Τρίτη, 15 Μαΐου 2012

Κοιμησου και η τυχη σου δουλευει...

Λοιπον για να μην στεναχωρω την αγαπημενη μου Aerlyn αλλο με δυσαρεστες αναρτησεις, που ομολογουμενως εκανα κατα ριπας, σκεφτηκα τι θα γραψω για να επανορθωσω.

Καταρχην εχουμε λεφτα. Σαν κρατος εννοω. Οχι εγω και εσυ. Το κρατος σαν οντοτητα ομως εχει. Δες παραδειγματος χαρη τον φιλο prkls ο οποιος εχει αποκλειστικες εκ των εσω πλεροφοριες. 1.450.000 ευρα θα δωθουν απο την ελληνικη κυβερνηση στις μονες του Αγιου Ορους ως επιχορηγηση. Εγω εχω πληροφοριες οτι μετα απο αυτο σειρα εχουν τα εκπαιδευτικα ιδρυματα της χωρας τα οποια θα επιχορηγηθουν για ερευνα. Cutting edge ερευνα, οχι μαλακιες. Και συνεχεια εχουν ολοι οι υπολοιποι.

Περα απο αυτα τα ακρως ευχαριστα νεα, στο ιδιο blog διαβαζω για προφητειες που μου ανοιγουν την καρδια και μου αναπτερωνουν το ηθικο. Διαβαζω για κατι προφητειες που λενε οτι ειχε πει ο Αγιος Κοσμας ο Αιτωλος. Λεει ο πατηρ Κοσμας: (βλεπε εδω και εδω)

«Τέλος μέ τά φοβικά σύνδρομα τοῦ Μνημονίου καί τῶν Δανειακῶν Συμβάσεων, πού εἶναι ὅλα ἄκυρα καί παράνομα, ἀντισυνταγματικά καί ἀπάνθρωπα!
200 χρόνια πρίν ὁ Ἐθναπόστολος τοῦ Γένους, ὁ Ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός πού ἀνέστησε Πίστη καί Πατρίδα στίς ψυχές τῶν Σκλάβων, μᾶς ἀποκάλυψε μέ τή Χάρη τοῦ Θεοῦ, ὅτι ΔΕΝ θά πληρωθεῖ τό δυσβάσταχτο καί ἐν πολλοῖς κατασκευασμένο καί παράνομο Ἑλληνικό «χρέος», τό…. ὁποῖο δημιουργήθηκε ρίχνοντάς μας χρῆμα πολύ, μέσω ΕΟΚ/ΕΕ, πού ἀλλοίωσε ὁ λαό μας, τίς ἀξίες, τίς παραδόσεις καί τήν ἴδια τήν ὑπόστασή του! Ἰδού οἱ συγκεκριμένες προφητεῖες του γιά τό Ἑλληνικό «Χρέος»:

α. «Θά σᾶς ρίξουν παρά πολύ• θά σᾶς ζητήσουν νά τόν πάρουν πίσω, ἀλλά ΔΕΝ θά μπορέσουν»! (σ.σ. παράς εἶναι τό χρῆμα)
β. «Θά σᾶς ἐπιβάλουν μεγάλο καί δυσβάστακτο φόρο, ἀλλά ΔΕΝ θά προφθάσουν»!
Καί ἀναφέρει ἐπίσης σχετικά:
γ. «Θά βάλουν φόρο στίς κότες καί στά παράθυρα»!
δ. «Θά ζητήσουν νά σᾶς πάρουν καί στρατιῶτες. ΔΕΝ θά προφθάσουν ὅμως»!
ΝΑΙ, χάρη στήν Πρόνοια τοῦ Θεοῦ, ΔΕΝ θά προφθάσουν!.. Μήν ἀνησυχεῖτε γιά αὐτό τό «χρέος» λοιπόν, ἀλλά κοιτάξτε μονάχα τό ἕνα καί ἀληθινό ΧΡΕΟΣ πού ἔχουμε στόν Χριστό, τήν Παναγιά καί τούς Ἁγίους μας πού δέν σταματοῦν νά πρεσβεύουν καί τήν Πατρίδα μας!
Οἱ σκοτεινές δυνάμεις, πᾶνε νά καταπιοῦν τήν Ὀρθόδοξη Ἑλλάδα μας καί….
ἤδη πανηγυρίζουν τήν μεγάλη ἐπιτυχία τους…
Μά ΔΕΝ θά προφθάσουν… Θά κοιμηθοῦμε χρεωμένοι καί θά ξυπνήσουμε λευτερωμένοι… Θά κοιμηθοῦμε μικρό κράτος καί θά ξυπνήσουμε καί πάλι Αὐτοκρατορία!»

Αδερφε αναγνωστη να σου πω την αληθεια εγω πιστος δεν πολυ ημουν και δεν ειμαι. Αλλα για να τα γραφουν στα ιντερνετια κατι θα ξερουν παραπανω απο εμενα των φτωχο (σε λιγο φτωχο οχι μονο στο πνευμα αλλα και στην τσεπη).

Παντως εγω χαρηκα που τα διαβασα αυτα τα μαντατα γιατι προφητειες κλπ δεν πολυ διαβαζω. Περιμενω βεβαια να ανακοινωσουν την προφητεια και στο MEGA γιατι αν δεν την ακουσω απο το μεγαλο καναλι δεν το πιστευω 100%.

Θα δουμε τι θα γινει. Κατι αναπτερωθηκε μεσα μου αποψε. Και τα πραγματα φαινονται πιο καθαρα στο τελος του τουνελ.

Σας αφηνω...Παω να προφτασω τα μαντατα στους αδερφους Γαλλους. Βεβαια δεν ξερω αν γνωριζουν τον πατηρ Κοσμα, αλλα ευκαιρια να επιβεβαιωσω την προφητεια με καθολικους πατερες. Double checking που λενε. Θελω να ειμαι σιγουρος!



22 σχόλια:

JonyG είπε...

ωραίος ο Κοσμάς...απόλυτα ενημερωμένο τον κόβω...τελικά ασχολείτο και με ευτελή θέματα της καθημερινότητας εκτός από τα θεία, μπράβο του!
πάντως δεν χρειάζεται να είσαι και Προφήτης βρε αδερφέ...
και τότε Μνημόνιο είχαν, λεφτά όμως πάλι δεν είχαν...γιατί κάποια πράγματα δεν αλλάζουν ποτέ...
και μάλλον ο πατήρ Κοσμάς (που λες και εσύ) άγιασε ο καημένος από το άγχος του για την κατάσταση...
φαντάσου ο Γιωργάκης, ο Σαμαράς και ο Τσίπρας θρύλοι που θα γίνουν (από τα βουντού)...

Μαρία Νι είπε...

Καλά ρε... ποιος το ήξερε τόσο καιρό και δεν το έλεγε;;;;;;
Τζάμπα καθόμαστε και πονοκεφαλιάζουμε;;;;;
Να πούμε στον Αλέξη να το πει και στην Τρόικα...να μην σκαν άδικα...κρίμα είναι τα παιδιά.
Τώρα ηρέμησα...

Nasia είπε...

εγω σα να '' προφητεψα '' τον τιτλο σου και μετα απο αρκετο καιρο ,κοιμηθηκα οπως δεν εχω κοιμηθει εδω και χρονια..........
όλα στη ζωη φαίνονται πως κοιμούνται!τωρα καταλαβα γιατι..........

Ἅ λ ς είπε...

μην ειρωνεύεσαι.. μετανόησε αμαρτωλε, όσο προλαβανεις...
(μεταξυ σοβαρου και αστειου)

Αθηνά... είπε...

Πολύ ωραία και καθησυχαστικά όλα αυτά! Η αλήθεια είναι ότι ναι, τώρα μπορώ να πάω να πάρω έναν ύπνον ελαφρύν! Ε, πως να το κάνουμε, άμα ο άνθρωπος είναι ήσυχος, κοιμάται αλλιώς! Ειδικά όταν ξέρω πως θα κοιμηθώ ως Αθηνά και θα ξυπνήσω σαν αυτοκρατορία!

k.Mer είπε...

Μήπως να βρούμε και καμιά κυρία που λέει τον καφέ για να το σιγουρέψουμε περισσότερο;
Να διασταυρώσουμε τις γνώμες και κατόπιν να βγάλουμε το πόρισμα...

Phantomas είπε...

πάω να κοιμηθώ ήρεμα!!:P:P φιλιά!

The Madhattress είπε...

ευτυχώς κι εσύ και μαθαίνουμε τα "εκ των εσω" και τα backstage =]

Ρασκόλνικωφ είπε...

Δυστυχώς φίλε μου αυτά είναι αλήθεια!!Και τα λεφτά στο Άγιο Όρος τα δίνουν γιατί καταρρέουν τα μοναστήρια και γιατί επειδή τους έχουν πάρει όλα τα μετόχια δεν έχουν ούτε ένα κιλό αλεύρι!!
Φιλε μου Αλχημιστή το κακό με το Άγιο Κοσμα τον Αιτωλό είναι ότι από αυτά που έχει πει δεκάδες έχουν γίνει!!!!Αν θες βέβαια το πιστεύεις αυτό που είναι μπροστά στα μάτια σου!!

.christina είπε...

Λίγη αισιοδοξία δεν βλάπτει. Η ελπίδα άλλωστε, όπως λένε, πεθαίνει πάντα τελευταία...
Πεθαίνει όμως εν τέλει -αυτό είναι που με ανησυχεί.
Καλό ξημέρωμα!
:)

Ο Αλχημιστης είπε...

@ JonyG

Ε τωρα τα ξερεις αυτα πως πανε. Με την θρησκεια και λιγο politics παντα κολλανε. Ναι μεν ο θεος πανω απο ολους αλλα ας κανουμε και λιγο business. Λες να δοκιμασουμε και το βουντου? Μια ξαδερφουλα μου εχει το μωρο "μπεμπε λιλι" νομιζω καπου. Θα το δοκιμασω να δω ποιος θα ψοφησει πρωτος. Μαλλον ο χοντρος πιστευω.

Την καλησπερα μου.

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Μαρια Νι

Μαρια μου μα για αυτο ειμαι εδω για να μαθαινετε τα νεα πριν απο ολους. Μας να ειστε συνεχεια σε μια ανησυχια? Σας τα ειπα για να ηρεμισει η ψυχουλα σας.

Φιλια!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Νασια

Δηλαδη προεβλεψες την προφητεια? Απιστευτη! Παρολα αυτα χαιρομαι που κοιμασαι ησυχα. Επιτελουμε κοινωνικο εργο, αμ πως?

Την καλησπερα μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Αλς

Εσυ παρε ενα φιλι τωρα και αστα αυτα που ξερεις! :p

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Αθηνα


Αθηνα μου ναι ισχυει η ερμηνεια που εδωσες στην προφητεια, μπορει να ξυπνησεις και εσυ η ιδια αυτοκρατορια! Θα εχεις δουλους να σου κανουν αερα το πρωι, να σου φερνουν τους χυμους σου, τις βιταμινες σου και ολα τα λοιπα κομφορ.

Απο αυριο ο καθενας μας μπορει να ελπιζει στον προσωπικο του δουλου! Θα ζησουμε μεγαλες στιγμες.

Ο Αλχημιστης είπε...

@ k. Mer


Πρεπει να βρουμε αυτο το μεντιουμ που συμβουλευοταν η Λιανη και οι μεγαλες προσωπικοτητες της χωρας. Δεν μπορουμε να ρωτησουμε οποιον και οποιον. Ειναι σημαντικα ζητηματα αυτα!

Καλησπερουδια!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Phantomas


Και πολυ καλα θα κανεις! :)

Φιλια!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Madhatress

Τι Reuters και βλακειες. Εγω ειμαι εδω, παντα στις υπηρεσιες σας! Και αφιλοκερδως φυσικα!

:)

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Ρας


Ξερεις τι λενε, ειναι θεμα πως τα διαβαζεις τα πραγματα. Ετσι και αλλιως ειναι τοσο γενικα αυτα που λενε που αποκλειεται να κανουν λαθος!

:p

Ο Αλχημιστης είπε...

@ .christina

Ας την βοηθησουμε τοτε να πεθανει και ας στρωθουμε στην δουλεια να αλλαξουμε την μοιρα μας! Φιλια!

.christina είπε...

Στο χέρι μας είναι! Εμείς κρατάμε τα πινέλα, εμείς και τα χρώματα!!
Μπορούμε να ζωγραφίσουμε ανά πάσα στιγμή τον παράδεισο και να μπούμε μέσα!
Φιλιά και από εμένα!

Aerlyn0204 είπε...

Να εισαι καλα καλε μου που μου "αφιερωνεις" και αναρτηση!!Και αισιοδοξη κιολας :)
Ουτε κι εγω ειμαι ιδιαιτερα πιστη ομως μπορει και να εχει δικιο ο πατηρ Κοσμας...Και οσον αφορα το Αγιο Ορος ασε γιατι πολλα ξερω και εχω και ραμματα για τη γουνα τους...Θα το κανω αναρτηση καποια στιγμη που θα παει...!!!
Μακαρι να δουμε φως στο τουνελ παντως...
Τα φιλια μου και τις καλημερες μου :)