Τρίτη, 13 Μαρτίου 2012

Την πάτησα!

Την πάτησα αγαπητοί φίλοι και φίλες. Τόσο καιρό εδώ, με κρύα και βροχές δεν ειχα αρρωστήσει! Για τρεις μέρες κατέβηκα Ελλάδα να ορκιστώ και το κόλλησα το συνάχι. Και το όνομα αυτής: otitis media για όσους αγαπούν τα λατινικά ή μέση ωτίτις για όσους αρέσκονται στα ελληνικά! Πανάθεμα την, με το που μπουκώνω με χτυπάει το αυτί κατευθείαν απο μικρός. Με συνάχι οι γονείς στην ελλάδα, τι να κάνεις? Έχεις να τους δεις τόσο καιρό! Να μην τους αγκαλιάσεις? Να μην τους φιλήσεις επειδή είναι με συνάχι? Δεν γίνονται αυτά. Και περίμενε η ρουφιάνα η ωτίτιδα να γυρίσω Γαλλία για να χτυπήσει. Ύπουλο πράγμα!

Και χτές που ένιωσα το αυτί μου να βουλώνει το κατάλαβα αμέσως οτι το κακό είχε ξεκινήσει! Δυστυχώς δεν πρόλαβα να πάω χτες στο γιατρό γιατί ήταν γεμάτος στα ραντεβού. Και πήγα σήμερα απόγευμα. Του λέω έχω ωτίτιδα και μετά συμφώνησε μαζί μου! Εμ γιατρέ μου τα ξέρουμε τα στραβά μας, τι, τίποτα τυχαίοι είμαστε?

Πήρα την αντιβίωση μου, τα εκνεφώματα για την μύτη μου, τα αναλγητικά μου, τα όλα μου! Νιώθω γεμάτος και πλήρης παίδες! Το περίεργο είναι οτι εδώ μου έδωσαν αμοξυκιλλίνη για αντιβίωση και όχι ερυθρομυκίνη που έπαιρνα στην Ελλάδα. Μου θύμισε την ωραία γεύση που άφηνε το amoxil στο στόμα όταν το έπαιρνα μικρός...Χεχε!

Σας αφήνω και πάω να χαπακωθώ! Δεν σας φιλάω μην σας κολλήσω! :) Απο μακριά σμουτς σμουτς!

30 σχόλια:

Levina είπε...

Περαστικά σου Αλχημιστή...
από μακριά και αγαπημένοι μη μας κολλήσεις!!!!!

:)) :))

Αθηνά... είπε...

Ναι, καλύτερα ας αφήσουμε τα φιλιά μέχρι να γίνετε καλά!
Αποκλείετε το ενδεχόμενο να συνέβαλλε και η πτήση μέχρι τας Γαλλίας;
Αυτή η διαφορά της πίεσης μαζί με το συνάχι κάνουν εκπληκτικά καλές ωτίτιδες!
Περαστικά σας λοιπόν και καλό ξημέρωμα!!!

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

δίκιο έχει η Αθηνά! γονεϊκά και αεροπλάνο την κάνανε καλά τη δουλειά τους!
περαστικούλια σου!

Ανώνυμος είπε...

perastika sou re trelooooooo....
:-)

JonyG είπε...

ένας αλχημιστής δεν πρέπει να παίρνει συμβατικά φάρμακα...πρέπει να φτιάχνει, ξέρεις, ένα χρωματιστό κοκτέηλ που να αχνίζει, να ανακατεύει πεντέξι σιρόπια και τσοοουπ με μία να το πίνει και να γίνεται καλά!!!
περαστικά σου βρε!!!

ασωτος γιος είπε...

περαστικά φιλε όλη η Ελλάδα έχει γριππη και συνάχι\αυτή η ανοιξη δε λέει να ρθει με τίποτε

Φανή είπε...

για καποιο λογο ολοι ειναι αρρωστοι αυτες τις μερες!
εγω τη γλιτωσα προς το παρον.. ε ενταξει, απο τις γιορτες και μετα ειχα κολλησει 2 φορες, φτανει για φετος!
αντε αντε, περαστικα!

Χλόη είπε...

περαστικά και να προσέχεις,
η Ελλάδα είναι .. επικίνδυνη πλέον

χαχα

φιλάκι γιατί την έχω ήδη περάσει τη γριππούλα μου εγώ

k.Mer είπε...

Περαστικούλια και καλώς βρεθήκαμε :)

Κάποια* είπε...

Εε μα τώρα είναι καιρός αυτός?
btw,περαστικούλια(:

Ρασκόλνικοφ είπε...

Καλά και άρρωστος να μην ήσουνα τα φιλιά δε θα τα δεχόμουν!!Λίγη αξιοπρέπεια!!ΧΑΧΑ!!

Για άλλη μία φορά αποδείχθηκε ότι κάνουμε παντού εξαγωγές,μικροβίων εν προκειμένω!!Άρε Βενιζέλε και ΓΑΠ τα ΜΜΕ φταίνε που πέφτετε μιας και δε δείχνουν τις σημαντικές εξαγωγές μας,αχ!!

Ελλάς,Ελλήνων Συναχωμένων!ΧΑΧΑΧΑ!!Και Έλλας-Γαλλία Νέα Φαρμακίλα παέι!!ΧΑΧΑ!!

Περαστικά!!

Χαιρετώ!!

Silena είπε...

περαστικά και δείξε υπομονή, άλλωστε δεν νομίζω πως μπορείς να κάνεις κάτι άλλο

φιλιά

Άιναφετς είπε...

Ωτίτιδα παθαίνουν κάποια στιγμή όλα τα παιδάκια...άρα είναι φυσικό να έρθει και η σειρά σου...περαστικούλια λοιπόν!

ΑΦιλιά!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Levina

χαχαχχαχαχα! Θα δεις τι εχεις να παθεις! :P

Φιλια!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Αθηνά

Αθηνα μου καλως ηρθες. Ναι ειχα παθει ωτιτιδα και απο το βουλωμα του αυτιου στην πτηση αλλα αυτη την φορα μπουκωσα αρκετες μερες αφοτου ειχα φτασει εδω. Οποτε δεν παιζει να ηταν απο την πτηση. Ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου!

Μπορεις να μου μιλας στον ενικο, δεν ειμαι κανενας σεβασμιος γεροντας! Να εισαι καλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Λυχνος

Οπως προειπα το αεροπλανο αυτη την φορα δεν εφταιξε για την κατασταση μου!

Να μου εισαι καλα λυχνε μου και σε ευχαριστω για τις ευχες σου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Ανωνυμος

Σε ευχαριστω πολυ αν και θα εκτιμουσα πολυ να μην εμενες ανωνυμος. Γνωριζομαστε? Δεν ξερω κανεναν που να με φωναζει τρελοοοοο!

Παρολα αυτα να εισαι καλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ JonyG

Φιλε μου δοκιμασα κατι φιλτρα custom made αλλα δεν εκαναν τιποτα. Ειμαι ακομα αμαθος στον αλχημισμο...Οποτε κατεφυγα στα συμβατικα φαρμακα! Αλλα που θα παει! Θα το βρω το φιλτρο! Να εισαι σιγουρος! Λιγο χρονο θελω ακομα!

Την καλησπερα μου φιλε μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ ασωτος γιος

Και οταν ερχεται η ανοιξη στην Ελλαδα αρχιζουν οι αλλεργιες! χαχαχα! Απο που να κρυφτεις πια!

Να μου εισαι καλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Φανή

Οποτε πηρες και εσυ το μεριδιο που σου αναλογουσε της αρρωστιας! Για να μην μεινεις παραπονεμενη δηλαδη. Εμενα ειναι η πρωτη μου αρρωστια για φετος. Και ηλπιζα οτι θα την εβγαζα καθαρη αλλα φευ! Την πατησα!

Φιλια!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Χλοη

Καλη μου Χλοη ναι η Ελλαδα εχει γινει κρανιου τοπος για πολλους λογους! Την επομενη φορα που θα ερθω θα προσεχω τους σφιχτους εναγκαλισμους με τους γονεις! χαχα!

Να μου εισαι καλα! Φιλια!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ k. Mer

Καλως σε βρηκα! Να μου εισαι καλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Καποια

Πολυ κρυο στην Ελλαδα μαθαινω. Αντιθετα εδω ειναι σαν ανοιξη...Τι να πεις...Ευχαιρστω πολυ για τα περαστικα!

Φιλια!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Ρας

Καλα επειδη εσυ εισαι βαρυς αντρας και δεν θες τετοια πραγματα δεν σου δινω φιλια! Παρε μαι χειραψια λοιπον...Και πλυνε τα χερια σου μετα...Μην σε κολλησω τιποτα...


χαχαχα

Καλησπερα φιλε μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Silena

Ευτυχως καλη μου φιλη δεν εχω πυρετο και πονο...Οποτε θα περασει γρηγορα ελπιζω...Σε φιλω! Να μου εισαι καλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Αιναφετς

χαχαχα! Ειμαι παιδακι λες? χαχαχα! Εισαι τοσο καλη!! Σε φιλω! Να μου εισαι καλα και να μας προσεχεις εμας τα μικρα παιδακια! :)

Ρασκόλνικοφ είπε...

Έτσι μπράβο!!!Αξιοπρέπεια!!ΧΑΧΑΧΑ!!

Με μπενταντιν θα το βάψω όπως έκανε ο Μεγάλος Βυζαντινολόγος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός ή Κώτσος!!ΧΑΧΑ!!

Δaνaη είπε...

περαστικά σου και καλώς βρεθήκαμε ΄;ρ

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Ρας

Παρακαμπτω τον Ρας διακριτικα και ερχομαι σε εσενα Δαναη. Καλως ηρθες. Και σε ευχαριστω για τις ευχες. Ακομα δεν εχω γινει καλα. Υπομονη. Δεν μπορω να κανω και τιποτα αλλο! :)

Να μου εισαι καλα!

Aerlyn0204 είπε...

Ελπιζω τωρα πια να χαιρεις ακρας υγειας :):)