Κυριακή, 11 Μαρτίου 2012

Ατερμονη αλληλουχια...

...προσωπων που χωρις να τα γνωριζω προσωπικα μου εχουν εντυπωθει στην μνημη. Αυτη η συνεχης ανακυκλωση φρασεων, προσωπων, καταστασεων ειναι αρκετη για να μου προκαλεσει ναυτια. Απο τοτε που θυμαμαι τον εαυτο μου βλεπω τα ιδια προσωπα να ανακυκλωνουν τα ιδια χιλιοειπωμενα λογια, να υποστηριζουν τις ιδιες πραξεις, τις ιδιες λογικες. Λες και καπου ο χρονος σταματησε και η σκεψη τους βουλιαξε στην λασπη. Το ρολοι της σκεψης τους εμεινε ξεκουρδιστο, σταματησε. Και που και που βγαζει κατι ηχους ομοιους με επιθανατιους ρογχους.

Μερικες φορες σκεφτομαι οτι θα πεθανω και αυτοι θα ειναι ακομα εκει, στο γυαλι των τηλεορασεων, στα κυματα που δεχονται οι κεραιες των ραδιοφωνικων σταθμων να ανακυκλωνουν την φαυλοτητα και το μηδεν.

Και σκεφτομαι οτι μια ζωη φτανει για να σου κανουν το μυαλο λαπα, μια μαζα απο νευρωνες και ιστους. Απλα ενα οργανο σαν την καρδια, που λειτουργει μηχανικα, χωρις βουληση.

Και ειναι τραγικο και θλιβερο να ακους τα ιδια και τα ιδια, να βλεπεις τα ιδια και τα ιδια και να νιωθεις οτι σου ρουφανε τα τελευταια αποθεματα υγιους λογικης και πνευματικης ρωμης.

Θελει πολλα κοτσια για να παραμεινεις υγιης σε αυτον τον κοσμο. Απο τοτε που εφυγα στην Γαλλια επαψα να βλεπω τηλεοραση και νιωθω να συνερχομαι λιγο. Γιατι δεν ειναι το ποσο βλεπεις και τι βλεπεις. Ειναι οτι ο,τι και να δεις λειτουργει σωρευτικα. Προστιθεται στο αρρωστο που εχεις ηδη μεσα σου. Η ποσοτητα κανει το δηλητηριο ειχε πει ο Παρακελσος νομιζω, και καμια φορα μια μικρη ποσοτητα αρκει για να σε σκοτωσει.

Ειναι δυσκολο να κρυφτεις απο την αρρωστια, να την αποφυγεις γιατι ειναι παντου. Δεν ξερω πως μπορεις να την αποφυγεις. Πρεπει να εισαι συνεχεια σε εγρηγορση, δεν υπαρχει αλλος τροπος πιστευω.

Θα προσπαθησω. Η θα τα καταφερω, η θα νεκρωθω τελειως πνευματικα.

15 σχόλια:

Ρασκόλνικοφ είπε...

Έχω σταματησει να βλέπω τηλεόραση και ειδικά ειδήσεις!!Αηδίασα!Κάθε φορά που τους ακούω μου έρχεται το ίδιο αίσθημα ναυτάις και απελπισίας!!Μα πώς μπορούν και τους πιστεύουν δεν μπορώ να καταλάβω;Αυτή η ακρισία,αυτή η έλλειψη σκέψης,η εμμονή σε παρηκμασμένες ιδεολογίες και των δύο άκρων όλα αυτά με αρρωσταίνουν!!Βρίσκω που και που γιατρικά και φάρμακα αλλά δρουν προσωρινά!!Εϊμαι εξαρτημένος από τέτοια πνευματικά φάρμακα διότι αλλιώς δεν θα αντέξω!!Δε μπορώ να βλέπω ανθρώπους να λένε ότι διασκεδάζουν,όχι να παιρνάνε καλά αλλά να διασκορπίζονται ψυχικά,ενώ έξω ο κόσμος βυθίζεται στο αίμα και τη φωτιά!!Μπορεί να με πεις και εσύ και όλοι οι άλλοι ξενέρωτο,αλλά δεν θέλω να διασκορπίζω το μέσα μου σε ανούσιες διασκεδάσεις!!Άλλα να βγεις και να περάσεις καλά και άλλο να διασκεδάσεις!!Και όλα βυθίζονται και όλα καταρρέουν και δεν μου δίνεται ούτε μια ευκαιρία να προσπαθήσω να αλλάξω κάτι!!Ξέρεις κάτι όμως φίλε μου;Με τη πρώτη ευκαιρία θα το κάνω,θα προπσαθήσω,το έχω πάρει βαθιά μέσα μου απόφαση ότι πρέεπι να προσπαθήσω έστω και μόνος!!Καποιος θα ακολουθησει,αλλά και κανένας να μην με ακολουθήσει θα έχω ήσυχη τη συνείδηση μου ότι έκανα το καθήκον μου προς τους προγόνους μου,τους απογόνους μου,στη πατρίδα μου και στους ανθρώπους μου,σε όλους και σε ολα!!Και αυτό για μένα θα είναι η απόλυτη ευτυχία,η επίτευξη του αιώνιου καθήκοντος!!

Σε χαιρετώ φίλε μου!!

ασωτος γιος είπε...

μεσα στο μυαλο μου εισαι προσφατα δεν ενιωθα καλα καποιες μερες και παρακολουθησα τιβι αρκετα, σε αποβλακωνει δεν υπαρχουν καθαρες φωνες εκει
βασιλαευει η αποβλακωση και σου περνουν στημενα μηνυματα
πρεπει να σαι πολυ αυταρκης για να μη επηρρεαστεις

katerinanina είπε...

το θέμα είναι να καταφέρεις να κάνεις μέσα στον εγκέφαλο σου τέτοιες άμυνες ώστε να μπορείς ακόμη και όταν βλέπεις σκουπίδια να μπορείς να τα προσπερνάς χωρίς να σου καίνε τα εναπομείναντα ενεργά εγκεφαλικά κύτταρα! Γιατί τόσα χρόνια, όταν ήμασταν μικροί δε ξέραμε όσα τώρα και κάηκαν!
Και κάτι ακόμη σε ζηλεύω γιατί είσαι στην Γαλλία μια χώρα για μένα που είναι συνάρτηση της ελευθερίας!!!

Onirokosmos είπε...

κι αν οι μάσκες πέσουν...άλλες μάσκες κρύβονται πίσω απ΄αυτές! Καλό σου βράδυ και μια ακόμα πιο καλή εβδομάδα.

Αλλιωτικο και απ'αλλου φερμενο!! είπε...

Ποσο κουραστικο να βλεπεις συνεχεια μπροστα σου τα ιδια πραγματα,τις ιδιες εικονες...
Απλα προστατευεις την νοημοσυνη σου με μια αμυνα που καλεισαι να δημιουργησεις μονος σου...
Ποσο αναγκαια...Σε καταλαβαινω.
Καλο σου βραδυ :)

Φανή είπε...

'βγαλε τη μπριζα' που λενε και οι Active Member..
οταν ειμαι σπιτι συνηθως εχω ανοιχτη τη τηλεοραση, δεν παρακολουθω απαραιτητα το προγραμμα, απλα ξερεις, να ακουγεται κατι. δεν κανω ομως ποτε το λαθος να παρακολουθησω ειδησεις.
αλλα αυτη η μορφη τρομοκρατιας ρε παιδι μου, -η μορφη που δεν διωκεται ποινικα, ουτε κατακρινεται απο το ΕΣΡ σε αντιθεση με τον μπομπ σφουγγαρακι που τον 'εκοψαν' επειδη περνουσε σεξουαλικα υποννοουμενα (?)- ειναι χειροτερη απο οποιαδηποτε αλλη!
γαλλια ε?
τωρα θα σου εγραφα 'καλη εβδομαδα' στα γαλλικα, αλλα δεν ξερω γρι, οποτε... καλη εβδομαδα!

Levina είπε...

Τα ίδια νοιώθω Αλχημιστή κάθε μέρα, βλέπω τα ίδια πρόσωπα, ακούω τα ίδια ακατάληπτα πράγματα, τους χόρτασα, τους αηδίασα, δεν τους θέλω πια να τους ακούω και να τους βλέπω, ούτε τους ίδιους δημοσιογράφους θέλω που μας παραμυθιάζουν, ούτε αυτές τις σιτεμένες φάτσες που από το botox έχουν γίνει απολιθώματα στο γυαλί… Μα που είναι οι νέοι άνθρωποι, που είναι τα ονειρά τους, που είναι τα νεα πρόσωπα??? Δεν είναι λύση να μη παρακολουθώ κάτι, λύση είναι να αλλάξει αυτό το κάτι...

Ἅ λ ς είπε...

δεν ειναι να βλεπεις ειδησεις και εκπομπες ενημερωτικες καταρχας και καταρχην!! ειναι τραγικοι...
τους λυπαμαι και ετσι επαψα να τους βλεπω...

.christina είπε...

Πόσο φοβάμαι την ώρα που θα «μετέχω και εγώ στα κοινά», όπως με τόσο ζήλο προσπαθούν να με πείσουν πως πρέπει να κάνω. Θα μπορώ και εγώ να επιλέξω...όμως τι; Το γκρεμό ή το ρέμα;
Αναρωτιέμαι ώρες ώρες γιατί αυτός ο φαύλος κύκλος δεν σπάει επιτέλους, και γιατί το καινούριο, ακόμη και στα πολιτικά κόμματα τρομάζει τόσο. Τόσα χρόνια με λύπη συνειδητοποιώ πως ανακυκλώνονται τα ίδια και τα ίδια ονόματα…τα ίδια και τα ίδια λάθη. Επιζητώ το κάτι καινούριο, που όμως δεν φαίνεται πουθενά στον ορίζοντα...κρίμα...
Τηλεόραση έχω πάψει εδώ και καιρό να βλέπω και εγώ...δεν ξέρω εάν βαρέθηκα, εάν σιχάθηκα ή εάν απλά έχω απογοητευτεί...όπως και να έχει μένω με ένα κρίμα...
Καλό σου βράδυ!

Η Μάγκα Δάγκα είπε...

η τρομοκρατία στην ελληνική τηλεόραση ξεκινάει με την τσίμπλα στο μάτι.. ξεκιναει ο χριστιανός να ετοιμαστεί για να παει στη δουλεια του, τσουπ!! ακούει για την ασχημη κατάσταση της χωρας, για όλη αυτη τη μαυρίλα κ απαισιοδοξία..
άσε δε, τα πρωινο-μεσημεριανά με την κάθε αμόρφωτη που επειδή έκατσε σε έναν καναλάρχη απέκτησε δύναμη και χρήματα και υπάρχουν παιδιά που έχουν φάει τα νιάτα τους στα βιβλία και στην επιστήμη τους και η αμοιβή τους είναι ψύχουλα..
Όσο για τις βραδινές ειδήσεις πιάσε τ'αυγό κ κούρευτο.. καλά κάνω εγώ και βλέπω ειδήσεις μόνο στο STAR!! :Ρ :Ρ
Gros Bisous!!!

Aerlyn0204 είπε...

Εγω παλι βλεπω πολυ τηλεοραση επιλεκτικα παντα.Καλα νομιζω ειμαι!Απλα δεν βλεπω πια καθολου ειδησεις...Γι'αυτο νομιζω ειμαι καλα!!Χαμογελαω ακομα τουλαχιστον :)
Εσυ θα τα καταφερεις παντως ειμαι σιγουρη...Α!Και μη φυγεις ποτε απο εκει που εισαι!!!

ΑnD είπε...

Κι εγώ είμαι από αυτούς που έχουν κλείσει την τηλεόραση, πλέον τελείως. Βέβαια όταν είμαι στο γυμναστήριο βλέπω στο μιούτ τις φάτσες τους δίπλα στα ζώα από τα ντοκυμαντέρ του Σκάι. Ρίχνω πολύ γέλιο με τους παραλληλισμούς που κάνω εκείνη την ώρα...

Πάντως, βλέπω στα μπλογκ, αυτό που φαίνεται και εδώ στα παραπάνω σχόλια, οτι πια λίγοι άνθρωποι βλέπουν τις ειδήσεις τους.
Πλέον η πληροφόρηση είναι στην οθόνη του καθενός και υπάρχουν πάντα καλές ειδήσεις. Ειδήσεις που σου δίνουν έμπνευση και σου γνωρίζουν οτι δεν είσαι μόνος. Οτι μέσα στο θόρυβο αυτό και στο βουητό υπάρχουν ακόμα φωνές που ακούγονται μελωδικά. Κι ας μην επιλέγουν τα μέσα να τις προβάλλουν. Δες πχ αυτό που διάβαζα πριν από λίγο.
Γιατί να ζούμε στην πραγματικότητα που μας επιβάλλουν και να μην επιλέγουμε αυτή που θέλουμε;
Στην τελική από τον εφιάλτη τους προτιμώ το όνειρό μου μέχρι να βρω την αλήθεια.

Καλημέρα!

Κάποια* είπε...

Mωρέ μια χαρά τα λες,το θέμα είναι ποιος τα ακούει.
καλη βδομάδαα*

μυστήριο κορίτσι είπε...

Πρέπει να είμαστε αισιόδοξοι ότι θα τα καταφέρουμε, η αρχή έχει γίνει είναι η συνηδειτοποίηση της κοροιδίας...
Πολύ όμορφο έτσι όπως έκφρασες τις σκέψεις σου, εκφράζεις τους περισσότερο πιστεύω!
Καλημέρα!

Silena είπε...

η μόνη λύση καλέ μου φίλε είναι να μην παρακολουθείς, θα μου πεις εύλογα όμως: πώς να ενημερώνεσαι!
δεν έχω την απάντηση σε τούτο το ερώτημα, απλώς πλέον έχω σιχαθεί κι εγώ τούτη την "ατέρμονη αλληλουχία" όπως σωστά ονομάζεις
δεν παραιτούμαι απλώς απέχω από τον κυκεώνα αυτόν και βρίσκω καταφύγιο στην τέχνη

πολλά φιλιά και.. κουράγιο