Παρασκευή, 1 Μαρτίου 2013

Blog-οπαιχνιδο










Σε καποια αλλη αναρτηση ειχα πει οτι δεν παιζω παιχνιδια διοτι γενικα τα βαριεμαι. Δεν μπορουσα ομως να αρνηθω στην προσκληση της Μαριας οποτε this time I am in :)



Λοιπον η εν λογω κυρια εκατσε και εγραψε 11 πραγματα για εμενα τα οποια βεβαιως δεν συμμεριζομαι αλλα επειδη ειμαι υπερ της ελευθερης διακινησης ιδεων θα σας τα παραθεσω κατωθι. Οσοι εχετε τα guts διαβαστε τις ανευ ουσιας (ψευδεις) λεπτομερειες για εμενα που ακολουθουν.



Alors!



1. Ψείρας, πολύ σχολαστικός. Μέχρι που σου έρχεται να τον δείρεις. (Βιαιο κοριτσι! Ειμαι σχολαστικος μεχρι να βαρεθω να ειμαι. Ολα εχουν και τα ορια τους. :p)


2. Αγαπά πολύ την οικογένειά του.



3. Δεν λέει ποτέ ψέματα. Μεγάλο προσόν για έναν άντρα. (Παιρνεις ορκο? :p)


4. Ρομαντικός και γλυκός. Πολύ ρομαντικός και γλυκός.


5. Καμιά φορά φαίνεται λίγο άκαρδος, χωρίς όμως να είναι.


6. Πολύ υπεύθυνος σε όλους τους τομείς. Αναλαμβάνει τις ευθύνες του όταν κάνει βλακεία χωρίς δικαιολογίες και υπεκφυγές. (Μερικες φορες θα προτιμουσα να μεινω μακρια απο οποιαδηποτε ευθυνη)


7. Ενθουσιάζεσαι με μικρά όμορφα μικρά πραγματάκια.



8. Ποοοολυυυύ ξεχασιάρης. Τι να κάνει και αυτός, με τόση δουλειά που πατάει, το μυαλό του κολλάει μετά. (Ασε. Και προσπαθω να το καταπολεμησω. Χοντρα κολληματα!)



9. Υπναράς. Έχει ένα κουμπί και τσακ το πατάει και τον παίρνει ο ύπνος. ( Ο υπνος ειναι ευλογια. Νομος!)




10. Πονετικός και αλληλέγγυος. Θέλει να βοηθά του πάντες. (Ειδικα αυτους που εχουν ορεξη να βοηθησουν τον εαυτο τους)




11. Καλός άνθρωπος. (Ελα ειλικρινα, στο 11 ξεμεινες απο πραγματα και εγραψες αυτη την μπαρουφα ε?)



Ευχαριστω την Μαρια για την λεπτομερως ανουσια καταγραφη μικρων ψεμματων για τον χαρακτηρα μου. Με την σειρα μου θα ηθελα να καλεσω φιλους bloggers να παιξουν αλλα επειδη ισως εχουν καλεστει ηδη η απλα δεν θελουν να παιξουν και ισως τους φερω σε δυσκολη θεση δεν θα το κανω ονομαστικα. Οποιος θελει να παιξει ειναι ελευθερος να το κανει. Αν καποιος δεν θελει φυσικα και δεν υπαρχει θεμα, ξερετε οτι δεν με νοιαζουν τετοιες χαζομαρες (το πολυ πολυ να περασουμε μια μερα εγω, εσεις και το μαστιγιο μου, ξερετε).






Να μου ειστε καλα και να περνατε ακομα καλυτερα!

8 σχόλια:

Κ. † είπε...

Εγώ νομίζω ότι πολλά απ' όσα λέμε έχουν ήδη φανεί απ' τα γραπτά μας.Ωστόσο,καλά έκανες κι έπαιξες!Σε μερικά μοιάζουμε κιόλας... Bonjour! :)

Μαρία Νι είπε...

Ψέματα ε; Να το 11ο που δε μου έγραψες. Ψεύτρα και συκοφάντισσα. Άντε... ξύπνααααα!!!! Μεσημεριάσαμε...

Φιλάκια γλυκό μου.

Meli Kanella είπε...

Θα συμφωνήσω με την Κ, οτι συνήθως φαινόμαστε απο τα γραπτά μας. Αλλα, για όσους δεν έχουν δεί όλα τα γραπτά σου πάλι καλά που υπάρχουν και αυτά τα βραβειάκια!

Δεν φτάνει που κάθησε η κοπέλα να πει για εσένα τόσα όμορφα της την λες και απο πάνω! (σημείωσε κορίτσι μου και το αχάριστος:P)

Καλό υπόλοιπο σκ!!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Κ

Ναι νομιζω οτι τα γραπτα μας μιλανε καλυτερα απο εμας για εμας. Να μου εισαι καλα! Φιλια πολλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Μαρια Νι

Ασε με ρε!! Λιγες ωρες υπνο ακομα!! Μην με ξυπνας απο τις 6, πριν ακομα η μερα να φεξει!!!!

Φιλια πολλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Μελοκανελλο

Αχαριστος ε? Καλα, καλα! Σε σταμπαρισα τωρα, εχε τον νου σου! :p

Φιλια πολλα!

agrimio είπε...

Bonus 12 δεν έχει, ε; Ντροπή!! Όλοι βάζουν ένα εξτρά, αυτό το κατιτίς, βρε παιδί μου, για να μας εξάψουν την περιέργεια. :Ρ

Χαίρομαι που άρχισες να γράφεις ξανά. Χαιρετισμούς από την μακρινή Μελβούρνη :)

Aerlyn0204 είπε...

Αχ καλε μου δεν καταλαβα τι πρεπει να κανω!!!Θα ηθελα να συμμετασχω ωστοσο...
Τα φιλια μου!