Πέμπτη, 31 Ιανουαρίου 2013

Μια αφιερωση.



''Ελατε, ελατε, κοπιαστε''. Οπως θα ελεγε καποιος, καπου, σε μια αλλην εποχη, ξεχασμενη ισως. Μιαν εποχη που η φιλοξενια δεν ηταν στα λογια και η ανθρωποι μιλουσαν μεσα απο την καρδια τους, με μπεσα και φιλοτιμο.

Ελατε λοιπον εδω, να σας σερβιρω κρασι και μεζε και να σας πω μια μικρη ιστορια μεσα απο τις νοτες της Κρητης. Μεσα απο την ευ-μορφια ψυχης και τεχνης του Δημητρη Αποστολακη. Μπας και γλιτωσουμε και δεν μας τσακισει η μαυριλα που επικρατει γυρω μας.


Δεν το εχω ξανακανει ποτε, αλλα νιωθω την φριχτη αναγκη να το κανω. Δεν το εκανα παλια γιατι πιστευω αυτα δεν τα κανεις συχνα, τα κανεις μονο οταν τα εννοεις και δεν μπορεις να κρατηθεις απο το να μην τα κανεις. Νιωθω λοιπον την αναγκη να ευχαριστησω εδω μερικους ανθρωπους, bloggers, στους οποιους εχω μεγαλη αδυναμια και ενιωσα την απουσια τους τοσο καιρο που απεχω απο το blogging. Το λιγοτερο που εχω να κανω ειναι να γραψω μερικα πραγματα, οπως τα σκεφτομαι, ακομα και αν δεν τους γνωριζω προσωπικα ολους. Αφιερωνω λοιπον το τραγουδι αυτο στην AnD, στον Humorous Dreamer, στον Ρας, στην Αλς, στην Μαρια Νι, στην καλη μου μαγισσα Αιναφετς, στην Σιλενα, στην Aerlyn και στου υπολοιπους που ξεχναω η δεν προλαβαινω να γραψω. Ξερουν αυτοι ποιοι ειναι!


Σας αφιερωνω το τραγουδι αυτο λοιπον με πολυ αγαπη, ξεροντας οτι καπου υπαρχουν ανθρωποι που μπορουν να κανουν την διαφορα σε αυτον τον ασχημο κοσμο.



  


Στίχοι:  
Δημήτρης Αποστολάκης
Μουσική:  
Δημήτρης Αποστολάκης

Ήτανε όμορφο θαρρώ
εκείνο τον παλιό καιρό
το καπηλειό μου
γιαλός, καημός και τσικουδιά
βαρμένα μέσα στην καρδιά
με τ’ όνειρό μου.

Και κάθε μέρα από βραδύς
ντουγιουρντισμένος ο Βαρδής
με το λαούτο
με το κρασί του στον οντά
στον αμανέ του να κεντά
τον κόσμο τούτο.

Κι ο Σταύρος πέρα στη γωνιά
που για δυο χείλια βυσσινιά
τα σιγοπίνει
παίρνει νερό σαν τραγουδεί
που το λαούτο του Βαρδή
τον πόνο σβήνει.

Κι ο Μύρος πιάνει το χορό
το χώμα μόνο έχει οχτρό
χρυσά παλάτια
σε κάποια θάλασσα πλατιά
θυμάται, κόκκινα φωτιά
τα δυο του μάτια.

Θυμούμαι κάθε χαραυγή
πού `λεγα ο ήλιος να μη βγει
στην αγκαλιά σου
όνειρο βάρκα με πανιά
να σεργιανίζω το ντουνιά
με τα φιλιά σου.

Αργό το ζάλο μου, βαρύ
ήτανε ψεύτικος μπορεί
ο έρωτάς σου
ρωτώ διαβάτες στα στενά
αν είδαν μάτια καστανά
σαν τα δικά σου.

Πως να δικάσω μια ζωή
κι ένα αστέρι το πρωί
που τρεμοσβήνει
στο ερειπωμένο καπηλειό
ένα μου όνειρο παλιό
έχει `πομείνει.

32 σχόλια:

Ρασκόλνικωφ είπε...

Σε ευχαριστώ φίλε μου Αλχημιστή!!Ξέρεις είχε λείψει κάπως μια πιο νηφάλια φωνή εδώ γιατί τα δικά μου γραπτά είναι πιο νεανικά οπότε πιο ας πούμε ασταθή!Τα δικά σου εν αντιθέσει είναι στιβαρά και βαθυστόχαστα!Είναι κάτι που το ζηλεύω από εσάς τους στιβαρούς,αλλά που θα μου πάει θα το αποκτήσω!
Καλωσήρθες πάλι πίσω και πάρε ένα τραγουδάκι λίγο διαφορετικό από αυτό που μας έβαλες!:Ρ

http://www.youtube.com/watch?v=fc0hqtPCYmQ

αοράτη είπε...

Ζεστή και γνήσια η σκέψη σου.

Σ'ευχαριστούμε.!

Όμορφο γλυκοχάραμα να 'χεις..!!

ασωτος γιος είπε...

και εγω το εκανα χτες αυτο
χαχα
μαζι και σενα γιατι εισαι αγαπημενο ιστολογιο
ομορφο τραγουδι

Levina Vil είπε...

Υπάρχουν εκείνοι που κάνουν την διαφορά και ευτυχώς για να κρατάμε κάποια ισορροπία μέσα στις μέρες που ζούμε ... υπάρχουν κι εκείνοι που μας γεμίζουν ελπίδα πως η θετική σκέψη δεν έχει πεθάνει, πως η ελπίδα υπάρχει!

Να είσαι καλά και σου στέλνω μια ηλιόλουστη Καλημέρα καλέ μου Αλχημιστή :))

Μαρία Νι είπε...

Σ΄ευχαριστώ γλυκό μου ξενάκι.
Δυστυχώς η απόσταση μας κάνει να αρκούμαστε σε αφιερώσεις. Αλλά θα περάσει ο καιρός και θα είσαι πάλι κοντά μας. Σε περιμένω στο καπηλειό μας, να πιούμε τις ρετσίνες μας και να σου δώσω ένα γλυκό φιλί.
Καλή δουλειά και να έχεις μια όμορφη μέρα.

Κεράσια και Κρίνοι είπε...

Πανέμορφο τραγούδι!

Είμαστε κοντά σου!

AnD είπε...

Σ'ευχαριστούμε για τη σκέψη σου!
Λοιπόν, αυτό το τραγούδι παρόλο που είναι κρητικό, είναι από αυτά που μυρίζουν Θεσσαλονίκη.
Φαντάσου τώρα, απόψε το βράδυ πχ, να πηγαίναμε όλοι μαζί σε ένα καπηλειό και να ακούγαμε τέτοιες μουσικές. Θα πίναμε ρετσινούλα, ουζάκι κι ό,τι ήθελε ο καθένας. Ο καθένας με το γούστο του και με το χαρακτήρα του. Αλλά όλοι μαζί στο ίδιο τραπέζι να γελάμε και να τραγουδάμε χωρίς να λέμε και πολλά. Μόνο τα μάτια μας θα μιλούσαν κι οι ανοιχτές καρδιές μας.
Αυτή είναι η στιγμή Αλχημιστή. Μέσα σε όλη τη φασαρία, σε όσα γίνονται και πονάνε, να βρεις την παρέα σου, την οικογένειά σου, αυτούς με τους οποίους νιώθεις να σε δένει κάτι δυνατό κι εκεί να βρίσκεσαι. Μέσα στην αγάπη δίνοντας αγάπη.
Και κάπως έτσι θα έλεγα πως λύνονται τα μεγάλα γιατί άλλη λύση δε βλέπω να υπάρχει.

Στην υγειά σου!

agrimio είπε...

Κι εμάς μας έλειψες... μην χαθείς πάλι! Κι αυτό το τραγούδι, απόλαυση!! (Να μου πεις, εάν δεν παινέψουμε το σπίτι μας -ΚΡΗΤΗ- θα πέσει να μας πλακώσει, χα χα)

Να περνάς όμορφα (συν)ξενιτεμένο μου. Χαιρετισμούς από την μακρινή Αυστραλία

'Ανθρωπος στον Πλανήτη είπε...

Γεια σου πατριωτάκι! Να 'σαι καλά!

Meli Kanella είπε...

Πολύ όμορφη ανάρτηση για come back (απο όσο κατάλαβα), να αφιερώσεις ενα τραγούδι σε φίλους που γνώρισες μέσα απο τα ιστολόγιά τους, τους ξεχώρισες και ποτέ δεν τους ξέχασες!

Καλωσήρθες και καλώς σε βρήκα και εγώ απο την μεριά μου! Να έχεις μια όμορφη ημέρα!

serenata είπε...

Καλά έκανες.
Είναι όμορφο να εκφράζουμε την αγάπη μας.
Να σαι καλά, σου στέλνω φιλάκια:)

Aerlyn0204 είπε...

Θα βαλω τα κλαματα και ειμαι και σε παραξενη ψυχολογικη κατασταση...
Ευχαριστω πραγματικα...
Φιλια πολλα και να εισαι παντα καλα...

christinakal είπε...

Καλησπέρα Αλχημιστή,
πάει κανένας χρόνος; Μπα. Υπερβολική.. Πάνε πολλοί μήνες πάντως. Βρέθηκα τυχαία ξανά στο χώρο σου. Ο δολοφόνος πάντα γυρνά στον τόπο του εγκλήματος λένε.. Πάντα μου άρεσε να σε διαβάζω.
Και με το συγκεκριμένο επιβεβαιώθηκα. Οι Χαΐνηδες δε, αισθητική απόλαυση. Θα πάω και στον Πασχαλίδη σε 2-3 εβδομάδες..
Η Χριστίνα είμαι εάν δεν με κατάλαβες από το mysmallperfectworld.blogspot.com.
Είπα να αλλάξω χώρο, μια ανανέωση πάντοτε χρειάζεται.
Σε χαιρετώ λοιπόν προσώρας.
Να περνάς ωραία!

paliokoritso.... είπε...

Με την πρώτη επίσκεψη,έπεσα σε λατρεμένο τραγουδάκι!!!Αυτό λέει πολλά...καλώς σε βρήκα κι από εδώ :)

Άιναφετς είπε...

Ξέρεις και εσύ ο ίδιος πως η επικοινωνία είναι πέρα από ηλικίες, φύλλο, σύνορα και χρόνο, έχει σχέση με ανοιχτή καρδιά...
Έτσι μέσα από το τραγούδι επικοινωνούν όσοι έχουν κάτι να δώσουν για να γλυκάνει λίγο η δύσκολη καθημερινότητα όλων μας...
Ευχαριστούμε που μας θυμάσαι και μας δείχνεις έτσι τρυφερά την αγάπη σου!

ΑΦιλιά... είσαι ακόμα στην β' πατρίδα μου, καιρό έχουμε να μιλήσουμε;

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Ρας εσυ να κατσεις στο μπλογκινγκ και να αφησεις τις ευχαριστιες. Αντε γιατι θα γινει χαμος! :p

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Αορατη

Εγω ευχαριστω για το μοιρασμα σκεψεων και συναισθηματων. Να μου εισαι καλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Ασωτος Γιος

Να εισαι καλα φιλε μου, χαιρομαι που σου αρεσε το τραγουδι! Καλο σου βραδυ!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Ασωτος Γιος

Να εισαι καλα φιλε μου, χαιρομαι που σου αρεσε το τραγουδι! Καλο σου βραδυ!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Levina Vil

Να σαι καλα Λεβινα μου! Σου στελνω ενα ομορφο χαμογελο και μια γλυκια καλησπερα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Μαρια Νι

Σμουτς γλυκα! Να μου εισαι καλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Κερασια και Κρινοι


Χαιρομαι που ειστε εδω μαζι μου. Εστω και μακρια! Φιλια!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ AnD

Ειναι πολυ ομορφο να επικοινωνεις και να μοιραζεσαι σκεψεις και συναισθηματα με αλλους ανθρωπους. Ισως να μας κρατα ζεστους μεσα σε αυτη την εποχη της ψυχρας και του σκοταδιου!

Φιλια καλη μου φιλη!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Αγριμιω

Η Κρητικη μουσικη ειναι υπερχοη απο καθε πλευρα, ειναι ελληνικη μεχρι τον πυρηνα της. Υπεροχες μελωδιες βγαζει η Κρητικη γη πραγματικα. Οποτε καλα κανεις και την παινευεις. Σε ευχαριστω που περνας! Να μου εισαι καλα! Φιλια!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Ανθρωπος στον Πλανητη

Να εισαι καλα! Αλλα το μπλογκ σου το εχεις παρατησει η ειναι η ιδεα μου? Αν αλλαξες μπλογκ στειλε μου το λινκ σε παρακαλω! Την καλησπερα πατριωτη!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Μελι Κανελλα

Καλως ηρθες! Ναι ηταν κατι που μου βγηκε αυθορμητα και με χαροποιει που εγινε ετσι. Δεν μπορω να γινονται τετοια πραγματα μετα απο σκεψη και σχεδιασμο. Μονο μεσα απο το αυθορμητο ειμαστε ειλικρινεις. Την καλησπερα μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Σερενατα

Καλη μου φιλη να μου εισαι καλα! Σου στελνω ολη μου την θετικη ενεργεια και το χαμογελο μου! Να σαι καλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Aerlyn2004

Ελα οχι κλαματα και δεν τα μπορω! :)

Να μου εισαι καλα καλη μου φιλη και να προσεχεις! Φιλια πολλα πολλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ christina

Μικρη σου σχολιασα στο μπλογκ σου αυτα που θα σου ελεγα εδω! Καλως με ξαναβρηκες! χαχαχα! Φιλια!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Paliokoritso

Καλως σε βρηκα! Θα τα λεμε συχνα (ελπιζω) απο δω και περα! Να σαι καλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Αιναφετς

Καλη μου μαγισσα ναι ακομα στην Γαλλια ειμαι. Θα σου στειλω μειλ να σου πω τα νεα μου! Μου ελειψες πολυ!

Α-Φιλια!

Caramel είπε...

Όμορφο...
Καλησπέρα απο Ελλάδα :)