Σάββατο, 13 Οκτωβρίου 2012

Σωτηρες

Η εννοια του σωτηρα παντα με ανησυχουσε, με υποψιαζε αρνητικα, με εκανε να να νιωθω σαν αγριμι μεσα σε κλουβι. Αν ημουν ζωο θα εβγαζα τα νυχια μου σε αμυνα. Ετσι νιωθω και προς ολους τους αυτοκλητους σωτηρες που νοιαζονται τοσο πολυ για το μελλον της χωρας. Μυριζουν τοση σαπιλα που δεν μπορεις να πιστεψεις οτι νοιαζονται για κατι αλλο περα απο το τομαρι τους.

Φυσικα δεν θα πιστευε κανεις οτι εφοσον 100 φορα κανεις μια χωρα μπουρδελο, στην πιο δυσκολη στιγμη θα βρισκονταν ξαφνικα στο υψος των περιστασεων. Και βγαινει το παιντι ο Αρουλης ο Σπηλιωτοπουλος και μας δουλευει μεσα στα μουτρα μας. Λεει οτι συντελουνται αυτη την περιοδο μεγαλες αλλαγες στην συνειδηση του λαου. Πουλαει, λεει, ο λαος σπιτια αυτοκινητα και επανοπροσδιοριζει την ζωη του. Τι θρασος! Και καλα ημασταν υπερβολικοι καποιοι οταν ειχαμε 100 αυτοκινητα και 100 σπιτια αλλα σε αυτη την περιοδο μου κανει εντυπωση το τι μαλακιες λεγονται για να την βγαλουν οι πολιτικοι λαδι. Απιστευτα σοφισματα, απιστευτες λογικες. Το τι ζωα ορθια εχουμε να μας κυβερνουν φαινεται τοσο καθαρα αυτη την περιοδο, περισσοτερο καθαρα απο οποιαδηποτε αλλη περιοδο. Και ακομα δεν εχουν γκρεμιστει οι τοιχοι να τους πλακωσουν.

Οι πολιτες καθονται στο καθιστικο τους και μοιρολογουν. Αι αι αι και αμαν αμαν αμαν. Και τραγουδια της ταβλας. Μερικες φορες σκεφτομαι οτι δεν μας αξιζει και κατι αλλο, γιατι ποιος ανοητος θα περιμενε οικτο απο τον φονια του? Και το να πεθαινεις ενω ταυτοχρονα ζητας και ελεος ειναι ακομα πιο μεγαλη ξεφτιλα. Τουλαχιστον αν πεθαινεις, πρεπει να το κανεις με μεγαλοπρεπεια. Οχι να δινεις την εντυπωση οτι θα γινοσουν πορνη για να σωθεις.

Και ακους τους πολιτικους να λενε "ξερουμε οτι ο κοσμος ματωνει, αλλα κανουμε ο,τι μπορουμε για να σωθει αυτη η χωρα". Ποια χωρα? Χωρις τους ανθρωπους? Την θαλασσα, την ξηρα και τις πετρες? Τι στο διαολο? Τι να την κανεις την θαλασσα αν δεν υπαρχει κανενας να την χαρει?

Τι καιρους ζουμε?

Σωτηρες παντου, κατι τυποι εμετικοι, γελιοι, αμορφωτοι οπορτουνιστες και μαριονετες των ξενων σφαιρων επιρροης...Ευρωπαικων και αμερικανικων. Και παντα η ελλαδα χωρα επιρροης. Αγγλοι, Γαλλοι, πορτογαλλοι. Παντα αυτη η χωρα απο τους ξενους ζητουσε βοηθεια, παντα ικετευε για σωτηρια, παντα ζητουσε δανεικα και παντα αυτος ο λαος υπεφερε αλλα δεν εκανε και τιποτα για να βγει απο την μιζερια του.

Ακουω και ανεκδοτα. Πρεπει να εχουν μια αρρωστη αισθηση του χιουμορ εκει στο Οσλο για να δωσουν το Νομπελ Ειρηνης για το 2012 στην ευρωπαικη ενωση. Ναι αυτη την ευρωπαικη ενωση που δεν εχει θεσμους για να πιεσει να σταματησει ο πολεμος στην Συρια. Και παιδακια κομματιαζονται καθημερινα. Αλλα δεν βαριεσαι μωρε, βγαινει το νεο iphone. God bless Steven Jobs.

Παω να σκασω τον τελευταιο καιρο απο την συγκεντρωση ηλιθιοτητας και μαλακιας, και οι στιχοι του Νιτσε παντα ειναι βαλσαμο στην ψυχη:

 Σιχαίνομαι ν' ακολουθώ, σιχαίνομαι και να
     καθοδηγώ.
Να υπακούω; Όχι! Και να κυβερνώ; Ούτε και
     τούτο!
Όποιος δεν φοβάται τον εαυτό του φόβο δεν
     προκαλεί.
Και μόνον όποιος φόβο προκαλεί μπορεί να
     οδηγήσει άλλους.
Σιχαίνομαι ακόμα και να καθοδηγώ τον εαυτό
     μου!
Μ' αρέσει, όπως στα ζώα του δάσους και της
     θάλασσας
να χάνομαι για λίγο
να κάθομαι ανακούρκουδα σε μια ερημιά
και να στοχάζομαι
να ξαναφέρνω πάλι πίσω τον εαυτό μου από
     μακριά
πλανεύοντάς τον για να γυρίσει ξανά σ' εμένα.

14 σχόλια:

Ρασκόλνικωφ είπε...

Φίλε μου δεν έχω πρόβλημα με τους σωτήρες τόσο,όσο με αυτούς που άμεσα ή έμμεσα το λένε γιατί τότε δεν είναι και είναι πολύ επικίνδυνοι,οπότε θα συμφωνήσω στην αντίδραση!
Ο κ. Αρούλης ο γραβατάκιας που έπαιρνε ένα κάρο γραβάτες και μαλακίες για το γραφείο του πρέπει να ενημερωθεί ότι ο κόσμος δε πουλάει τα πάντα για να σωθεί η ΕΛλάδα αλλά γιατί πεινάει!Εδώ φτάσαμε,να βλέπουμε πάλι τη πείνα πάλι από τα κεφάλια μας!!
Φίλε θα αντιδράσουμε,θα αντιδράσουμε!Ήταν πολλές οι αμαρτίες και η μετάνοια δύσκολη,αλλά θα αλλάξουμε,θα αλλάξουμε και θα αντιδράσουμε,όσο δύσκολο και να είναι!Μην απογοητεύεσαι!

Ήλιος,θάλασσα και αρχαία δε μας κάναν να πιστέψουμε ότι είμαστε τόσο καιρό;Ε αυτά σώζουν τώρα και δε νοιάζονται για τους ανθρώπους!

Ειρωνεία!Η ΕΕ νομπελ ειρήνης που έχει φέρει τον πόλεμο στα σπίτια μας!!ΠΦφφφ!!!Ειρωνεία των ισχυρών ή μια κακόγουστη φάρσα!

Σε χαιρετώ φίλε μου!Ελπίζω να σαι καλά!:)

Μαρία Νι είπε...

Ποιος θα μας σώσει ενώ είμαστε μέσα μας φτωχοί;
Καλημέρα γλυκό μου.

JonyG είπε...

τα λες τόσο ωραία ρε φίλε, με εκφράζουν τόσο όσα λες, που δεν έχω να πω κάτι άλλο, απλά σε απολαμβάνω...

"ξερουμε οτι ο κοσμος ματωνει, αλλα κανουμε ο,τι μπορουμε για να σωθει αυτη η χωρα". Ποια χωρα? Χωρις τους ανθρωπους? Την θαλασσα, την ξηρα και τις πετρες? Τι στο διαολο? Τι να την κανεις την θαλασσα αν δεν υπαρχει κανενας να την χαρει?"
τρομερό ρε φίλε...!!!
καλημέρα!!!

AnD είπε...

AAχχ.. Άσε...
Βλέπεις το πράγμα από έξω τόσο απλά, όχι εσύ ο καθένας μας εννοώ, θα έπρεπε να είναι τόσο απλό να λειτουργούμε διαφορετικά κι όμως στην πράξη είναι τόσο δύσκολο... Φαίνεται να χρειάζεται μια συλλογική αντίδραση/αντίσταση και όσοι το πιστεύουν αυτό πάλι ψάχνουν σωτήρες γιατί οι προηγούμενοι τους απογοήτευσαν και τους πούλησαν. Είναι ντόπιοι είναι ξένοι, δεν έχει σημασία... Είναι παράφρονες; Πάλι δεν εχει σημασία...
Όλοι ψάχνουν κάποιον να βγει μπροστά, κάποιον να τους πλανέψει...
Τότε πάντα θα είναι θύματα, διαφορετικά δε γίνεται.
Υπάρχει η συλλογική δράση/αντίδραση. Αλλά έχει παρερμηνευτεί νομίζω. Δεν θα προκύψει όταν ενωθούμε όλοι ή έστω οι περισσότεροι κάτω από έναν ηγέτη, αυτό δε θα συμβεί ποτέ αλλά ακόμα κι αν υπήρχε ένας τέτοιος ηγέτης θα είχε μολυνθεί από την εξουσία. Κι αν δεν το είχε πάθει από μόνος του θα τον είχαμε σταυρώσει εμείς σαν το Χριστό.
Η συλλογική δράση μπορεί να προκύψει μόνο σε βάθος χρόνου, μέσα από την Παιδεία. Αν μεγαλώνουμε ελευθεροι, αν μαθαίνουμε να είμαστε ελεύθεροι κι αυτό γίνει τρόπος ζωής για πολλούς, τότε όλα αυτά που περνάμε θα είναι απλά αδιανόητα. Τέτοια είναι και τώρα, απλά νιώθουμε οτι ως ένα σημείο τα αξίζουμε κι έτσι τα βλέπουμε με ενοχές και περιμένουμε να μας σώσουν σαν τις αδυναμες πριγκίπισσες...

Τα λόγια του Νίτσε, όπως το είπες, βάλσαμο στην ψυχή...

Καλημέρα!

Κεράσια και Κρίνοι είπε...

Καλησπέρα φίλε Αλχημιστή

Το προσυπογράφω όλο!

Ταυτόχρονα βλέπω πόσοι πολλοί, διαφορετικοί, άγνωστοι μεταξύ μας, από άλλα μέρη της Ελλάδας, ίσως και του κόσμου, είμαστε που συμφωνούμε απόλυτα σε όσα λες, και αισθάνομαι πως υπάρχει ελπίδα!

porcupine είπε...

Εγώ πάλι, έχω ΣΙΧΑΘΕΙ την διαδικτυακή επανάσταση και τις αμπελοφιλοσοφίες της οθόνης από όλους μας!

Από τη στιγμή που δεν κάνεις τίποτα για την Ελλάδα, σταμάτα να γκρινιάζεις!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Ρας

Ελπιζω να γινουν οσα λες και να ξυπνησουμε. Αν δεν παρουμε την μοιρα μας στα χερια μας, και αν αφησουμε στην τυχη τους καθε λογης σωτηρες δεν βλεπω να αλλαζουν πολυ τα πραγματα.

Να εισαι καλα φιλε μου.

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Μαρια Νι

Καλο μου αυτη την φτωχια δεν μπορεις να την καλυψεις με λεφτα.

Την καλησπερα μου! Φιλια!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ JonyG

Ελπιζω να κανουμε ΚΑΤΙ συντομα φιλε μου γιατι βλεπω οτι τα πραγματα πανε απο το κακο στο χειροτερο. Τι πρεπει να γινει για να ξυπνησουμε?

Την καλησπερα μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ AnD

Συμφωνω μαζι σου καλη μου φιλη, οτι η πραγματικη επανασταση ερχεται με τον καιρο και με σωστη παιδεια. Αλλα το θεμα ειναι οτι δεν εχουμε την πολυτελεια του χρονου οπως φαινεται. Κατι πρεπει να κανουμε σε συντομο χρονικο διαστημα γιατι μετα θα ειναι αργα, πολυ αργα. Δεν ξερω τι αλλα κατι πρεπει να γινει, εστω και αυθορμητα, αλλα τουλαχιστον κατι δυναμικο!

Τα φιλια μου φιλη μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Κερασια και Κρινοι

Καλως ηρθες και καλως σε βρηκα! Και εγω αισθανομαι οτι υπαρχει καποια ελπιδα αλλα δεν ξερω πως θα γινει να την αναζητησουμε ολοι μαζι, μεσα στην μαυριλα των ημερων.

Την καλησπερα μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Porcupine

Θα σου πω τι δεν εκανα, οχι τι εκανα. Δεν εκλεψα ποτε το κρατος, ουτε κοιταξα να κανω ποτε πουστια για να επωφεληθω σε βαρος καποιου αλλου. Δεν πατησα σε πτωματα για να κανω αυτο που ηθελα, δεν κοιταγα να φαω απο οπου μπορουσα για να ανεβω. Εγω και οι γονεις μου. Ουτε ψηφισα ξανα αυτους που ηξερα απο την αρχη οτι δεν θα κανουν τιποτα για την χωρα. Και μην που πεις και εσυ αυτα που λεει η χρυση αυγη, οτι οσοι ελληνες ειναι στο εξωτερικο ειναι προδοτες και δεν θα επρεπε να μιλανε. Γιατι δεν ξερω πολλους που θα εφευγαν με την χαρα ζωγραφισμενη στο προσωπο τους. Ουτε ειναι ευκολο να φευγεις απο την πατριδα σου. Οποιο δεν το εχει ζησει καλυτερα να μην μιλαει, και μην λες οτι κανω φιλοσοφια πισω απο την οθονη. Κανω το χρεος μου οταν προσπαθω να εξηγησω στον εδω κοσμο που ξερω το τι συμβαινει στην πατριδα μου για να μαθουν και αυτοι πως εχει η κατασταση. Δεν ειναι φιλοσοφιες πισω απο μια οθονη αυτα, αλλα δειγμα οτι τουλαχιστον δεν ειμαι εγκεφαλικα νεκρος. Οπως οι περισσοτεροι που κατοικουν στην χωρα μου. Δεν θα περιμενα εσυ να κανεις ενα τετοιο σχολιο.

Την καλησπερα μου.

porcupine είπε...

Δεν διάβασες καλά και παρανόησες το γραπτό μου.Έβαλα κι εμένα μέσα!Ήθελες κάπου να ξεσπάσεις.Το δεχομαι.Καλύτερα σε μένα που τελευταία διακρίνω ότι έχω τεράστιες αντοχές!

Καληνύχτα Αλχημιστή!Αυτός ο κόσμος δεν θα αλλάξει ποτέ!

Aerlyn0204 είπε...

Πωπω το ποσο συμφωνουμε παντα σε τετοια θεματα ειναι απιστευτο...
Περιμενω να δω σε τι αλλη καταντια θα καταληξουμε...
Καλημερα και φιλια πολλα απο την κρυα -επιτελους- Αθηνα! :)