκεψεις για τα οποια θα καταγραφω περιοδικα απο αυτη την γωνια.


Προς το παρον καλως σας βρηκα και...I have missed you! :)

8 σχόλια:

Νυχτερινή Πένα είπε...

Καλώς όρισες πίσω!
Πες μας που βρίσκεσαι και τι κάνεις, σε χάσαμε!

Georgia Bairami είπε...

Καλώς τον ...

Μαρία Νικολάου είπε...

Μπα μπα;... σκοντάψαμε σε γνωστές φυσιογνωμίες...

Ανώνυμος είπε...

Μαλλον ηρθες χαθηκες.. και γω ..

Άιναφετς είπε...

Καλώς τον, τώρα μόλις ανακάλυψα πως έκανες φέτος ένα "τζα- coucou" και πάλι εξαφανίστηκες... ούτε σε κάποιο μου mail δεν απάντησες!
Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι σου εύχομαι, όπου και να βρίσκεσαι και ότι και να κάνεις και όπως και αν είσαι! ;-)
Bisous! :-P

elenaporcupine είπε...

Άντε γύρνα!Εγώ γύρισα σιγά, σιγά!Έλα να ξαναγίνουμε πολλοί! :-)

elenaporcupine είπε...

Άντε γύρνα.Εγώ γύρισα σιγά, σιγά!Έλα να ξαναγίνουμε πολλοί! :-)

christinakal είπε...

ω! λέω, δεν μπαίνω πλάκα πλάκα να δω τι κάνει αυτη η ψυχή; και βρίσκω πρόσφατη (σχετικά) ανάρτηση! αφήνω την καλησπέρα μου!