Δευτέρα, 13 Αυγούστου 2012

Αυτες οι νυχτες μενουν

Και ξερεις, οσο και να μεγαλωσεις τιποτα δεν μπορει να σε κανει να συνηθισεις αυτη την στιγμη που ζεις και χανεται. Το εχω σκεφτει χιλιαδες αυτο το πραγμα, αυτη η φευγαλεα εικονα στο μυαλο σου που προσπαθησεις να την κρατησεις με καθε τροπο στην μνημη σου αλλα η ατιμη παντα καταφερνει και ξεφευγει.

Και ειναι ειρωνικο να πρεπει παντα να ερχεται απροσκλητη η σκεψη οτι κατι ερχεται και κατι παντα φευγει. Λες και δεν πρεπει να διαταραχθει καποια αγνωστη κοσμικη ισορροπια, καποια ισορροπια δοσιματος και απωλειας. Και πρεπει να εισαι ετοιμος να το δεχτεις θαρραλεα αυτο το παιχνιδι.

Κοιταω σιωπηλα τον χωρο γυρω, λουσμενο με φως και αρωματα και με κοιτας και εσυ. Δεν μιλαω, τι εχω να πω? Αφηνομαι στη γλυκια τυρρανια της στιγμης. Προσπαθω να συλλεξω μυρωδιες, αρωματα, ηχους, χρωματα και να τα δεσω ολα σε ενα ομορφο μπουκετο και να στο προσφερω. Αλλα παντα τα ατιμα ξεφευγουν απο το δεσιμο μου, οσο περιτεχνο και να ειναι. Και χυνονται και παλι στο χωρο και στον χρονο.

Υπαρχει κατι μαγικο στην σιωπη. Οταν εισαι ευτυχισμενος τι θα επρεπε να πεις? "Ευχαριστω?". Να ευχαριστησεις ποιον και για ποιο λογο? Απλα αφηνεσαι και το μυαλο σου ταξιδευει με τις σκεψεις σου για αλογα.


Και εκεινους τους καπνους που γεμισαν τον χωρο, για εκεινες τις σταχτες που επεσαν στο χωμα...Κατι θα φυτρωσει εκει που επεσαν δεν νομιζεις?


Μην τον ρωτας λοιπον τον ουρανο που πηγαν οι στιγμες...Ειναι εκει που τις αφησες. Στην καρδια σου...




26 σχόλια:

αοράτη είπε...

Είναι στιγμές που η αλήθεια μοιάζει ψέμα.....είναι στιγμές...

Όμορφο ξημέρωμα, Καλή βδομάδα!

αοράτη είπε...

Είναι στιγμές που η αλήθεια μοιάζει ψέμα.....είναι στιγμές...

Όμορφο ξημέρωμα, Καλή βδομάδα!

ΛΙΑΚΑΔΑ είπε...

Πανέμορφη ανάρτηση... χτύπησε φλέβα...
Σε ευχαριστώ πολύ!
Καλημέρα και καλή βδομάδα! :)

Κ. † είπε...

Αυτή η ανάρτηση είναι αλλιώτικη απ' τις άλλες.
Να χαμογελάς με την καρδιά σου...

Καλημέρα! :)

The Madhattress είπε...

Ο τρόπος που γράφεις με αφοπλίζει κάθε φορά . Μόνο με Χατζηδάκη μπορώ να απαντήσω .
http://www.youtube.com/watch?v=T-f-vQX942I

Υ.Γ. Να εισαι καλά , χαιρετώ :)

Ρασκόλνικωφ είπε...

Φίλε Αλχημιστή η ζωή είναι ένας κύκλος απώλειας και αναγέννησης!!Απλά πρέπει να το αποδεχτούμε και να προσαρμοστούμε!!:)

Σε χαιρετώ!!
Εύχομαι να σαι καλά!!:)

serenata είπε...

Υπέροχο!
Ναι, είναι κάτι στιγμές...
Οταν δεν μπορείς να πεις με λόγια πόσο ευτυχισμένος νιώθεις...

Φιλιά και καλή βδομάδα:)

Μαρία Νι είπε...

Εγώ τώρα τι να σου γράψω;Και γω ευχαριστώ θέλω να σου πω αλλά ξέρω πως θα ακουστεί χαζό. Ας πω λοιπόν ευχαριστώ σε αυτή άγνωστη κοσμική συνωμοσία που έμπλεξε τις στάχτες και τους καπνούς μας.
Αυτή η νύχτα θα μένει αιώνες παγωμένη μέσα στις καρδιές μας μικρέ μου Αλχημιστή.
Σε φιλώ γλυκά όπως πάντα.

AnD είπε...

Εμ γι'αυτό και έχουν αξία, γιατί φεύγουν τόσο γρήγορα.
Δε θα ήμασταν ευτυχισμένοι κολλημένοι σε μια τέλεια σκηνή. Ίσως η ευτυχία βρίσκεται σ'αυτή και μόνο την επίγνωση.
Ωραί που είναι η ζωή!

Katia είπε...

Αλήθεια, δεν ξέρω αν πρέπει να ευχαριστούμε για τις όμορφες στιγμές που περνάμε, μα σίγουρα θεόσταλτες είναι, για να μας δίνουν κουράγιο. Καλώς σε βρίσκω!

χριστίνα.. είπε...

Μετά από τόσο καιρό στην αφάνεια καλέ μου Αλχημιστή επέστρεψες γεμάτος με τόσα συναισθήματα.. Δεν βρίσκω λόγια να σου πω πόσο υπέροχο ήταν αυτό που έγραψες. Μάλλον όταν μιλάει η καρδιά μπορεί να χρωματίζει τα πάντα και να τα κάνει μαγικά...
Σου αφήνω την καληνύχτα μου.
Να είσαι καλά!

Aerlyn0204 είπε...

"αυτη η φευγαλεα εικονα στο μυαλο σου που προσπαθησεις να την κρατησεις με καθε τροπο στην μνημη σου αλλα η ατιμη παντα καταφερνει και ξεφευγει"
Τι ωραια ατακα καλε μου αλχημιστη και ποοοοσο με εκφραζει εμενα την κολλημενη με τις αναμνησεις μου...
Το τραγουδι δε ειναι υπεροχο αν και το εχω συνηθησει με τον Αλκινοο...
Τα φιλια μου και καλο ξημερωμα :)

Φανή είπε...

'Είναι κάτι στιγμές,
τρυφερές και λεπτές,
σαν κλωστές τυλιγμένες σ' αδράχτι,
σε γυρνούν απαλά,
σε μεθούν σιωπηρά,
σε γεμίζουν με πείσμα και άχτι..'

φιλια!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Αορατη

Ναι συμβαινει καμια φορα να τα μπερδευουμε αυτα τα δυο. Ειδικα την νυχτα! Σε ευχαριστω πολυ που περασες.

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Λιακαδα

Σε ευχαριστω πολυ Λιακαδα μου. Ναι εισαι καλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Κ

Που και που καταφερνω να μην κανω πολλες βαρετες αναρτησεις μαζεμενες! :)
Σε ευχαριστω για την ομορφη ευχη σου! Να μου εισαι καλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ The Madhatress

Σε ευχαριστω πολυ για το ομορφο τραγουδι σου. Χαιρομαι που σου αρεσει η γραφη μου. Να μου εισαι καλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Ρας

Μου αρεσε το σχολιο σου! Οχι πολυ χριστιανικο βεβαια. Πιο πολυ βουδιστικο θα ελεγα! Και μου αρεσει! :)

Να εισαι καλα φιλε μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Serenata

Ετσι οπως τα λες ειναι. Ερχονται που και που και αυτες οι στιγμες και ειναι το αλατι της ζωης! Να μου εισαι καλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Μαρια

Τσιγαρα και καπνοι και αλκοολ και αναμα και σβησιμο. Ετσι ειναι παντα. Ενας κυκλος. Τα φιλια μου πετουνια μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ AnD

Καλη μου AnD ναι, οσο ζω τοσο πιο πολυ πιστευω αυτο που λες, οτι δηλαδη η ζωη ειναι υπεροχη επειδη ακριβως ειναι ατελης.

Να μου εισαι καλα! Φιλια πολλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Katia

Καλως σε βρηκα! Να εισαι καλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Χριστινα

Ναι στην αφανεια Χριστινα μου, αλλα εκει που ημουν διακοπες δεν ειχα ιντερνετ. Μακρια απο τον πολιτισμο, ηταν καλα μπορω να πω. Πισω παλι για νεα πραγματα και νεες συγκινησεις. Σε ευχαριστω πολυ για τα ομορφα σου λογια. Φιλια πολλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Aerlyn2004

Καλη μου γλυκια Aerlyn2004 ειναι οι αναμνησεις ατιμο πραγμα...Και η μνημη μου ποτε δεν με βοηθαει με αυτες να παρει.

Χαιρομαι που σου αρεσε το τραγουδι. Το ακουσα και με τον Αλκινοο και ομολογω οτι μου αρεσε πολυ! Να μου εισαι καλα! Φιλια πολλα!

Ρασκόλνικωφ είπε...

Χαχαχα!!Χριστιανικότατο είναι μιας και η ζωή είναι μια διαδοχή πόνου και χαράς με το πόνο να καθαρίζει τη ψυχή και να την οδηγεί στην αναγέννηση!!:Ρ
Κατευθείαν!!:Ρ

Xrusafh είπε...

Απλά αφήνεσαι στην τυραννία της στιγμής... πολύ καλό!!!!
:))