Κυριακή, 22 Απριλίου 2012

Και ομως γυρισες...

Και ποσο ειρωνικη γινεται καμια φορα η ζωη. Εκει που νομιζεις οτι κατι το εχασες επανερχεται απροσμενα παλι κοντα σου. Οκτω χρονια και εχουμε να μιλησουμε. Οκτω χρονια δεν ηξερα που εισαι, τι κανεις, πως ειναι η ζωη σου. Οκτω χρονια περιπου απο τοτε που τελειωσαμε την Γ Λυκειου και πηρε ο καθενας τον δικο του δρομο. Και αποψε εμφανιστηκες ξαφνικα στην ζωη μου απο το πουθενα. Χωρις να το φανταζομαι, σε ειχα ξεχασει, τα κυτταρα του εγκεφαλου μου ειχαν ξεχασει την μορφη σου. Τι περιεργο συναισθημα να μιλας με καποιον που ειχες να δεις σχεδον μια δεκαετια. Η αληθεια ειναι οτι στο σχολειο μου αρεσες, σε θαυμαζα. Αλλα δεν στο εδειξα ποτε, εσυ ειχες τους στοχους σου να φτασεις, δεν ηθελες κοινωνικη ζωη και εγω το αφησα. Δεν ηξερα τι ηθελα και εγω τοτε. Χαμενος καπου στα ονειρα μου και εγω και στις επιθυμιες μου δεν ηξερα τι να πω και τι να κανω. Και να που παλι οι δρομοι μας τεμνονται για αλλη μια φορα. Αν δεν υπαρχει αλλος στην ζωη σου αυτη την φορα δεν θα κανω το ιδιο λαθος. Θα διορθωσω αυτο που προκαλεσαν τα αγουρα εφηβικα μου χρονια και η ατολμια μου. Το δις εξαμαρτειν ουκ ανδρος σοφου. Και αυτη την φορα δεν θα βρεθω κατωτερος των περιστασεων. Μεχρι να σε ξαναβρω λοιπον απο κοντα... Να προσεχεις. Until we meet.

45 σχόλια:

ασωτος γιος είπε...

η ζωη παιζει παντα τα καλυτερα σεναρια

Ρασκόλνικωφ είπε...

Τελικά δε ξέρεις τι σου ξημερώνει!!

Σε χαιρετώ και σου εύχομαι να μην κάνεις τα ίδια λάθη!!

Ο Αλχημιστης είπε...

χαχαχα! Ναι φιλε μου ετσι ειναι. Αρχιζω και το πιστευω! Να μου εισαι καλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@Ρας

Το ελπιζω. Αλλα ποτε δεν ξερεις! χαχα! Να εισαι καλα!

.christina είπε...

Να που λένε πως αν είναι κάτι γραφτό να γίνει, κάπως η ζωή θα το φέρει μπροστά σου. Μου δίνεις ελπίδα. Μην χάσεις την ευκαιρία που απλόχερα φανερώνεται μπροστά σου.
:)

serenata είπε...

Καλή τύχη φίλε μου!!
Στο εύχομαι μέσα απ' την καρδιά μου!
Μη φερθείς όπως φέρθηκε σε μένα 'εκείνος' τη δεύτερη φορά...

SpaceExplorer είπε...

Εύχομαι και η κοπέλα να αισθάνεται το ίδιο... Καληνύχτα.

Phantomas είπε...

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ

Συναντηθήκαμε
Δεν έχει σημασία, το που
Μπορεί στο όνειρο
Μπορεί στην πραγματικότητα
Αλλά εκείνο, που έχει σημασία
Είναι ότι πυροδοτήθηκαν
Οι διαδικασίες

Το απρόσωπο όνειρο
Πήρε τη μορφή σου
Οι απόκρυφες επιθυμίες
Σε αναζητούν
Και με κάνουν, να πιστέψω
Στη δύναμη του έρωτα
Και της χημείας του

Συναντηθήκαμε
Μπορεί ποτέ, να μη γνωριστούμε
Αλλά κάποιες διαδικασίες
Θα μας ενώνουν
Κάποιες μοναδικές στιγμές
Που τις ζήσαμε στη φαντασία
Γιατί δεν τολμήσαμε

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 27/06/2010 δικό σου!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ἅ λ ς είπε...

μπορεί να εμφανιστηκε για να διορθωσεις κατι που τοτε πηγε στραβα. Ή ακομη καλυτερα ίσως γιατι τοτε οπως λες δεν ηταν η καταλληλη στιγμη, ενω τώρα ;)

ΑnD είπε...

Τι όμορφα... Δεν ξέρω κατά πόσο είναι παιχνίδια της μοίρας αυτά, δεν πιστεύω στη μοίρα. Αλλά πιστεύω στους ανοιχτούς λογαριασμούς που πρέπει να κλείνουν με τον έναν ή τον άλλο τρόπο. Το ωραίο είναι αυτό που νιώθεις. Το ξάφνιασμα, η όρεξη, η ζωντάνια.
Σε φιλώ!

JonyG είπε...

είναι υπέροχα αυτά τα απρόσμενα...επίσης είναι υπέροχο ωριμότερος να εκφράσεις, να έχεις την δυνατότητα να εκφράσεις, αυτό που νιώθεις...σε άπειρες περιπτώσεις, πολλοί δεν είχαν αυτήν την ευκαιρία, παρότι θα ήθελαν πάρα πολύ...
το πιο σημαντικό όμως είναι (όπως λέει και AnD) αυτή η ζωντάνια, αυτή η "εγρήγορση" που δίνει το φλερτ, αυτή η όρεξη...
(αν και φαίνεται λίγο άχρωμο από εδώ) έχεις πραγματικά νομίζω την καλή σκέψη όλων μας...!!!
προσωπικά σε ευχαριστώ που μοιράστηκες αυτό το συναίσθημα με όλους μας...

Levina είπε...

Το λες μόνος σου...
το δις εξαμαρτείν...
μη το ξανακάνεις το λάθος λοιπόν :))
Ότι κατάληξη και να έχει τουλάχιστον θα έχεις εσύ την ικανοποίηση πως το προσπάθησες αυτή την φορά!
Φιλιά , Καλή Εβδομάδα :))

Αθηνά... είπε...

Πιστεύω να το έχουμε σιγουρέψει ότι θα ξανασυναντηθείτε... Ανταλλαγή τηλεφώνων κ.λπ. Μην περάσουν άλλα 8 χρόνια!
Άντε με το καλό η προσπάθεια!!!
Καλημέρα!

Aerlyn0204 είπε...

Πωπω ποσο θα με εξεφραζε αυτο το ποστ αν του μιλουσα κι εγω...Οχι Λυκειο αλλα 3ο ετος σχολης...Μακαρι να του μιλουσα και να τον εβλεπα κι εγω...Εστω για μια στιγμη...

Σας ευχομαι να τα πειτε συντομα :)

ΕΚΦΡΑΣΟΥ είπε...

αααα τι ωραια! σα ταινια!

Άιναφετς είπε...

Ω! πόσο χαίρομαι!
Ξέρω πως θα αφήσεις την καρδιά σου να σε οδηγήσει και εκείνη ξέρει...μη σε νοιάζει που θα φτάσεις, θα είναι ακόμα ένα όμορφο ταξίδι!
ΑΦιλιά!

Κάποια* είπε...

Τι γλυκό^
ελπίζω πραγματικά να μην κάνεις τα ίδια λάθη.
take care!
byeee*

ΛΙΑΚΑΔΑ είπε...

Eπιτέλους!!
Ενας άντρας που ξέρει ΤΙ ΘΕΛΕΙ αλλά και ΠΩΣ θα το αποχτήσει!
Φιλιά μανάρι μου!
Μαζί σου και γω με την θετική μου ενέργεια για το καλύτερο ;)

katerinanina είπε...

toso teleio love story, enhmerwse mas gia th synexeia agwnioume file mou...

μυστήριο κορίτσι είπε...

Να συναντηθείτε σύντομα, μην αφήσεις τίποτα στην τύχη του.
Μια ευχάριστη αίσθηση μου άφησε αυτό που έγραψες...
Καλή σου νύχτα!

Ginny είπε...

Θα την πω την κακία μου πάλι και θα μου φωνάζεις! Γι αυτό υποφέρουν κάτι κοριτσάκια στο λύκειο, επειδή ΚΑΠΟΙΟΣ ήταν κότα! :P Απλά λέω!
Πάντως για μένα είναι πολύ περίεργο να συναντάς κάποιον μετά από πολύ καιρό, ιδιαίτερα χρόνια ολόκληρα! Ελπίζω να σου βγει σε καλό! :)
Τα φιλιά μου!

mplahmplah είπε...

με το καλό φίλε....μακάρι αυτή τη φορά να τα πας καλύτερα..καλημέρα! :-)

Lalena είπε...

είσαι η επιβεβαίωση ότι δεν είναι όλα γύρω μας ρηχά , ότι μπορεί το παρελθόν να μπει στη ζωή σου πιο γλυκά καμιά φορά κι όχι σαν ανόητο κακόβουλο φάντασμα . Θα υπάρχουν κι άλλοι σαν κι εσένα , που σκέφτονται έτσι έστω και χρόνια μετά . Εύχομαι ένας απο αυτούς να είναι κάποιος που έχω γνωρίσει ήδη , και που μου ηρθε στο μυαλό μόλις δάβασα την ανάρτηση σου =)

Xrusafh είπε...

Ό,τι είναι να γίνει πάντα γίνεται....αργά ή γρήγορα ό,τι είναι γραφτό θα πάρει το δρόμο του! Να το θυμάσαι αυτό...

Ο Αλχημιστης είπε...

.christina

Χριστινα μου χαιρομαι που σου δινω κουραγιο. Το μελλον μας δεν μπορει να μην ειναι καλυτερο απο το παρελθον μας αν το προσπαθησουμε. Τα φιλια μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ serenata

Καλη μου καμια φορα ειναι καλο να προσπαθησουμε να διορθωσουμε τα λαθη του παρελθοντος αν μπορουμε ακομα. Δεν συμβαινει παντα αλλα πιστευω οτι οταν σου δινεται η ευκαιρια πρεπει να το επιδιωκεις. Για την δικη σου ευτυχια αλλα και για την ευτυχια των γυρω σου. Να μου εισαι καλα! Φιλια!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Space Explorer

Το ελπιζω και εγω. Θα δειξει! Να μου εισαι καλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Phantomas

Παντα με κατι ομορφα ταιριαστο για καθε μου αναρτηση! Σε ευχαριστω παρα πολυ! Την αγαπη μου και να μου προσεχεις!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Αλς

Καποια πραγματα ισως δεν ειναι ωριμα να γινουν στο παρελθον. Αλλα μεγαλωνουμε και μαθαινουμε. Και η ζωη δινει απειρες ευκαιριες να γινουμε ευτυχισμενοι. Αρκει να εχουμε τα ματια μας ανοιχτα! Φιλια!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ AnD

Ουτε εγω πιστευω στην μοιρα. Αλλα πιστευω στα ξαφνιασματα της ζωης. Τοσο ομορφο να σου ερχεται απο εκει που δεν το περιμενεις.

Φιλια πολλα καλη μου φιλη! Την αγαπη μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ JonyG

Καλε μου φιλε παντα χαιρομαι οταν μου αφηνεις σχολια! Σε ευχαριστω για τις σκεψεις που αφηνεις. Ναι το φλερτ ειναι υπεροχο, ειδικα οταν εχεις καιρο να το εξασκησεις. Και εγω χαιρομαι να τα μοιραζομαι μαζι σας! Να μου εισαι καλα φιλε μου και καλα κουραγια!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Levina

Ναι θα εχω τουλαχιστον το κεφαλι μου ησυχο οτι δεν εκανα δυο φορες το ιδιο λαθος. Τα φιλια μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Αθηνα

χαχαχαχα! Καλη μου Αθηνα ναι το καναμε αυτο. Ελπιζω να μην αλλαξει κινητο...ξαφνικα...Χχαχαχα! Να μου εισαι καλα που με εκανες και γελασα! Τα φιλια μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Aerlyn

Μηπως δεν το προσπαθησες αρκετα? Και σκεψου το λιγο παραπανω. Μπορει να βγαλεις ακρη :)

Τα φιλια μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Εκφρασου

Ε καλα σε αντιθεση με την ταινια μπορει να μην εχει happy end. Για αυτο και ολο αυτο ειναι τοσο γοητευτικο! Να μου εισαι καλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Αιναφετς

Ναι αυτο που λες θα κανω...Πως με ξερεις! Σε ευχαριστω για τα παντα υπεροχα σου λογια ολο αγαπη. Σου ανταποδιδω την αγαπη μου με ολη μου την ψυχη απο την δευτερη πατριδα σου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Καποια

Θα το προσπαθησω, να μην κανω παλι τα ιδια. Να μου εισαι καλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Λιακαδα

Υπεροχη Λιακαδα μου σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου! Να μου εισαι παντα καλα! Τα φιλια μου!@

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Λιακαδα

Υπεροχη Λιακαδα μου σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου! Να μου εισαι παντα καλα! Τα φιλια μου!@

Ο Αλχημιστης είπε...

@ katerinanina

Η συνεχεια θα αργησει μαλλον αρκετα...Μεχρι να ερθω Ελλαδα.χαχαχα! Φιλια!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ μυστηριο κοριτσι

Μονο για αυτα τα ομορφα ζουμε την ζωη...Και αυτη μας τα δινει παντα απλοχερα! Χαιρομαι που σε εκανα να νιωσεις ομορφα! Την καλησπερα μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Ginny

Ε τι να κανουμε καλη μου Ginny, δεν εχουμε ολοι την ωριμοτητα οταν πρεπει. Η ωριμοτητα ερχεται δυσκολα και με τα χρονια...Ετσι ειναι η ζωη. Φιλια πολλα μικρη και καλα διαβασματα! :)

Ο Αλχημιστης είπε...

@ mplahmplah

Να μου εισαι καλα, ευχαριστω πολυ!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Lalena

Οχι δεν ειναι ολα ρηχα, ουτε το παρελθον ειναι παντα μιζερο και σκοτεινο. Καμια φορα το παρελθον μας βγαινει μπροστα μας και πρεπει να εχουμε μαθει απο τα λαθη μας για να ειμαστε σε θεση να δουμε καθαρα το τι συμβαινει. Να μου εισαι καλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Xrysafh

Αν και δεν πιστευω στην μοιρα σε ευχαριστω που μου αφησες την ομορφη σου σκεψη! Να περνας καλα!