Δευτέρα, 5 Μαρτίου 2012

Ο οφις

Πριν φυγεις, θεωρησες σωστο και πρεπον να μου πεταξεις σαν βελος γεματο δηλητηριο οτι τελικα τιποτα δεν εχει νοημα και ειμαστε καταδικασμενοι να πεθανουμε δυστυχισμενοι. Φυσικα ξερω σε τι πραγμα ηταν απαντηση αυτο που ειπες: ηταν η αντιληψη για το παθος που εχω ως εν μερει νοημα σε μια προφανως ανουσια, παραλογη ζωη.

Μου κανει εντυπωση που αποφασισες να απαντησεις σε ενα απο τα σημαντικοτερα ερωτηματα μου ακριβως την στιγμη που εφευγες. Ευτυχως δεν με επιασε το δηλητηριο. Και αυτο γιατι, οπως θα επρεπε να ξερεις πολυ καλα ειδικα εσυ, δεν πεταω στα συννεφα αλλα ειμαι ανθρωπος της γης, και δεν τσακιζομαι ευκολα.

Παρολα αυτα καθησα πολυ και σκεφτηκα τι ειπες, χωρις μισος, και καταλαβα οτι τελικα ειχες δικιο, οτι ουτε το παθος εχει νοημα οταν γινεται μονομανια.

Και νομιζω εχω δει αρκετη μονομανια στον τομεα μου για να με κανει να αηδιασω. Σε ευχαριστω λοιπον για αυτο το τελευταιο σου δωρο πριν φυγεις, σε μορφη προειδοποιησης. Ηταν ενα ομορφο δωρο, δεν μπορω να πω...

27 σχόλια:

Ρασκόλνικοφ είπε...

Αν είναι αυτό που κατάλαβα φίλε μου Αλχημιστή ένα έχω να σου πω:Γυναίκα=Πρόβλημα!!Ένα άλλο όμως πρόβλημα που προκύπτει λογικά από αυτό είναι ότι δεν μπορούμε να κάνουμε χωρίς αυτές άρα αυτά αλληλοεξουδετερώνωνται σαν κάτι χημικές αντιδράσεις(όξυ+βάση=Άλας και νερό αν δεν κάνω λάθος!!) και επομένως συνεχίζουμε να ζούμε!!

Καληνυχτα!!

Onirokosmos είπε...

Ό,τι δεν σε σκοτώνει, σε κάνει πιο δυνατό...ίσως και να σε πεισμώνει περισσότερο! Καλώς σε βρήκα και καλή εβδομάδα.

JonyG είπε...

"τιποτα δεν εχει νοημα και ειμαστε καταδικασμενοι να πεθανουμε δυστυχισμενοι"...μπρρρ...δεν μπορώ να φανταστώ ότι κάποιος είπε αυτό το πράγμα...σύγκρυο με πιάνει...

Ξύλινος Ιππότης είπε...

Είμαι ευγνόμων σε αυτούς που με αγαπούν γιατί με δέχονται ακριβώς όπως είμαι...
...
Αλλά είμαι ευγνόμων και σε αυτούς που με μισούν και με ζηλεύουν, γιατί προσπαθούν να με κάνουν καλύτερο άνθρωπο...
...
Καλή εβδομάδα εύχομαι!

V είπε...

Το να αντικαθρεφτίζει κάποιος επάνω μας της δική του πραγματικότητα χρωματισμένη με μελανά χρώματα, και ιδίως όταν «κλείνει την πόρτα πίσω του», περισσότερο αφορά την πραγματικότητα αυτού του ατόμου και ελάχιστα ίσως την δική μας.
Σε περιόδους «μάχης» αυτό αποτελεί ύπουλο κτύπημα… με μοναδικό σκοπό να πληγώσει βαθιά…και δεν είναι εκτιμητέο…

Κανείς δεν μπορεί να μας πει εάν υπάρχει νόημα και ουσία στη ζωή, ή εάν θα πεθάνουμε δυστυχισμένοι και καταδικασμένοι…
Αυτά μέλλουν να απαντηθούν από τον καθένα μας όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου και συνήθως είναι διαφορετικά για τον καθένα…

Σε κανένα δεν πρέπει να επιτρέπουμε να σβήσει την φωτιά που καίει μέσα μας…
Προχώρα τον δρόμο σου Αλχημιστή !
Οι άνθρωποι με όραμα και πάθος έχουν κάνει την διαφορά στον πλανήτη μας άλλοτε βέβαια θετικά και άλλοτε αρνητικά, αλλά αυτό δεν ακυρώνει την διαδικασία…

Καλή εβδομάδα να έχεις ! :)

Levina είπε...

To πάθος καλό είναι φτάνει όταν έχει να κάνει με τον άνθρωπο που έχεις στο πλάι σου να μη γίνεται ασφυκτική θηλειά και τον πνίγει.
Αυτό που για την δουλειά ή την διασκέδαση μπορεί να είναι φτερά δημιουργικότητας εύκολα μπορεί να γίνει και αιτία ασφυξίας όταν χαθεί η ισορροπία.

Τα φιλιά μου
καλή εβδομάδα Αλχημιστή :))

ασωτος γιος είπε...

καλη εβδομαδα αλχημιστη και θα επαναλαβω και γω οτι οτι δε σε σκοτωνει σε κανει πιο δυνατο αλλα επισης ειναι καλο να εχεις φανερους εχθρους

Silena είπε...

καλέ μου φίλε, οι άνθρωποι που δεν βρίσκουν κανένα νόημα στη ζωή τους και αντιμετωπίζουν καθετί μηδενιστικά, πιστεύω πως στην ουσία δεν ζούνε πραγματικά μα περνάνε ξυστά από την περιπέτεια που λέγεται ζωή.

Η ποίηση, συμπυκνωμένη, μεστή, τα έχει πει όλα, γι' αυτό θα συμπληρώσω το σχόλιό μου με αυτό το ποίημα που νομίζω ταιριάζει εδώ

να είσαι καλά και πάντα να βρίσκεις νόημα στη ζωή

πολλά φιλιά

serenata είπε...

Πολύ μαυρίλα καλέ μου φίλε...
Μερικοί άνθρωποι έχουν το δηλητήριο στην άκρη της γλώσσας.
Δε θα σου πουν τίποτα καλό.
Δυναμώνεις;
Δεν ξέρω...
Μαθαίνεις ίσως να τους αντιμετωπίζεις;.....
Εξαρτάται πάντα απ' το χαρακτήρα σου.

zoyzoy είπε...

Φίλε μου διαβάζοντας το πόστ θυμήθηκα κάτι που δεν θυμάμαι που είχα διαβάσει.
Όταν ο εχθρός ή φίλος σου κεντρίζει την πληγή σου οφείλεις να τον ευχαριστείς που σου δίνει την δυνατότητα να την δουλέψεις πληγή ή ελάττωμα!
Ξέρω είναι επίπονο αλλά αξίζει τον κόπο για να γίνουμε καλύτεροι για τον εαυτό μας!

Τα θαλασσινά μου φιλιά για καλή εβδομάδα!

~* είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
~* είπε...

Μια έρημος ..Κυμαινόμενη άμμος… Δόντια φιδιού ….Γεμάτα δηλητήριοακουμπούν στο δέρμα μου… Ένα δάσος…τεράστια φωτιά….Άγριες φωνές …Γεμάτες σπαραγμόακούγονται στ’ αυτιά μου…Μια θάλασσα… Ένα θολό ατλάζι…κύματα θεόρατα… Γεμάτα από θυμόμου παίρνουν την ανάσα…Ποιος είσαι συ που θα πεις… Ότι η έρημος δεν είναι ζωντανή;Ποιος είσαι συ που αμφισβητείς… Ότι τα δέντρα δεν πονάνε;Ποιος είσαι συ που αγνοείς… μ αγάπη!!:)

porcupine είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ἅ λ ς είπε...

"δεν πεταω στα συννεφα αλλα ειμαι ανθρωπος της γης, και δεν τσακιζομαι ευκολα. " σε ζηλέυω!

να μιλἠσω και γω στη γλωσσα του χημικου;
ειναι η ζωη γεματη και όλη απο χημικες αντιδράσεις. Οι κάθε λογής σχέση είναι μια αντίδραση, η κάθε στιγμή μια χημεία.
Λατρεμένη χημεία!! Δε θα υπήρχε ζωη χωρις αυτη. (χμ κάτι πρεπει να γραψω γιαυτη!)

υγ: ξερω ξέφυγα απο το θεμα της αναρτησης..

μαατς

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Ρας

Ειναι ολα και τιποτα. Στην χημεια μηδεν. Ασχετος εισαι, με την υλη της χημειας λυκειου! Αλλα τι να περιμενεις απο εναν εν δυναμει ιστορικο? χαχαχα!

Να εισαι καλα φιλε μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ onirokosmos

Καλως σε βρηκα! Ναι οτι δεν σε σκοτωνει σε κανει πιο δυνατο. Το θεμα ειναι οτι πλεον δεν εισαι σιγουρος αν οντως ζεις η νομιζεις οτι ζεις.

Να μου εισαι καλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ JonyG

Ειναι λογια τρελας που παρολα αυτα, στο τελος, ειχαν ενα κομματι αληθειας. Εμαθα κατι και απο αυτο! Να εισαι καλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Ιπποτης

Ναι αυτο που λες ισως να ισχυει. Τουλαχιστον αν εχεις συνεση μπορεις απο ολα τα πραγματα, καλα και κακα σχολια να μαθεις κατι σημαντικο!

Να εισαι καλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ V

Ηταν υπουλο χτυπημα αλλα ευτυχως δεν με πληγωσε τοσο πολυ.Και οπως ειπα εν τελει μου εκανε καλο. Ειδα κατι που μπορει να μην το ειχα δει υπο αλλες συνθηκες.

Να εισαι καλα για αυτα που γραφεις. Μου αρεσει πολυ η σκεψη σου! Τα φιλια μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Levina

Αυτο ακριβως Levina μου, καταλαβα και ειδα οτι αν χαθει ο ελεγχος τα πραγματα αρχιζουν και σε πνιγουν και σε εμποδιζουν να αναπτυχθεις σαν ανθρωπος. Σου γινονται μονομανιες και σε εμποδιζουν να δεις το οτιδηποτε αλλο!

Να εισαι και εσυ καλα! Φιλια!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ ασωτος γιος

Ναι καλο ειναι να εχεις φανερους εχθρους ειτε απο δικη τους μεγαλοθυμια η απο δικη σου οξυνοια. Το αποτελεσμα και στις δυο περιπτωσεις ειναι το ιδιο!

Να εισαι καλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Silena

Καλη μου φιλη ναι ο μηδενισμος ως φιλοσοφια ζωης ειναι φριχτος. Απλα ειναι φοβερο να τα ακους απο το στομα ενος νεου ανθρωπου που θα επρεπε να εχει διψα για την ζωη. Παρολα αυτα αναγνωρισα στα λογια αυτα μια δοση αληθειας οπως ειπα και στην αναρτηση μου.

Τα φιλια μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ serenata

Δεν ξερω αν δυναμωνεις, μπορει να ειναι οπως λες θεμα χαρακτηρα. Αυτο που τουλαχιστον παθαινεις νομιζω ειναι το οτι μαθαινεις και μεσα απο το δηλητηριο. Ακομα και στα χειροτερα λογια ενος ανθρωπου, ειπωμενα με την χειροτερη εμπαθεια, μπορεις να βρεις κομματια αληθειας η χρησιμα συμπερασματα. Αυτο καταλαβα τουλαχιστον.

Την καλησπερα μου και φιλια!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ zoyzoy

Καλη μου zoyzoy συμφωνω απολυτα μαζι σου. Ακομα και απο την κακια των αλλων μπορω να μαθουμε και να βελτιωθουμε. Αν δεν μας κυριεψει ο εγωισμος και αγνοησουμε ακριτα ολα οσα εχουν ειπωθει.

Φιλια πολλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ ~*

Πολυ ομορφο αυτο που γραφεις. Σε ευχαριστω.

Να μου εισαι καλα! Φιλια!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ porcupine

Οχι βρε σκασμενο δεν αλλαζω διαθεση! Θα ειμαι μαυρος και αραχνος για οσο καιρο βασταει η ψυχη μου!

Φιλια πολλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Αλς

Που τα εμαθες τα χημικα αυτα μου λες? Μηπως εισαι λατρης των θετικων επιστημων και δεν μας το λες? Νομιζα οτι σου αρεσουν οι θεωρητικες!

Με ζηλευεις για ποιο λογο? Ο καθενας ειναι διαφορετικος, δεν σημαινει οτι επειδη παταω πιο συχνα στην γη ειμαι και πιο σωστος. Μπορει να πρεπει ολοι να βγαζουμε φτερα να πεταμε σαν τον Ικαρο κοντα στον ηλιο...Δεν ξερω...


Πολλα ματς!