Κυριακή, 6 Μαΐου 2012

The Mirabeau Bridge--Guillaume Apollinaire

Below the Mirabeau bridge there flows the Seine
And so our love
Must I recall how then
After each sorrow joy would come again

Let night come toll hours away
Days go by me here I stay

Let us stay hand in hand face to face
While down below
The bridge of our embrace
Roll the waves weary of our endless gaze

Let night come toll hours away
Days go by me here I stay

Love goes away the way the waters flow
Love goes away
How life is long and slow
How hope of life can deal so strong a blow

Let night come toll hours away
Days go by me here I stay

The days the weeks are passing from our ken
Neither time passed
Nor love can come again
Below the Mirabeau bridge there flows the Seine

Let night come toll hours away
Days go by me here I stay



8 σχόλια:

Aerlyn0204 είπε...

Νice...Λιγο θλιμμενο μου κανει...

Επιτελους σε διαβασα!!!
Καλημερα :):)

Ο Αλχημιστης είπε...

Παντα τα βραδια θλιμμενα σκεφτομαι. Αλλα μου αρεσει! :) Να μου εισαι καλα φιλη μου! Φιλια πολλα!

chrysalis22 είπε...

Είναι... Μαγικό! Βγάζει μια γλυκιά θλίψη... Και ταυτόχρονα προσωπικά ένιωσα μια αισιοδοξία... Υπέροχο :)

ΛΙΑΚΑΔΑ είπε...

Aχ αυτός ο Σηκουάνας τι έρωτες εμπνέει... Ζηλεύωωωωωωω! Θέλω Παρίσι τώρααααααα!! :)
Φιλιά και καλή βδομάδα!!

Celestia είπε...

Εχω ρίξει δάκρυα μια εποχή, όταν το διάβαζα απ' τα alcools...!! συγκίνηση για την τότε ψυχή μου.

και ευχαριστώ που μου το θύμισες αν και το προτιμώ στα γαλλικά :)

Ο Αλχημιστης είπε...

@ crysalis22

Χαιρομαι που σου αρεσε. Και αυτη η γλυκια θλιψη ειναι παντα υπεροχο συναισθημα για εμενα! :) Φιλια!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Λιακαδα

Ε ο Σηκουανας παντα σταθερο σημειο εμπνευσης στην τεχνη και τον ερωτα νομιζω! Να μου εισαι καλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Celestia

Χαιρομαι που σου εφερα στην μνημη ομορφα πραγματα. Δεν το εβαλα στα γαλλικα επειδη θεωρησα οτι στα αγγλικα θα το διαβαζε πιο πολυς κοσμος. Αλλα φανταζομαι οτι στα γαλλικα θα αποκτα την πληρη μαγεια του. Να μου εισαι καλα! Φιλια!