Κυριακή, 31 Μαρτίου 2013

Βρε τι μας λες...

...αποφασισε το επισημο ελληνικο κρατος, μεσω της κρατικης τηλεορασης, να κανει ντοκιμαντερ για τον Λιαντινη? Βρε για δες απιστευτα πραγματα που συμβαινουν γυρω μας και εμεις δεν τα παιρνουμε χαμπαρι. Τι ηταν αυτο το πνευματικο αλμα που εκαναν οι υπευθυνοι της κρατικης τηλεορασης? Απιστευτο. 


Ολοι δεν επεσαν να τον χλευασουν οταν πεθανε, χωρις να τηρησουν ουτε καν τα προσχηματα, τον πρεποντα σεβασμο απεναντι στον νεκρο? Και θυμαμαι ολες αυτες τις ανουσιες συζητησεις στα καναλια για το πως και γιατι αυτοκτονησε, που ειναι το σωμα του, ενω η μητερα του να βομβαρδιζεται συνεχως απο σωρο ανουσιων ερωτησεων για την ζωη και το εργο του, λες και η χαροκαμμενη μανα ειχε την ορεξη να μιλησει για την συγγραφικη παρακαταθηκη του Λιαντινη. Αν ηθελαν πραγματικα να μαθουν, ας ανοιγαν τα στραβα τους και ας διαβαζαν τα βιβλια του, τοσο απλο. Αλλα βρηκαν εκεινη την εποχη με κατι να ασχολιουνται οπως κανουν παντα τα καναλια οταν οσμιστουν κατι που μπορει να πουλαει.

Και συζητησεις επι συζητησεων, και η εικονα της μανας να πολιορκειται απο ορδες δημοσιογραφικων μυγων που δεν την αφηναν να πενθησει τον γιο της.

Ας ειναι, καλο ειναι που βγηκε ενα ντοκιμαντερ, ακομα και αν οι προθεσεις ειναι υποκριτικες. Το παραθετω εδω για οσους ενδιαφερονται να το δουν.

Την καλησπερα μου και καλη Κυριακη σε ολους!


14 σχόλια:

agriomeli είπε...

Μαλλον θα ειδαν την προσφατη αναρτηση μου περι παραφροσυνης
υπο Λιαντινη "βλεμμα"...
.....
χαχαχαχα....
Ξαφνικα δεν μπορεις να γινεις
ο΄τι ζηλευεις στους αλλους...
.....
πες τους!

Ολα καλα?

Ο Αλχημιστης είπε...

Ξαφνικα δεν μπορεις να γινεις ο,τι ζηλευεις στους αλλους...Μα τι αφορισμος! Μου αρεσε πολυ! :)

Ολα καλα...Μετα τα αιματα και τους λαιμους, το πρωι, τα πραγματα φαινονται λιγο καλυτερα...Ελπιζω και για εσενα...Να μειωθηκε η αναγκη σου για λαιμους και αιματα...Μεχρι το επομενο βραδυ.

Τι λες? :)

agriomeli είπε...

Περασε φως απο τη ζηση μου?
Μπααα...χαμπαρι δεν πηρα...
Ο λαιμος παντα διαθεσιμος...
προς ενοικιαση,ή πωληση...

(προτιμωνται οι πολυ πεινασμενοι
για καλυτερα αποτελεσματα)..

Μην ασχολεισαι,καλο μου..
εχω ξορκισει τα σκοταδια μου....
πια!

Φιλι αγριομελενιο.

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

συμφωνώ απόλυτα με όσα γράφεις. είναι πολύ πρόσφατα τα γεγονότα για να ξεχάσουμε πόσο πολεμήθηκε όσο ζούσε - πόσο υποτιμήθηκε σαν γεγονός κουτσομπολίστικο όταν αποφάσισε να φύγει...

Ρασκόλνικωφ είπε...

Τον Λιαντίνη τον έμαθα τυχαία από ένα βιντεάκι στο youtube και θαύμασα την οξύνεια του.Για αυτά που λες δεν ξέρω γιατί ήμουν μικρός όταν έγιναν αυτά και δε θυμάμαι,αλλά είμαι σίγουρος πως έτσι και χειρότερα θα καναν!Τι να πει κανεις,οι εποχές δεν αλλάζουν!
Σε καληνυχτώ φίλε μου!

Ανταίος είπε...

Καλά τι πάθανε εκεί στην Μεσογείων;;;χαχαχα
Καλημέρα καλό μήνα Αλχημιστή!

Joan Petra είπε...

Κάποιος μέσα στην ΕΡΤ κάνει του κεφαλιού του...
Άβυσσος η ψυχή του Ελληνικού Δημοσίου..!
ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΜΗΝΑ ΦΙΛΑΡΑ ΜΟΥ.

Meli Kanella είπε...

Έχεις απόλυτο δίκιο..θυμαμαι γενικώς πως τον πολέμησαν..και απορώ με το ντοκιμαντέρ και εγώ.. αλλά κάπως έτσι δεν κάνουν με όλα τα πολυσηζητημένα θέματα? πρωτα χώνουν και μετά εξυψώνουν..δήθεν και τάχα μου.

Καλημέρα και καλο μήνα

Πασπαρτού Για Παντού είπε...

Μα γιατί απορείς;

Πάντα το ίδιο δεν συμβαίνει;
Πρώτα πεθαίνει κάποιος που έχει πει κάτι σημαντικό, που έχει χτυπήσει τη γροθιά του στο κατεστημένο και ύστερα τον κάνουν ήρωα...

Τακτική δοκιμασμένη...και έτσι και έτσι...να συμβαδίζουμε με τα πάθη των καιρών!

agrimio είπε...

Είμαστε γενικά σαν λαός ένα οξύμωρο σχήμα - με όλη την αντιφατικότητα της έννοιας. Μια μπρος, μια πίσω. Πότε να οδηγούμε, πότε να οδηγούμαστε. Ο Λιαντίνης είναι - ενεστωτικός χρόνος, καθώς τα λόγια του είναι διαχρονικά - μια πολύ σημαντική προσωπικότητα, κι όσο κι αν την αντιμάχονται μερικοί, όσοι τον έχουμε διαβάσει τον ξεχωρίσαμε για το έργο του.

Το βίντεο που έβαλες θα το δω με την ησυχία μου το βράδυ, προς το παρόν μια γλυκιά καλημέρα από Μελβούρνη. :)

Aerlyn0204 είπε...

Ετσι γινεται καλε μου σε αυτη τη χωρα οταν συμβαινει κατι σχετικο με θανατο ή με σκηνες βιας...Μονος σου τα ελεγες και παλαιοτερα για το Μητροπανο...Κορακια στον πονο και στη δυστυχια του αλλου...
Καλη κινηση το ντοκυμαντερ εστω και αν οι προθεσεις δεν ειναι τοσο αγνες...

Καλημερα :)

xristin είπε...

Σε ευχαριστώ που μου έδωσες την δυνατότητα να δω το ντοκιμαντέρ για τον Λιαντίνη.
Και η προφητεία του με συγκλόνισε.
"Να θυμάσαι ότι έρχονται χαλεποί καιροί για τις νέες γενεές. Και είναι άδικο και μεγάλο παράξενο να χαρίζεται τέτοιο το δώρο της ζωής στους ανθρώπους, και οι πλείστοι να ζούνε μέσα στη ζάλη αυτού του αστείου παραλογισμού".

Φανή είπε...

ειχα τη κορη του καθηγητρια στο 1ο ετος, μας εκανε μαθηματα περι τεχνης.
τωρα πια εχει φυγει βεβαια..
κοινωνικη θεολογια ειμαι.

δεν ξερω, περιεργη ιστορια.. εκτος απο την αυτοχειρια που δεν τη συμπαθω καθολου και δεν τη δικαιολογω ουτε οταν καποιος εχει φτασει στο απροχωρητο, το 'ολη μου η ζωη υπηρξε μια μελετη θανατου' και τα 7 χρονια που ειχε πει να περασουν μεχρι να δειξει ο φιλος του στην κορη του που βρισκεται, με κανουν να σχηματιζω μια αποψη γι αυτον που κινειται αναμεσα στο υπερβολικα φιλοσοφημενος και το κατι δεν παει καλα πια..
φιλια!

dimitris karnouskos είπε...

για εμενα αποτελει "φάρο" στη ζωη μου. καλη σας συνεχεια