Τρίτη, 29 Μαΐου 2012

Και εκεί που πέφτεις σηκώνεσαι εν τέλει

Η Χριστίνα μου τόνισε ότι έχω πέσει πολύ τελευταία και οι δυσάρεστες αναρτήσεις διαδέχονται η μια την άλλη. Από την μια δεν μπορώ να κάνω και τίποτα άλλο απο το να γράψω αυτά που νιώθω και η αλήθεια είναι οτι φυσικά δεν πετάω στα σύννεφα με την όλη κατάσταση. Από την άλλη αν σε εγκλωβίσει ο φόβος δεν μπορείς να κάνεις και πολλά για να αλλάξεις την μοίρα σου. Και ως σωστός ιστορικός υλιστής δεν μπορώ να επιτρέψω στον εαυτό μου να μένω στην μιζέρια για πολύ, παρά μόνο τόσο όσο χρειάζεται η ψυχή μου για να ανασάνει.

Της υποσχέθηκα λοιπόν ότι κάτι θα σκεφτόμουν να γράψω αισιόδοξο. Αλλά τελικά δεν μπόρεσα κάτι που ξεπερνά την ορμή και την δύναμη του Γιάννη Ρίτσου. Και δεν μπόρεσα να βρώ καλύτερη μελοποίηση από αυτή που έκανε ο Μίκης. Και οι δυο προερχόμενοι από εποχές καθόλου εύκολες ή απλές. Και οι δυο με τους κοινωνικούς αγώνες να στιγματίζουν την τέχνη τους. Πως θα μπορούσα να πω κάτι παραπάνω πέρα από αυτά που αυτοί έχουν να καταθέσουν στο παρακάτω απόσπασμα απο την συναυλία για την πτώση της χούντας.

Και τώρα χούντα έχουμε. Η ιστορία καμιά φορά κάνει κύκλους. Και τα τραγούδια είναι πιο επίκαιρα από ποτέ.




Ὅταν σφίγγουν τὸ χέρι, ὁ ἥλιος εἶναι βέβαιος γιὰ τὸν κόσμο
ὅταν χαμογελᾶνε, ἕνα μικρὸ χελιδόνι φεύγει μὲς ἀπ᾿ τ᾿ ἄγρια γένεια τους
ὅταν κοιμοῦνται, δώδεκα ἄστρα πέφτουν ἀπ᾿ τὶς ἄδειες τσέπες τους
ὅταν σκοτώνονται, ἡ ζωὴ τραβάει τὴν ἀνηφόρα μὲ σημαῖες καὶ μὲ ταμποῦρλα.


26 σχόλια:

Ρασκόλνικωφ είπε...

Χούντα έχουμε τι κάνουμε είναι το ζήτημα!!

Καληνυχτώ!!:)

.christina είπε...

Εντάξει, δεν έχω τι να πω! Με αποζημίωσες και με το παραπάνω! Κάποιος είχε πει -μου διαφεύγει το όνομά του- πως ο αισιόδοξος βλέπει το τριαντάφυλλο και όχι τα αγκάθια του, ενώ ο απαισιόδοξος κοιτάζει τα αγκάθια, χωρίς να βλέπει το τριαντάφυλλο...
Το θέμα είναι τι θέλουμε να βλέπουμε. Μην το βάζεις κάτω, γιατί με το που τα παρατήσουμε, σημαίνει πως θα έχουνε νικήσει..
Αφήνω την καληνύχτα μου!

ασωτος γιος είπε...

έχεις δίκιο έχουμε μια νέα χούντα και κάποια τραγούδια είναι πιο επίκαιρα από ποτε,
όταν πέφτεις πάντα σηκώνεσαι και με τρόπο που δε περίμενες ότι μπορείς

ΕΚΦΡΑΣΟΥ είπε...

δεν ξερω αν εχουμε χουντα, ξερω παντως πως οτι κι αν ειναι αυτο ειναι πολυ πιο ασχημο απο τη χουντα που εζησαν οι συνάνθρωποί μας.

τουλάχιστον στη τότε χουντα δεν υπηρχαν τοσοι κλεφτες ουτε τοσοι δολοφονοι.

στα χωρια που μεγαλωσα εγω το καλοκαιρι κοιμομασταν στη βεραντα, τα τελευταια χρονια κλειδαμπαρωμενοι στα σπιτια και οι τυχεροι με συναγερμο ¨αγκαλια¨.

Levina είπε...

Είμαστε ζωντανοί , μυαλό έχουμε, χέρια έχουμε , αν τα χρησιμοποιήσουμε και τα δυο σωστά θα μας φοβηθούν :))

Silena είπε...

δεν είναι θέμα πεσσιμισμού καλέ μου Αλχημιστή που οι αναρτήσεις είναι όπως λες μαύρες, είναι η καθημερινότητα κι ακόμη πιο πολύ το μέλλον, μαύρο κατάμαυρο, και πρέπει να ομολογήσω πως κι εγώ είμαι πολύ πεσμένη και με έχει "κατακλύσει" όχι πεσσιμισμός αλλά μια διάθεση να κάνω μαύρο χιούμορ, τι να κάνουμε έτσι είναι η ζωή πότε χρωματιστή πότε ασπρόμαυρη, ευτυχώς υπάρχουν οι φίλοι και τα όμορφα τραγούδια

αυτό για σένα

Ἅ λ ς είπε...

ρωτα και τον ιστορικο της παρεας! η ιστορια επαναλαμβανεται!!

να γραφεις ο,τι αγαπας, να μην πιεζεσαι, απλα να μη σε παιρνει απο κατω! ολοι εχουμε τα πανω μας και τα κατω μας!


υγ: πως το κανεις SILENA αυτο με την επισημανση (εκει που λες "αυτο για σενα") Αν δε δει το σχολιο μου μετεφερε το χημικε!

Φανή είπε...

ειναι μια αλλου τυπου χουντα βασικα.
μια χουντα το 2012 δεν θα μπορουσε να ειναι ιδια με αυτη που ειχαμε την 7ετια, οπως και μια χουντα του 2050 πχ, δεν θα μοιαζει με αυτη του σημερα..

οπως μου ελεγε και ενα παιδι σε μια πορεια 'η χουντα εξελισεται αγαπητη μου, βαφεται για να μη φαινεται γρια και ασχημη. αλλα την ουσια της δεν τη χανει'

φιλια φιλια!

serenata είπε...

Η ζωή τραβάει την ανηφόρα...ξανά...
Κι εγώ φοβάμαι...
Τι θα γίνει;
Τι να κάνω;

Silena είπε...

Αλς, υπάρχει ένας κώδικας που πρέπει να χρησιμοποιήσεις και είναι αυτός

εδώ γράφεις ότι θέλεις να γράψεις

ως μαθηματικός, θα σου το δείξω με παράδειγμα :)

ας υποθέσουμε οτι θέλω να χαρίσω το I put a spell on you, βρίσκω το url στο YouTube και το βάζω στη θέση που σου είπα, μετά γράφω πχ ευτυχία και ο κώδικας είναι έτοιμος, απλώς τον κάνω copy, paste στα σχόλια που θέλω να το βάλω και όλα καλά!!! δηλαδή....

ευτυχία!!!

ελπίζω να βοήθησα

Silena είπε...

ωχχχ είδες τι έπαθα το πήρε σαν σχολιασμό!!!!

θα το στείλω στον αλχημιστή και ζήτησέ του τον

Ἅ λ ς είπε...

χαχαχα ευχαριστωωωωωω

Κ. † είπε...

Ναι,και τώρα χούντα έχουμε και ναι,η ιστορία τις περισσότερες φορές επαναλαμβάνεται.Και την ευθύνη φέρουμε εμείς οι άνθρωποι.
Ναι,πάντοτε σηκώνεσαι,όσο απότομα και να πέσεις.
Σήκω κι εσύ και χαμογέλα!
Τα φιλιά μου.

Άιναφετς είπε...

Η ζωή τραβάει την ανηφόρα και θ' ανηφορίσουμε...αλλά ας έχουμε στο νου μας, να κάνουμε το ταξίδι πιο ελαφρύ και αυτό πετώντας από πάνω μας, τις φοβίες...
Ο φόβος είναι ο χειρότερος εχθρός μας.
Όταν σκοτεινιάζει μέσα μου, παίρνω ένα βιβλίο του Κρισναμούρτι, το ανοίγω στην τύχη...και έρχομαι στα ίσια μου!
(μη ξεχνάς τις σταθερές αξίες που κάποτε είχες ανακαλύψει μόνος σου!)
ΑΦιλιά τρυφερά!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Εσυ μπορεις να κανεις το εξης: να μην κλεισεις το μπλογκ σου! Καλημερες!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ .cristina

Χαιρομαι που σου αρεσε! Ετσι οπως τα λες ειναι! Σε ευχαριστω για την αφορμη να γραψω κατι αισιοδοξο! Φιλια!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ ασωτος γιος

Παντα με εντυπωσιαζει ποσο κουραγιο μπορει να σου δωσει ενα τραγουδι. Απιστευτο δεν ειναι? Την καλημρα μου φιλε μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Εκφρασου

Τι να πεις...Ο κοσμος εχει γινει δυστυχως πολυ μαυρος....Ελπιζω να ειναι αυτο που λενε, οτι μετα το σκοταδι ερχεται η αυγη! Την καλημερα μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Levina


Και δυνατη καρδια εχουμε καλη μου φιλη! Και αυτο το φοβουνται ποιο πολυ απο ολα!

Φιλια πολλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Silena

Σε ευχαριστω καλη μου φιλη! Τα πραγματα ειναι μαυρα αλλα με δυνατη καρδια και καθαρο μυαλο θα βγουμε παλι πισω στο φως!

Την αγαπη μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Αλς

Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια μικρη! Τα φιλια μου! Σμουτς!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Φανη

Φοβερη ατακα αυτη για την χουντα. Ετσι ειναι. Βαφεται για να μην την καταλαβαινεις η γρια μαγισσα. Αλλα οποιος εχει ματια και καρδια βλεπει πισω απο τα βαψιματα και τις προφασεις!

Να μου εισαι καλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Sereneta

Κουραγιο να κανεις και να σφιξεις τα δοντια οπως κανουμε ολοι. Τα φιλια μου καλη μου Serenata.

Ο Αλχημιστης είπε...

@ K.

Αυτο προσπαθω να κανω...Οχι να μην πεφτω, αλλα να σηκωνομαι οταν πεφτω. Αυτο που πρεπει να κανουμε ολοι μας. Το χρωσταμε στον εαυτο μας και σε αυτος που υποφερουν.

Να μου εισαι καλα.

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Αιναφετς

Καλη μου μαγισσα σε ευχαριστω για το σχολιο σου. Παντα τα σχολια σου με κανουν λιογ πιο χαρουμενο. Φυσικα και δεν ξεχναω τον Κρις? Παντα πηγη εμπνευσης και χαρας!

Τα φιλια μου και την αγαπη μου.

Aerlyn0204 είπε...

Θα σηκωθουμε...
Τα φιλια μου :)