Σάββατο, 24 Νοεμβρίου 2012

En revenant de Nantes

Οταν μου εκανε η καλη μου φιλη AnD αφιερωση ενος τραγουδιου στην προηγουμενη αναρτηση απο τον "Καιρο των Τσιγγανων" (αν δεν κανω λαθος) μου εκανε φοβερη εντυπωση το πως διαισθανθηκε οτι τον τελευταιο καιρο οντως ενιωθα τσιγγανος. Χωρις μονιμη κατοικια, χωρις μονιμοτητα, να πηγαινω απο εδω και απο εκει. Οχι μονο εγω, αλλα και χιλιαδες αλλοι ανθρωποι που δεν εχουν μονιμη δουλεια και πρεπει να μετακινουνται συχνα πυκνα. Θυμαμαι το τελευταιο βραδυ στην Nancy, πριν να φυγω, και την κρεπαλη της τελευταιας νυχτας. Που μεσα σε μια ωρα, πιωμενος και πτωμα απο την κουραση γυρισα σπιτι και οπως-οπως μαζεψα ο,τι ειχε απομεινει για το ταξιδι. Ισα ισα προλαβα, με το που τελειωσα το μαζεμα ηρθε το ταξι. Ζωσμενος με μια βαλιτσα τεραστια, δυο laptop και μια τσαντα ωμου, αναρωτιεμαι πως τα σηκωσα ολα αυτα και τα μετεφερα.

Και να που μετα απο λιγο βρισκομουν στο τραινο να ταξιδευω δυτικα, στην Nantes, πολη χτισμενη διπλα στον περιφημο Λιγηρα, τον μεγαλυτερο ποταμο της Γαλλιας. Απο βορειοανατολικα, σχεδον στα συνορα με την Γερμανια ξεκινησα να πηγαινω βορειοδυτικα, σχεδον διπλα στον Ατλαντικο. 4 ωρες ταξιδι, οχι και πολυ αν σκεφτεις οτι θες 6 ωρες για να πας Αθηνα-Θεσ/κη. Μετα απο καποιες ωρες ταξιδι, λαμβανω μηνυμα απο την μανα μου που εγγραφε: "πως νιωθεις που η ζωη σου εχει σασπενς?". Χωθηκα στο καθισμα και σκεφτομουν. Ναι ενιωθα ομορφα. Μου αρεσε η αλλαγη, μου αρεσε το αγνωστο, μου ιντριγκαρε που για δυο χρονια θα εμενα σε μια αλλη πολη.

Ισως αν ζουσαμε διαφορετικες εποχες, μακρια απο κρισεις και μιζεριες, και ανθρωπινο πονο και πεινα ισως να το χαιρομουν πιο πολυ και να σκεφτομουν οτι οντως η μονιμοτητα σε σκοτωνει. Και οτι ωραιο ειναι να πηγαινεις οπου σε βγαλει ο δρομος. Ετοιμος για περιπετειες. Αλλα ο ζοφος που επικρατει δεν με αφηνει να κανω χαρουμενες σκεψεις ακομα και αν εχω βολευτει για δυο χρονια ακομα.

Και ηρθα και εγκατασταθηκα εδω και δυο βδομαδες, για αυτο χαθηκα και λιγο απο το blogging. Ειναι πολυ ομορφα εδω, περισσοτερο απο την προηγουμενη πολη που ημουν. Και η δουλεια καλη, και το περιβαλλον εργασιας ακομα πιο καλο. Αλλα τι να το κανεις, δυστυχως η ευτυχως δεν ειμαι απο τους ανθρωπους που κοιτανε μονο το τομαρι τους, και γνωριζοντας οτι ο κοσμος γενικα υποφερει δεν μπορω να ειμαι και πολυ ικανοποιημενος με τον κοσμο που ζω. Εναν κοσμο αλλαγης προ το χειροτερο, εξαθλιωσης του ανθρωπου και καταργησης βασικων ανθρωπινων δικαιωματων. Τοσα χρονια αγωνων και αιματος χανονται στον βωμο της ενωσης, ευρωπαικης, οικονομικης η ο,τι αλλο. Και περιμενουμε απο σωτηρες να μας βγαλουν απο τον πατο, λες και δινουν δεκαρα για το τι γινεται. Δεν εχουν ιδεα για το πως ζουν οι απλοι ανθρωποι, τι περνανε, πως ζουνε, πως τα βγαζουν περα. Οι ανθρωποι δεν εχουν ιδεα. Και δεν προκειται να κανουν και τιποτα για να βγαλουν τον κοσμο απο το τελμα. Ο κοσμος πρεπει να παλεψει με τις δικες του δυναμεις να βγει απο την αβυσσο.

Και μια και επιασα το κοινωνικο, τι ακουσα αγαπητοι αναγνωστες? Ο ΣΥΡΙΖΑ μαθαινω εχει αξια στελεχη. Με λογο πολιτικο, και σκεψη βαθεια. Ατομα σαν τον Τατσοπουλο επι παραδειγματι. Που μας ειπε οτι εχει παρει την μιση Αθηνα. Αυτα ειναι! Λογος αμιγως πολιτικος, βαθυς και στοχαστικος. Οχι αστεια. Μπραβο στον ΣΥΡΙΖΑ που εχει τετοια αξια στελεχη και διανοητες. Μπραβο που δεν συμμετεχει στο τσιρκο της πολιτικης. Ευγε και πολλα μπραβο! Ανδρων επιφανων, πασα γη ταφος.

Νομιζω καταλαβε και ο κοσμος οτι ο ΣΥΡΙΖΑ μαλλον θα εξελιχθει σε ενα νεο ΠΑΣΟΚ. Η οτι τελοσπαντων δεν εχει σκοπο να καταφυγει σε ριζοσπαστικες αλλαγες και ανανεωτικες λογικες. Χαρηκαμε λιγο οτι κατι αλλαζε αλλα τελικα μια απο τα ιδια βλεπω. Μπορει να κανω και λαθος τελικα. Ειδωμεν. Οπως παντα η ιστορια εχει τον τελευταιο λογο.

Τελοσπαντων...Ελπιζω να μου ειστε καλα, και σας υποσχομαι οτι θα περασω απο το blogs σας για να μαθω νεα σας. Επιτελους εχω και γρηγορη συνδεση ιντερνετ και θα μπορω ευκολα να φορτωνω τις σελιδες σας, με τα χρωματα και τις ομορφες σκεψεις. Τουλαχιστον καθε Σ/Κ αποφασισα να ασχολουμαι με το blogging, δεν θελω με τιποτα να αφησω αυτο το χομπυ.

Πριν σας αφησω, θα σας δειξω μερικες φωτο απο την πολη που μενω. Ελπιζω να ειστε καλα και να αντεχετε. Δεν εχουμε αλλη επιλογη, το ξερετε ετσι δεν ειναι? Ειτε στην Ελλαδα ειτε μακρια, πρεπει να βασταμε δυνατα. Και να ονειρευομαστε και να πραττουμε για κατι καλυτερο απο την μαυριλα που υπαρχει στο τωρα. Να μου ειστε καλα!















14 σχόλια:

Κ. † είπε...

Πολύ όμορφη πόλη,όντως!
Ο ΣΥΡΙΖΑ,από 'κει που βρισκόταν στην αφάνεια,«ανέβηκε» τάχιστα,ξαφνικά κι ένα μεγάλο μέρος του ελληνικού λαού εξακολουθεί να τον υποστηρίζει...Μην περιμένεις,λοιπόν,σοβαρές δηλώσεις.Τουλάχιστον,όχι απ' όλους.Δεν είναι θέμα κόμματος,αλλά ανθρώπινης ιδιοσυγκρασίας: μόλις «μυριστείς» δόξα,χρήμα και καταξίωση,αρχίζεις να εξαπολύεις βλακείες!

Κι εσύ να 'σαι καλά. :)

Marouli είπε...

Ω αγαπητε μου φιλε τωρα θα πρεπει να ταξιδεψω πιο μακρια για να σε συναντησω? Δεν με πειραζει καθολου! Μονο που ειναι πιο μακρια το Παρισι... Ευχομαι να τα πουμε συντομα απο κοντα! Ποσο χαιρομαι για την τροπη της ζωης σου :) Οντως εχει σασπενς!!

Μαρουλοφιλακια!

*Tu m'as manqué aussi(αν το θυμαμαι καλα)

Άιναφετς είπε...

Τι όμορφη πόλη...τελικά όμορφη η β'πατρίδα μου!χαχα!
Χαίρομαι που τα Σ/Κ αποφάσισες να κάνεις blogging... και εγώ τον τελευταίο καιρό έτσι χαλαρώνω τα Σ/Κ από την τρεχάλα, βλέπεις όταν μένεις μακριά από την πόλη εκτός από τις υποχρεώσεις σε τρώνε και οι αποστάσεις!
Εύχομαι να έχεις όμορφες και νέες εμπειρίες...
ΑΦιλιά! Α=Αληθινά!

Aerlyn0204 είπε...

Το ζηλευω ειναι λιγο ετσι?!Για ολα!Για το σασπενς για τη Γαλλια για την πολη...
Οσο για τον ΣΥΡΙΖΑ ουδεν σχολιο!Θα κανω ποστ κατι που το φυλαω εδω και μια εβδομαδα...
Τα φιλια μου και με το καλο το νεο σπιτικο!!!!

Μαρία Νι είπε...

Εμείς βέβαια τα έχουμε πει, αλλά να σου πω και από το μπλογκόσπιτό σου καλή αρχή και να πάνε όλα όπως θες.
Και μην σκας... εγώ είμαι εδώ.
Φιλιά γλυκό μου.

Ginny είπε...

Kαλησπέρα ξενιτεμένο μυαλό!
Ήμουν απ τα μέρη σου τον Οκτώβριο!
Πανέμορφη η πόλη!!! Χαίρεσαι να βγαίνεις έξω βρε παιδί μου! Ενώ εδώ, ποιος λέει "Ας πάμε μία βόλτα στο σύνταγμα!" ;;; :P
Εύχομαι να περνάς καλά!!
Τα φιλιά μου!!

JonyG είπε...

welcome back!!!
Nantes! wow!...ίδια το Παγκράτι...
κάτσε εκεί και no turning back, που λένε...και άμα έχει καμιά θέση καλή έρχομαι και γω...(πλάκα κάνω)
η ελλάδα του κασιδιάρη και του τατσόπουλου σε λίγο δεν θα μας χωράει...
καλή νέα αρχή!

AnD είπε...

Άσχημα είναι να κάνεις τσιγγάνικη ζωή;
Ανάλογα πώς θα το δεις και φυσικά αν σε σπρώχνει εκεί η επιλογή ή η ανάγκη. Ακόμα όμως και την ανάγκη μπορείς να την δεις σαν επιλογή γιατί αν το καλοσκεφτείς τέτοια είναι.
Και η Nancy αλλά και αυτή η πόλη είναι πανέμορφες. Άλλη ποιότητα ζωής στο εξωτερικό, τουλάχιστον από άποψη οργάνωσης και αισθητικής απόλαυσης... Κι αυτό δεν είναι θέμα κρατικής ή δημοτικής βούλησης, είναι θέμα κουλτούρας του κάθε πολίτη. Εδώ δεν το έχουμε, ίσως γιατί έχουμε άλλα καλά...
Μπορεί να είναι ο τρόπος για να ισορροπούν τα πράγματα. Να μην έχει κανείς όλα τα προτερήματα για να προσπαθεί συνεχώς να βελτιωθεί.

Ελπίζω να έχεις ήδη προσαρμοστεί στην πόλη. Κάθε νέο ξεκίνημα είναι μια νέα περιπέτεια.
Είμαι σίγουρη οτι θα περάσεις υπέροχα.

Φιλιά!

Silena είπε...

Αλχημιστή μου έχω καιρό να περάσω από τα μέρη σου, τρέχω πολύ και η διάθεσή μου δεν είναι και η καλύτερη. Χαίρομαι που διάβασα νέα ευχάριστα για σένα, η Νάντη είναι πράγματι πολύ όμορφη. Εύχομαι να περνάς καλά και να η διαμονή σου εκεί να είναι ευχάριστη

φιλιά
Λένα

AnD είπε...

Πώς είναι τελικά εκεί; Να βγαίνεις κι έξω καλά;
;)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ειχα καιρο να ερθω απο εδω απο το σπιτικο σου.Περασα για ν'αφησω τις ευχες μου.Tα πιο ομορφα Χριστουγεννα ευχομαι να περασεις κοντα μ αυτους που αγαπας και οτι ποθησεις να'χεις.ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ .Χρονια πολλα γεμάτα υγεια και του Χριστου η γέννηση ας μας φέρει ευτυχια!!!!
Ευχομαι να περνας ομορφα.

agrimio είπε...

Ξενιτεμένε, ελπίζω να είσαι καλά. Καλές γιορτές και με το καλό να μας μπει ο καινούριος χρόνος. Σου πέμπω 2013 μαντινάδες για ένα δημιουργικό και λεβέντικο έτος. Χαιρετισμούς από την μακρινή Αυστραλία - να γράφεις πιο συχνά..

Love addict είπε...

Καλώς σε βρήκα Αλχημιστή!Πω πω τι τέλεια Nantes!Θα σε διαβαζω!

Τα λέμε :)

afroO είπε...

ωραίες φωτογραφίες, υπέροχη πόλη!
και για πες.. μας παράτησες τους e-φίλους σου τώρα που ζεις στην ξενιτιά; :Ρ να περνάς ανεπανάληπτα!