Σάββατο, 16 Νοεμβρίου 2013

Φθινοπωρο...

Αρχικα πρεπει να παραδεχτω οτι εμπαινα που και που στο blog για να δω αν ειχα καποιο σχολιο το οποιο πρεπει να εγκρινω για δημοσιευση. Και κατα βαθος ηλπιζα να μην ειχε γεμισει ιστους και σκονη αυτο εδω το αγαπημενο μερος. Και η αληθεια ειναι οτι κατα καιρους, οσο καιρο ελειψα, τυχαινε να λαμβανω σχολια τα οποια και δημοσιευα χωρις απαντηση.

Και ευχαριστω πολυ αυτους που μου εστειλαν και με σκεφτηκαν ενω εγω ειχα εξαφανιστει χωρις να αναφερω τιποτα. Αλλα δεν μπορω και να κανω προλογους οταν ειναι να πραγματοποιησω κατι: δεν μου αρεσουν οι προγραμματικες δηλωσεις! :) :)

Ετσι εξαφανιστηκα για να ασχοληθω με αλλα πραγματα που ηταν αρκετα επειγοντα και τα οποια θα μου απορροφουσαν πολυ χρονο. Αλλα ημουν σιγουρος οτι θα επεστρεφα, παντα επιστρεφω. Το blogging ειναι τροπος εκφρασης και ως εκ τουτου δεν ειναι κατι προσωρινο, απλα και μονο για να σκοτωνεις μερικες ωρες. Για εμενα τουλαχιστον.

Βλεπω οτι η τελευταια μου αναρτηση  ηταν 5 Μαιου 2013, οχι τοσο παλια οσο ενιωθα. Νομιζα οτι περασε τουλαχιστον ενας χρονος. Παρολα αυτα ειμαι και παλι μαζι σας πουλακια μου και δεν ξερετε ποσο με χαροποιει αυτο. Θα περασω απο τα blogs σας να τα πουμε!


Καλως σας βρηκα και να μου ειστε καλα!!

24 σχόλια:

Humorous Dramer είπε...

έεεεελλλλλλλλλααααααα ρε φίιιιιιλε!!!!
ήμουν ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι θα επιστρέψεις, το ΕΝΙΩΘΑ...
τώρα που το λες, και μένα χρόνος μου φάνηκε, ενώ δεν ήταν...
φίλε?? μας έλειψε η ΜΑΓΙΚΗ ΣΟΥ ΠΕΝΑ, αλήθεια, και διαβάζοντας για την επιστροφή σουμου ήρθε να μπω στο καλώδιο να έρθω ως την Ναντ και να πάμε για μπύρες να το γιορτάσουμε!!!
ήδη είπε δύο μαγικά, τα οποία και κρατώ:
"πάντα επισστρέφω" και "το blogging είναι τρόπος έκφρσσης"...
ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ, η επιστροφή είναι πάντα τόσο μα τόσο γλυκιά!!!
φιλούρες ρε πολλές
(και για τις θαυμάστριες απλά να πω πως είσαι ακόμη ελεύθερος χεχεχε)

μαχαιρης είπε...

καλως επεστρεψες...

Joan Petra είπε...

Που είσαι ρε άνθρωπε;;; Έχει η Γαλλία Νικολούλη;;; Χαχαχα!! Σε φιλώ γλυκά και χαίρομαι τόσο που εμφανίστηκες κάλλιο αργά!! :))))

Levina Vil είπε...

Περίμενα να αρχίσει το '' Έχεις Πακέτο" για να σε ψάξω στο υπερπέραν :-)
Αντε κύριε... Χειμώνιασε...
μαζέψου επιτέλους και στο μπλοκοχωριό!!!

Φιλιά καλέ μου
Καλό βράδυ να έχεις ......

xristin είπε...

Εγώ μάλλον....καλώς σε βρήκα γιατί δεν είχαμε και πολλά πάρε,δώσε,αλλά ποτέ δεν είναι αργά!
Καλό σου βράδυ

Ginny είπε...

Μετά νομίζω ότι εγώ αφήνω μεγάλα κενά! Τι αλχημείες σκάρωνες; ;)
Ελπίζω να είσαι καλά, να σου πήγαν όλα καλά, να συνεχίσεις καλά και χάρηκα εξαιρετικά που είδα ανάρτησή σου!
Θα τα λέμε τώρα που επανεμφανίστηκες!
Καλή εβδομάδα! Φιλιά!

Άιναφετς είπε...

Καλώς το πουλάκι μας!
Φαντάζομαι πως είσαι ακόμα στη Β' μου πατρίδα και πως τα Γαλλικά σου έγιναν excellents!
Ή όχι;
Bisous λοιπόν και θέλω λεπτομέρειες!

Φανή είπε...

μα που εισαι εσυ πια?
ελπιζω η επιστροφη να ειναι οριστικη!

καλο απογευμα :)

agriomeli είπε...

Και για να το επιβεβαιωσω
περασα να σε "τσιμπησω"
για να δω αν οντως δεν εισαι μαγνητοσκοπιση....

Ωστε ξεκιναμε λοιπον...
Αντε να δουμε.

Καλησπερολουλουδο

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫ Mετά απο πολύ καιρό λογω στρατου είπα να μπω στο σπιτικο μου για να σας ευχηθω!!Γιορτες ερχονται και περνω απο το σπιτικό σου να ευχηθω ΚΑΛΑ ΜΑΓΙΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ γεμάτα υγεία-αγάπη - ευτυχια.Οι Αγιες μέρες ας απαλύνουν τον πόνο σε οσους υποφέρουν και ας δώσουν σε όλους μας οτι πιο ανθρώπινο υπάρχει για να νιώσουμε όμορφα!!(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫ Καλως σε βρηκα και παλι!!!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Humorous

Αδερφε αφου το ηξερες οτι θα γυρισω! χαχαχα!! Χαιρομαι που εισαι ακομα εδω και γραφεις! γυρναω και πατριδα για γιορτες οποτε θα κανονισουμε να τα πουμε!! τα φιλια μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Μαχαιρης

Να σαι καλα μαχαιρη! Καλως σε βρηκα! Θα τα λεμε συχνα τωρα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Joan

Καλη μου σας εδινα χρονο για να σας λειψω που λενε! χαιρομαι πολυ που με σκεφτοσασταν οσο ελειπα! Με συγκινεις! Φιλια πολλα! Σμουτς!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Levina

Ε ειδες? Καλη μου εσφιξαν τα κρυα και μαζευτηκα!! Πλακα κανω. απλα γεμιζα μπαταριες και σκεψεις για να γραψω! Φιλια! Να μου εισαι καλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Xristin

Δεν ειχαμε πολλα παρε δωσε αλλα μαλλον ετυχε, γιατι με πετυχες στην περιοδο που εγραφα σπανια! Θα τα λεμε πιο συχνα τωρα! Να εισαι καλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Ginny

Καλο μου εδω μου εισαι? Πολυ χαιρομαι που σε βρισκω παλι εδω! Ε ναι σε ξεπερασα στα κενα βλεπω...Αλλα ειμαστε σαν τους κλεφτες. Παντα γυρναμε στον τοπο του εγκληματος...Χαχαχα! Τα φιλια μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Μαγισουλα μου!!

Ca va aller, ca va aller που λενε στην β πατριδα σου! Τα γαλλικα μου δεν ειναι πολυ καλα ακομα γιατι δεν εχω χρονο για διαβασμα γαλλικων! χαχαχα!! αλλα που θα πανε θα φτιαξουν. Θα σου στειλω μειλ να σου πω τα νεα μου! Σμουτς και μαγισσοφιλακια!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Φανη μου

Θα ειναι οριστικη καλη μου! απλα καποιες φορες πρεπει να αποσυρεσαι οταν δεν εχεις κατι να γραψεις! τωρα ηρθα με γεματες μπαταριες! Φιλια πολλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Αγριομελι

Χαχαχα! Δεν με πιστευες? Νομιζες οτι ηταν σπαμ το σχολιο μου στο μπλογκ σου? χαχαα! τσιμπησου, τσιμπησου ειμαι αληθινος!! χαχααχ! φιλια πολλα καλη μου!

agriomeli είπε...

Καλη χρονια θα ευχηθω
κι ας εξαφανιζεσαι σαν τη γατα του τσεσαϊρ.
Ολοι εχουν δικαιωμα στην ευχη...χι χι

Καλησπερολουλουδο

agriomeli είπε...

Επιμενεις?
Κι εγω!

christinakal είπε...

Αγαπημένε Αλχημιστή,
έτσι είσαι. Χάνεσαι, εξαφανίζεσαι μόνο για να επανεμφανίζεσαι. Και πάλι από την αρχή. Αυτό δεν κάνουμε αλήθεια όλοι μας;
Μεγάλωσα και ωρίμασα με το blog σου συνοδοιπόρο. Πιάνω τον εαυτό μου να θυμάται παλιές σου λέξεις, όταν δεν ήξερα καν εάν έπρεπε να εκφράζω τις δικές μου. Θα έχουν περάσει 4 χρόνια..;
Το συνειδητοποίησα μόλις μερικές μέρες πριν όταν έπιασα τον Αλχημιστή του Κοέλο και σε θυμήθηκα. Θυμήθηκα που έγραφες και για τη νοσταλγία σου για την Ελλάδα, τους έρωτές σου. Και συνειδητοποίησα πόσο γρήγορα περνά ο καιρός.
Ελπίζω να είσαι καλά.
Με όλη μου την αγάπη,
Χριστίνα

Ο Αλχημιστης είπε...

@agriomeli

χαχαχα! Δεν ειπιμενω βρε...Απλα το αφηνω και μου επανερχεται, και ξαναφευγει. Παταω με το ενα ποδι στο σχοινι και με το αλλο στο κενο. Ετσι δεν ειναι ολη μας η ζωη?

Να μου εισαι καλα! Φιλια!

Ο Αλχημιστης είπε...

@Χριστινα


Χριστινα μου τι κανεις? Χαθηκαμε λιγο αλλα ειμαι εδω γυρω παντα! Ακομα και αν δεν δινω σημαδια ζωης! Με συγκινεις πολυ με αυτα που λες. Ελπιζω να μου εισαι καλα. Θα περασω απο το μπλογκ σου να μαθω νεα σου!

Φιλια!