Σάββατο, 30 Ιουνίου 2012

Αραχνιασαμε....

Νυχτεριδες και αραχνες καρδια μου! Τι εγινε εδω, δεν αναγνωριζω το blog μου. Πολυ σκονη και βρωμια. Αλλα οπως λεω παντα μερικες φορες θες να γεμισεις τις μπαταριες σου για να γραψεις. Δεν ειναι ουτε αυτοματο ουτε αυτονοητο.

Για να σας φερω up to date οι μερες που ελειπα περασαν αρκετα ησυχα και ομορφα. Υπηρχε αυτη η ομορφη αισθηση προσμονης και ευτυχιας που σε γεμιζει μονιμα. Χωρις βεβαια να λειπουν και οι φριχτες ειδησεις απο την βαλκανικη για την πορεια της χωρας. Εκλογες, νεες συμμαχιες και μια αριστερα μονο κατ' ονομα να συμμαζει με την δεξια και το βαθυ ΠΑΣΟΚ. Ωραια πραγματα. Ειπαμε, αν θες να βρεις εναν πραγματικα ξεφτυλισμενο ανθρωπο, χωρις να τον ξερεις, και οι πιθανοτητες επιτυχιας να ειναι 100% δειξε εναν πολιτικο. Θα εχεις πεσει μεσα.

Απιστευτη χαλαρωση των θεσμων και των ηθων. Ακουγα και σημερα αυτο το θρυλικο "ειναι νομιμο αρα και ηθικο" του Βουλγαρακη και μου ερχεται να ξεριζωσω τις τριχες απο τα μαλλια μου. Τι και αν η σχεση ηθικου και νομιμου ειναι απο τις πιο αμφιλεγομενες, οι πολιτικοι εχουν την αρετη της υπεραπλουστευσης. Οτι βαθυ και ουσιαστικο υπαρχει στην κοινωνια των ανθρωπων οι πολιτικοι εχουν το ταλεντο να την ξεφτυλιζουν με μεγαλη επιδεξιοτητα.

Μου θυμιζει εκεινο το αθλιο επιχειρημα του Ντοστογιεφσκι, επιχειρημα υπαστυνομου β' κατα τον Καστοριαδη, συμφωνα με το οποιο "αν δεν υπηρχε η θεικη προελευση καποιων νομων η κοινωνια των ανθρωπων θα ηταν μια ζουγκλα". Καπως ετσι το βλεπει και ο Βουλγαρακης μαλλον. Η παιζει οτι το βλεπει ετσι. Με τους πολιτικους τα ορια αληθειας και ψεμματος εξαφανιζονται και η αληθεια ειναι αληθεια και ψεμμα ταυτοχρονα αναλογα με τον χρονο που λεγεται και καταγραφεται.

Το καλο ειναι οτι δεν εχω σκασει απο την ζεστη. Στην Λωρραινη οι θερμοκρασιες ηταν γυρω στους 18 με δροσερο αερακι, τυπικο για αρχες καλοκαιριου στην βορειοανατολικη Γαλλια. Σημερα ειχε 25 και αρχισα να υποφερω. Σκεφτομαι οτι οταν ερθω στην Ελλαδα και βγω απο το αεροπλανο θα αρχισω να λιωνω. Μα τι θερμοκρασιες ειναι αυτες? Κοντα στους 40? Θα γινουμε σαν την Σαχαρα δηλαδη σε λιγα χρονια? Και αντε να δουλεψεις και στους 38-40. Μετα λενε οτι ο ελληνας δεν δουλευει. Μα πως να δουλεψει στους 40? Ας φερουν εναν γερμανο ενα καλοκαιρι στην Ελλαδα να δουλεψει να δει την γλυκα Τωρα που το ειπα ελπιζω να ξεκινησατε τα μπανακια. Εγω σκεφτομαι τα παιδικα μου χρονια που καναμε διαγωνισμο με τους φιλους για το ποιος θα κανει τα περισσοτερα μπανια και εφτανα ανετα τα 100 στις Σπετσες! Αυτες ηταν εποχες.

Ο ελληναρας χαρηκε που υπηρχε η πιθανοτητα να νικησουμε την Γερμανια και να εκδικηθει για τα δεινα που περνα η χωρα του. Πηραμε απο τα τρια το μακρυτερο και ησυχασαμε. Λες και αν νικουσαμε θα αλλαζε τιποτα στην καθημερινοτητα μας η θα μας σεβονταν περισσοτερο οι ευρωπαιοι. Τι να πεις για ολο αυτο. 

Τελοσπαντων. Η ουσια ειναι οτι μαλλον θα μεινω για αλλα δυο χρονακια στην Γαλλια οποτε γλιτωσα την πνευματικη νεκρωση και την ανεργια στην Ελλαδα. Ειπαμε στην Ελλαδα βγαζουμε επιστημονες για να τους βγαζουμε στην ανεργια μετα. Τετοια μαλακινση δηλαδη. Σιχαινομαι αυτους του χαρτογιακαδες καθηγητες που μπηκαν επι ΠΑΣΟΚ μονιμοι στα Πανεπιστημια και απο τοτε εχουν πιασει τις καρεκλες και δεν τις αφηνουν με τιποτα. Θα ψοφησουν πανω στις καρεκλες τους.

Αν δεν ξερεις την κατασταση στα ελληνικα πανεπιστημια αγαπητε αναγνωστη δεν μπορεις να καταλαβεις το βαθμο της πνευματικης νεκρωσης που επιφερουν στους νεους. Ειναι σαν να παιρνεις το μηδεν και να το γυρνας αναποδα. Τι γινεται? ΜΗΔΕΝ. Τετοια μαλακινση και χασιμο χρονου δεν εχω ξαναβιωσει. Απο τα πολλα που μαθαινεις στο Πανεπιστημιο τα περισσοτερα ειναι αχρηστα πραγματα και σκουπιδια που καλα θα κανεις να τα ξεχασεις μολις αποφοιτησεις. Αν θες να κανεις καριερα στην ερευνα καλυτερα να ξεχασεις τα 4 χρονια προπτυχιακων σπουδων, να καθαρισεις το μυαλο σου και να κανεις restart στην γνωση. Οτι μαθαινες ειναι μαλακιες, trust me.

Αυτα. Πολλα και διαφορετικα αλλα ειχα να γραψω και τοσο καιρο. Οποτε ολα μαζι. Αλλα φανταζομαι οσοι με διαβαζουν τακτικα με εχουν συνηθισει οποτε γλιτωνω τον εαυτο μου απο το να πει συγγνωμες.

Να μου ειστε καλα και δυνατα! Θα την παλεψουμε οτι και να συμβει.

35 σχόλια:

AnD είπε...

Όπως καταλαβαίνεις λοιπόν όπως μας άφησες έτσι είμαστε. Κι έτσι θα μείνομυε, οι αλλαγές γίνονται αργά και βασανιστικά για να παρατείνεται η απόλαυση του κόπου και του μόχθου. Κίνκι ε; χχιχχιχι
Τί βλέπουν τα ματάκια μου τα όμορφα δίπλα στα λινκ σου; Άνοιξα κομμωτήριο και δεν το ξέρω; Είναι η παλιά μου διεύθυνση που μου κατήργησε ο άτιμος ο blogger, μην τρομάζεις. Είπαμε ανεργία αλλά δεν προλαβαίνω να μάθω τέτοια τέχνη.
Σε φιλώ!

Ο Αλχημιστης είπε...

Τωρα αν σου πω οτι το ειδα και επαθα πανικο θα με πιστεψεις? Μετα θυμηθηκα οτι εχεις παει στο wordpress και χαλαρωσα. Σκεφτηκα να κανω μια αναρτηση καπακι να σε κραξω να μου πεις που εισαι γιατι νομιζα οτι τα παρατησες. Μεχρι να καταλαβω τι συμβαινει ειδα και επαθα ρε βλαμμενο.

Πολλα κινκι λες τωρα τελευταια, τι συμβαινει μικρη? Ε? Ε? Ε? Σε εχει χτυπησει ο ερωτας και τον ανακαλυπτεις σιγα σιγα?

Μου ελειψες ρε βλαμμενο! Σε φιλω γλυκα! Σμουουουτς!

Μαρία Νι είπε...

Μπα...τι έκπληξη, πως από δω;
Σε άφησα λίγο μόνο και τα πήρες όλα σβάρνα.
Καλά έκανες και αράχνιασες γιατί τι θα κάνουν και οι ξαραχνιαστές;...Κλέφτες θα γίνουν;
Άντε να έρθεις να τα ζήσεις όλα από πρώτο χέρι...θα ψάχνεις να βρεις πτήση να γυρίσεις στην βροχερή σου πόλη...πολύ ωραία ατμόσφαιρα σου λέω.
Τα λέμε μικρέ μου Αλχημιστή λίαν συντόμως...θα βάλω τα αρκοντίσιον στο φουλ!

χριστίνα.. είπε...

Καλώς τον ξανά και ας άργησε!
Μην ανησυχείς...όσο και να λείψεις όλα ίδια και απαράλλακτα θα μείνουν..όπως λέει και ο Παπάζογλου 'όλα τριγύρω αλλάζουν και όλα τα ιδία μένουν'... Αφού η χώρα είναι Υδροχόος ζωδιακά...δεν σοκαρόμαστε πλέον! :Ρ
Εντάξει, πλάκα κάνω, αλλά μεταξύ μας, η βλακεία είναι ό,τι πιο δύσκολο να το αποβάλλεις...
Ελπίζω να είσαι καλά, και πίστεψέ με, δεν χρειάζεται να βιάζεσαι να επιστρέψεις...
Φιλιά!

Levina είπε...

Kαι λίγα τα λές!
Εδώ ανακυκλώνουμε τους πολιτικούς μας ξανά και ξανά... τους ίδιους που ψήφιζαν οι γονείς μας θα ψηφίζουν τα εγγόνια μας κι αν κατά τύχη έχει ψοφίσει κανένας τους θα είναι το παιδί του στην θέση του!!! Κληρονομικό πάει κι αυτό!!
Είναι μετά να μη νεκρώνουν τα πάντα?

Άντε κι άρχισα με γκρίνια πρωτομηνιάτικα!!!
Καλό μήνα :))

AnD είπε...

:P
Δεν τα παρατάω και δε θέλω να τα παρατήσω. Διαβάζω λιγότερο, γράφω ακόμα λιγότερο γιατί τελευταία μου βγαίνει η κατίφλα όποτε πιάνω το πληκτρολόγιο. Είναι μια από κείνες τις περίεργες φάσεις...
Για να την παλέψω κάνω διάφορα πράγματα που έχουν ενδιαφέρον αλλά παράλληλα με την κατίφλα που δεν θέλω να την αποχωριστώ χωρίς να τη χορτάσω.
Κίνκι δεν είναι κι αυτό; χιχιχι

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

μα γιατί το λες αυτό;
πολλά πράγματα αλλάξανε. γίνανε χειρότερα!
κάτσε εκεί και μη μιλάς καθόλου. ακόμα δεν ξέρεις καλά τι θα πει απογοήτευση, αηδία, θυμός...
σε φιλώ
να προσέχεις και να είσαι καλά!

(προφανώς δεν θα το πήρες είδηση. Η διεύθυνση του Λύχνου άλλαξε και έγινε: http://luxnoskaiomenos.blogspot.gr/

Silena είπε...

Αλχημιστή μου σίγουρα δεν θα μας πάρει από κάτω, εγώ τρέχω πολύ και γι'αυτό έχω καιρό να επικοινωνήσω, ζωγραφίζω επίσης πολύ, προετοιμάζομαι. Πιστεύω πως σε λίγο καιρό θα τα πούμε κι από κοντά. Δεν νομίζω να θες να περάσεις το καλοκαίρι στη Γαλλία!!

Πολλά φιλιά και να χαμογελάς

Αθηνά... είπε...

Μμμμμμ, ακόμα δεν ήλθες και άρχισες την μουρμούρα! Που την είδες τη σκόνη καλέ; Αφού πέρασα προχθές και ξεσκόνισα! Ναι πες μου τώρα ότι δεν βλέπω και καλά και δεν είδα την αράχνη στην πάνω αριστερή γωνία!
Τέλος πάντων, δεν θα το κάνω θέμα...
Καλώς ήλθες και καλό μήνα!

ΛΙΑΚΑΔΑ είπε...

Κατανοώ και συμπάσχω... και γω άλλωστε ήθελα χωρο και χρόνο και τον πήρα για να επιστρέψω δριμύτερη.
Εδω είμαστε ακόμα...ζωντανοί... στη σκηνή ... στο χειροκρότημα όσο κι αν οι άλλοι θέλουν να μας γονατίσουν αντέχουμε έστω κι έτσι...
Πονάμε... μα θα τα καταφέρουμε...
Μας έλειψες και ... για μια ακόμη φορά "έγραψες" :)

Phantomas είπε...

Αλχημιστή!τελικά δεν σε κατάπιε κάποια ρουφήχτρα...:P:P
χαίρομαι που σαι καλά!μας αποζημίωσες..καλά έκανες και ξέφυγες!
γιατί δεν έχει νόημα απλά να γράφουμε,χωρίς να ζούμε.

Κ. † είπε...

Μπήκα,για να πω ότι μας έλειψαν τα κατεβατά σας,κύριε επιστήμονα!

Φιλάκια και να 'σαι καλά. :)

μυστήριο κορίτσι είπε...

Μια χαρά τα λες και συμφωνώ μαζί σου. Οι πολιτικοί είναι τόσο βρώμικοι αλλά συνεχίζουν να επιβιώνουν και να επιπλέουν όπως πάντα. Έτσι επιπλέουν και οι φελοί των ελληνικών πανεπιστημίων. Ότι σου μαθαίνουν αν σου μαθαίνουν κάτι είναι άχρηστο μετά σου λένε για εφαρμοσμένη επιστήμη.
Να είσαι καλά!
Καλή συνέχεια!

Aγριμιώ είπε...

Επιτέλους ανάρτηση.. σε καταλαβαίνω. Τυχαίνει κι εγώ να μην κάνω ανάρτηση για μέρες κι έπειτα να γράψω ένα μήνυμα χείμαρρος. Ανάλογα τα κέφια.

Ξέρεις τι πιστεύω ότι φταίει περισσότερο που τα πανεπιστημιακά ιδρύματα είναι έτσι; Πέρα από τους καθηγητές που κατέχουν άδικα πανεπιστημιακές έδρες λόγω του ότι χρησιμοποίησαν μέσον, είναι που οι φοιτητικές παρατάξεις μέσα στα πανεπιστήμια έχουν καταντήσει αυτόν τον Ιερό χώρο ένα ΣΚΟΥΠΙΔΙ..

Όσον αφορά την Παιδεία του εξωτερικού (γενικά) δεν είμαι κι ιδιαίτερα ικανοποιημένη. Έχει κι αυτή τα μειονεκτήματά της. Βασικά πιστεύω πως είναι πρακτικά τα περισσότερα τμήματα σε σημείο αηδίας.

Επί παραδείγματι, ένας εκπαιδευτικός όταν τελειώνει το τριετές πτυχίο του δεν μπορεί να σου εξηγήσει ούτε τις θεωρίες μάθησης, ούτε έχει ακούσει ποτέ του για τον Albert Bandura.

Τα μαθήματα του προπτυχιακού που είχα κάνει πίσω στην Ελλάδα με είχαν καλύψει ώστε να ακολουθήσω τέσσερις διαφορετικούς κλάδους εδώ.. από κοινωνιολογία και παιδαγωγικά, έως φιλολογία και ψυχολογία.

Οι θεωρητικές βάσεις που αποκτούμε στην Ελλάδα είναι η αρχή για να μπορέσεις να στηρίξεις την οποιαδήποτε πρακτική μετέπειτα. Εδώ, και μιλάω για μια αγγλοσαξονική χώρα, ίσως στην Γαλλία να είναι διαφορετικά, οι κινήσεις των φοιτητών και των ακαδημαϊκών είναι τόσο μηχανικές και πρακτικές που το κάνουν περισσότερο από συνήθεια παρά από γνώση.

Δεν μπορούν να σου εξηγήσουν γιατί κάνουν αυτό που κάνουν, και δυσκολεύονται πολύ να σου μεταδώσουν κάποια θεωρία.

Σε ένα μάθημα ψυχοπαιδαγωγικών τις προάλλες, στρίμωξα τόσο την λέκτορα μας που δεν ήξερε τα είδη μάθησης του Gardner (Multiple Intelligences) που παραλίγο να σηκωθεί να φύγει από την τάξη από την ντροπή της. Με κάλεσε να σηκωθώ και να τα εξηγήσω εγώ επειδή τα εξηγώ καλύτερα, λέει, αλλά όλοι οι μαθητές της κατάλαβαν ότι μπλόφαρε επειδή δεν τα ήξερε.

Ενώ τα είδη μάθησης είναι επτά, η κυρία επέμενε πως υπάρχουν τρία είδη. Ότι ο μαθητής μπορεί να είναι είτε ακουστικός τύπος, είτε οπτικός, είτε οπτικοακουστικός.

Δεν θυμάμαι περίπτωση να έχω πιάσει αδιάβαστο δικούς μου καθηγητές πίσω στην Κρήτη... και μου έκανε τρομερή εντύπωση που δεν ήξερε καμία σχεδόν θεωρία όπως και οι περισσότεροι της συνάδελφοι εδώ.

Το εν λόγω στρίμωγμα έγινε για λόγους καθαρά.. πατριωτικούς ας το πούμε. Η κυρία εξυμνούσε το αγγλοσαξονικό σύστημα εκπαίδευσης γιατί είναι λέει πρωτοποριακό κ.λπ. και τα παιδιά μαθαίνουν καλύτερα μέσα από τα παιχνίδια.

Ξέχασε φυσικά να πει πως τα παιδιά εδώ πρώτη, δευτέρα, τρίτη δημοτικού δεν γνωρίζουν τι θα πει ορθογραφία, ούτε ανάγνωση, ούτε αντιγραφή καθώς δεν γράφουν ΠΟΤΕ. Και το εννοώ επειδή το ΖΩ καθημερινά... φθάνουν λοιπόν μια ωραία πρωία τετάρτη/πέμπτη δημοτικού και σου λέει, γράψε έκθεση. Που να γράψουν όταν τα μισά ακόμη συλλαβίζουν ή δεν ξέρουν το αλφάβητο;

Μαθαίνουν κατευθείαν να γράφουν σε ipad και laptop χωρίς να πιάσουν ποτέ χαρτί και μολύβι στα χέρια τους. Και τα μισά έχουν δυσλεξία, ή τους περνάνε οι γονείς ότι έχουν κάποια μαθησιακή δυσκολία, γιατί εδώ είναι της μόδας αυτό, θεωρείσαι χαρισματικό παιδί.. Παράλογο σύστημα.

Έχω μαθητές στο ελληνικό μου σχολείο που όταν κοιτάζω τα τετράδια έκθεσης στο αγγλικό σχολείο τους (κάτι το οποίο κάνω συχνότατα, καθώς οι μαθησιακές δυσκολίες ανιχνεύονται καλύτερα στην μητρική γλώσσα κι όχι στην δεύτερη ή την ξένη γλώσσα) βλέπω στην Γ' λυκείου οι περισσότεροι να γράφουν έκθεση μισής σελίδας και να μην ξέρουν να χωρίζουν το κείμενο σε παραγράφους. Μετά την τελεία συνεχίζουν να γράφουν ακόμη με μικρά...

Αυτά τα χάλια δεν τα έχω δει ποτέ σε μαθητή της Γ' λυκείου πίσω στην Ελλάδα. Συγγνώμη. Πιστεύω ότι η λύση βρίσκεται κάπου στην μέση, ούτε περισσότερη θεωρία, ούτε περισσότερη πρακτική, αλλά αυτό ακριβώς το να μπορείς να αγκαλιάσεις την θεωρία της μεσότητας του Αριστοτέλη.

Βροχερά φιλιά από την βροχερή Μελβούρνη. Θα ήθελα πολύ να είμαι πίσω στην πατρίδα..

Άιναφετς είπε...

Χαίρομαι που θα μείνεις στη β' μου πατρίδα για δυο χρόνια ακόμα... ε! τότε θα μιλάς Γαλλικά θέλεις δεν θέλεις;
Μια παράκληση (για την "παλιά" σου φίλη)πρόσεξε οι Γάλλοι φημίζονται για την γκρίνια τους...κοίτα μη σε κολλήσουν!χαχα!
ΑΦιλιά και καλή αντάμωση!

Ρασκόλνικωφ είπε...

Φίλε θα ξεχάσω τι είπες για τον Ντοστογιέφσκι γιατί βαριέμαι να βγάζω το μπαλα από τη ντουλάπα!!:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ

Όσο για τα ελληνικά πανεπιστήμια θέλω να διαφωνήσω!!Έχουμε στο τμήμα μου εξαίρετους επιστήμονες,με μικρό μέσο όρι ηλικίας σχετικά με άλλα πανεπιστήμια,που δε μας μαθαίνυον μόνο γνώσεις,αλλά κυρίως τη μεθοδολογία της έρευνας για να μπορέσουμε να γίνουμε ιστορικοί επιστήμονες και όχι καθηγητές σε ενα σχολείο αλλά και να μας μορφώσουν ευρύτερα πέρα από το αντικειμενο μας!!Μπορώ να γκρινιάξω όσο θες για την οργάνωση του πανεπιστήμιου και το τρόπο λειτουργίας αλλά για τους καθηγητές δεν έχω κανένα παράπονο!

Maria είπε...

Αυτά που λες για το ελλ. πανεπιστήμιο, τα προσυπογράφω και εγώ. Παθούσα, μαθούσα... Αλλά γιατί τα ανεχόμαστε ρε παιδιά; Γιατί τότε που είχαμε τη σχέση αυτή με το πανεπιστήμιο, δεν το παλέψαμε; Upatras τέλειωσα και εγώ, και θυμάμαι πως μου άρεσε πολύ που είχε αναρτημένη την παλαιστινιακή σημαία, αλλά οι περισσότεροι αδιαφορούσαμε για οτιδήποτε που σχετιζόταν με έννοιες όπως ισότητα ευκαιριών και λοιπά. Οπότε, υπάρχει κάποιο πρόβλημα με όλο αυτό.

Aerlyn0204 είπε...

Κι εγω εχω χαθει την τελευταια χρονια απο το blog μου (αν δεις αριθμο αναρτησεων θα καταλαβεις!) και με ενοχλει που δεν εχω το χρονο και τον "χωρο" να γραφω οποτε και ο,τι θελω πια.Οποτε δεν παρεξηγει κανεις!
Οσο για τη ζεστη,την εχουμε συνηθισει πια (οσο γινεται) αλλα εχω να σου πω οτι προπερσι εφυγα απο το Παρισι 13/8 με βροχη και μπουφαν και οταν φτασαμε στο Ελ.Βεν. δεν μπορουσαμε να πιστεψουμε που ηρθαμε!!Μεσα σε 10 μερες ξεχασαμε τι μας περιμενε!Αποπνικτικη ατμοσφαιρα.Θα παθεις συγκοπη οταν ερθεις να εισαι προετοιμασμενος!!
Γελασα πολυ στο κομματι με το Γερμανια-Ελλαδα αν και ολοι στο μετρο του φυσιολογικου ηθελαν να κερδισει η Ελλαδα...Και ας το ηξερα οτι δεν....
Για τα Πανεπιστημια συμφωνω μονο που επειδη ημουν Τει Πειραια εχω απλα να αλλαξω το κομμα γιατι σε εμας ηταν επι Ν.Δ. διορισμενοι και στο τμημα μου συγκεκριμενα οι βοηθοι στα εργαστηρια ολοι ΚΝΕ!!Ειτε το πιστευεις ειτε οχι :)

Καλα να περνας στη Λωραινη και στις δροσιες!
Τα φιλια μου!!!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Μαρια Νι

χαχαχα! Ασε ασε με βλεπω να κατεβαινω απο το αεροπλανο και να μην μπορω να ανασανω. Μακαρι να ειχε απευθειας Λωρραινη-Σπετσες. Θα το επαιρνα να μην καθομουν καθολου στην Αθηνα...Κολαση σου λεω κολαση...

Φιλια πολλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Χριστινα

Καλη μου Χριστινα δεν θα επεστρεφα αν δεν ειχα ανθρωπους να δω και να με δουν...Οποτε χαλαλι τους! χαχαχα! Τα φιλια μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Levina

Να δω ποτε θα αποφασισουμε να σπασουμε αυτον τον κυκλο Λεβινα μου! Ε γκρινιαρικο το ποστ, γκρινιαρικη και η απαντηση. Η γκρινια ειναι κολλητικη! χαχαχα!

Να μου εισαι καλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ AnD (δις)

Καλο ειναι να ασχολεισαι και με αλλα πραγματα καλη μου φιλη! Να γεμιζει το μυαλο και η καρδια και με αλλα πραγματα. Εμεις εδω θα ειμαστε να τα λεμε! Φιλια πολλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Λυχνος

Λυχνε μου σε ευχαριστω για το update στην διευθυνση σου. Θα την βαλω στην λιστα των blog μου. Ξερω τι θα πει καλη μου γιατι μου τα λενε φιλοι και γονεις. Ασε...Θελω να πιστευω οτι θα σταματησει καπου αυτη η καθοδικη πτηση και να πιασουμε παλι ουρανους. Ετσι οπως πρεπει, διπλα στον ηλιο!

Φιλια!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Silena

Καλη μου φιλη μονο σε νησι παλευεται το καλοκαιρι στην Ελλαδα...Τι να κανω που δεν μπορω να παω κατευθειαν στο νησι...Πρεπει να περασω καποιες μερες στην Αθηνα....Και να περασω και απο την εκθεση σου φυσικα! Φιλια πολλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Αθηνα

Αθηνα μου καλως σε βρηκα! Ε ειχε πιασει σκονη εκει στην γωνια. Οσα βλεπει η πεθερα μου φαινεται καθαριζεις! :p


Τα φιλια μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Λιακαδα

Θα την βρουμε την ακρη μας Λιακαδα μου...Θα την βρουμε...Ελπιζω...Να μου εισαι καλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Phantomas

Ναι με ρουφηξε μια μαυρη τρυπα!!! χαχαχα! Χανομαι αλλα εμφανιζομαι. Αυτο που ειπες μου εφερε στο μυαλο αυτο που ελεγαν για τους αρχαιους ελληνες φιλοσοφους: πρωτα ζουσαν και μετα φιλοσοφουσαν. Πρωτα ζουμε λοιπον και μετα ολα τα αλλα. Αλιμονο αν ξεχασουμε να ζουμε...Φιλια πολλα καλη μου φιλη!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Κ

Επιστημονας ακουω!! Με τιματε δεσποινις!! χαχα!Σε ευχαριστω που περασες! Φιλια πολλα καλη μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ μυστηριο κοριτσι

Ετσι οπως τα λες ειναι. Τι να πεις...Κουραγιο. Θα την αλλαξουμε την μοιρα αυτης της χωρας. Ο καθενας οσο και οπως μπορει! Φιλια!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Αγριμιω

Συμφωνω με αυτα που λες, εξαλλου δεν ειπα οτι το επιπεδο εκπαιδευσης στο εξωτερικο ειναι καλυτερο η χειροτερο γτ δεν εχω στοιχεια για να το πω. Υπαρχουν καποιοι ερευνητες στην ελλαδα που σε πεισμα ολων κανουν πολυ καλη δουλεια και δεν βολευονται πισω απο την μονιμοτητα της θεσης. Το κακο ειναι οτι ειναι λιγοι και τους τρωει το συστημα μετα απο λιγο καιρο...Η παιδεια μας πρεπει να κανει ενα γερο ρεκτιφιε και πολλες αλλαγες προς το ουσιαστικοτερο!

Τα φιλια μου στην Μελβουρνη!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Αιναφετς

Δεν ξερω για τον νοτο, αλλα εδω δεν πολυ γκρινιαζουν. Λες να ειναι οι νοτιοι μονο ετσι, οπως και εμεις? χαχαχα!

Bisous!!! :)

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Ρας

Ε οταν ημουν και εγω φοιτητης ετσι νομιζα, οτι ειναι πολυ καλοι. Οταν αρχισα να μορφωνομαι μονος μου και να ψαχνω μονος μου καταλαβα ποσο λιγοι και φελοι ηταν...Οποτε εχεις καιρο ακομα. Κρατα και μια πισινη γιατι η πρωτη φορα που το νιωθεις ειναι σαν να σκας σε τοιχο με 200 χλμ...Να εισαι υποψιασμενος, εγω το καθηκον μου το εκανα.

Υ.Γ. Δεν τα ειπα εγω. Ο Καστοριαδης! Μη μου βαζεις λογια στο στομα μου! Αμαρτια ουκ εχω!

Την καλησπερα μου φιλε μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Μαρια

Καλως ηρθες καταρχην! Δεν ξερω γτ δεν καναμε τιποτα τοτε, μαλλον επειδη οι περισσοτεροι δεν ενδιαφερομασταν! Βασικα στο πανεπιστημιο την πλειονοτητα δεν την ενδιαφερει καν η μαθηση...Για αυτο εχουμε φτασει σε αυτο το τελμα!

Την καλησπερα μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Aerlyn


Ζεστη ζεστη ζεστη. Αυτο σκεφτομαι και πνιγομαι ηδη απο την ατμοσφαιρα. Ασε!

Υ.Γ. Για θυμησε μου, γιατι εφυγες απο το Παρισι? Σου τελειωσαν τα λεφτα? Αν ειναι ετσι το καταλαβαινω. Αν εφυγες με λεφτα στις τσεπες εχω να πω ντροπη και αισχος!! χαχαααχα!!

Φιλια πολλα καλη μου, καλα να περνας!

Epicuros είπε...

Μα γιατί σε εντυπωσιάζει τόσο η ζέστη; Αφρική είναι εδώ, δεν θα κάνει ζέστη; :-)