Κυριακή, 5 Μαΐου 2013

Mon pays me fait mal (Robert Brasillach)



Η χώρα μου με πληγώνει με τους πολυσύχναστους δρόμους,
με τα παιδιά πεταμένα στα αιματηρά νύχια των αετών,
με τους στρατιώτες της που αγωνίζονται σε μάταιες ήττες,
και με τον ουρανό του Ιουνίου κάτω από τον καυτό ήλιο.
Η χώρα μου με πληγώνει αυτά τα πονηρά χρόνια,
με τους όρκους που δεν κρατιούνται,
με την εγκατάλειψή της και την μοίρα,
και με το βαρύ φορτίο που βαραίνει τα βήματα της.
Η χώρα μου με πληγώνει με τα διπλά της παιχνίδια,
με το πέλαγος ανοιχτό σε μαύρα φορτωμένα πλωτά,
με τους νεκρούς ναυτικούς για να κατευνάσει τους θεούς,
με τους κομμένους δεσμούς της, από ένα μικρό ψαλίδι.
Η χώρα μου με πληγώνει με όλους εξόριστούς της,
με τις γεμάτες φυλακές της και τους νεαρούς νεκρούς της,
με τους φυλακισμένους της στοιβαγμένους πίσω από αγκαθωτό σύρμα,
και με όλους αυτούς που είναι μακριά και διασκορπισμένοι.
Η χώρα μου με πληγώνει με τις πόλεις της μες στις φωτιές,
πόνος εναντίον των εχθρών πόνος και με τους συμμάχους.
Η χώρα μου με πληγώνει, στο σώμα και στην ψυχή,
από τους σιδερένιους ζυγούς που είναι δεσμευμένη.
 Η χώρα μου με πληγώνει με όλη της την νεολαία,
κάτω απο 4 σημαίες πεταμένη στους 4 ανέμους,
χάνοντας το νεανικό της αίμα από τον προδομέν όρκο όσων ορκίστηκαν.
Η χώρα μου με πληγώνει, με τους σκαμμένους τάφους,
με τα όπλα στραμμένα στα νεφρά των αδερφών,
και με τους ελάχιστους που μετράνε την τιμή των αποστατών αντί μιας δίκαιης ανταμοιβής.
Η χώρα μου με πληγώνει σαν το ψέμα των δούλων, προς τους βασανιστές της,
του χθες και του σήμερα.
Η χώρα μου με πληγώνει, με το αίμα που τρέχει.

Η χώρα μου με πληγώνει...πότε θα καταφέρει να γίνει καλά?




9 σχόλια:

agriomeli είπε...

Μια ταπεινη καλησπερα
απο μια "χωρα"
που οσο κι αν προσδοκουμε
δεν θα μπορεσει ποτε
να γυρισει το βιντεο πισω.

Πολλα φιλια.

Joan Petra είπε...

Η Χώρα μου με πληγώνει. Τελεία.

Χρόνια Πολλά Φίλε Αλχημιστή.
Σε φιλώ.

Humorous Dramer είπε...

όπου και να πάω η Ελλάδα με πληρώνει (Τζίμης Πανούσης)

Άιναφετς είπε...

Υπάρχει άραγε κάποια χώρα πάνω στη γη που να μη πληγώνει;
Εμείς πληγώνουμε τη χώρα... η χώρα, είμαστε εμείς...
Που είσαι καλέ μου φίλε;

Φανή είπε...

μετα απ'ολα αυτα, για τι να ειναι κανεις περηφανος?

καλο σου απογευμα!

Aerlyn0204 είπε...

Για να μην σε απογοητευσω και σου πω οτι ποτε δεν θα γινει καλα αυτη η χωρα, θα σου πω οτι αργει πολυ ακομα...Αλλα εσυ να εισαι αισιοδοξος οπως ησουν...
Καλημερα απο τη συννεφιασμενη Αθηνα :)

P.S.Το προ-τελευταιο post μου ισως σου αρεσει δες το αν μπορεις...!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ειχα πολυ καιρο να ερθω απο εδω λογω στρατου.Δεν ξεχνώ ομως ποτέ τους μπλοκόφιλους και ετσι περνάω σήμερα για ν αφησω πολλές ευχες για εναν ομορφο μηνα.Καλο καλοκαιρι να περάσεις * • ♫ ♫ ♫ • *** • ♫ ♫ ♫ • ***

agriomeli είπε...

Χαθηκες κι εσυ...
εκει στα περατα της υφηλιου...

agriomeli είπε...

Ευχομαι και θελω να εισαι καλα.