Κυριακή, 19 Φεβρουαρίου 2012

Everybody Knows -- Leonard Cohen

Στιχοι ολο νοημα απο μια αισθαντικη φωνη. Καλο σας βραδυ....





Στιχοι:
Everybody knows that the dice are loaded
Everybody rolls with their fingers crossed
Everybody knows that the war is over
Everybody knows the good guys lost
Everybody knows the fight was fixed
The poor stay poor, the rich get rich
Thats how it goes
Everybody knows

Everybody knows that the boat is leaking
Everybody knows that the captain lied
Everybody got this broken feeling
Like their father or their dog just died

Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates
And a long stem rose
Everybody knows

Everybody knows that you love me baby
Everybody knows that you really do
Everybody knows that youve been faithful
Ah give or take a night or two
Everybody knows youve been discreet
But there were so many people you just had to meet
Without your clothes
And everybody knows

Everybody knows, everybody knows
Thats how it goes
Everybody knows

Everybody knows, everybody knows
Thats how it goes
Everybody knows

And everybody knows that it's now or never
Everybody knows that it's me or you
And everybody knows that you live forever
Ah when youve done a line or two
Everybody knows the deal is rotten
Old black Joe's still pickin cotton
For your ribbons and bows
And everybody knows

And everybody knows that the plague is coming
Everybody knows that it's moving fast
Everybody knows that the naked man and woman
Are just a shining artifact of the past
Everybody knows the scene is dead
But theres gonna be a meter on your bed
That will disclose
What everybody knows

And everybody knows that you're in trouble
Everybody knows what youve been through
From the bloody cross on top of Calvary
To the beach of Malibu
Everybody knows it's coming apart
Take one last look at this sacred heart
Before it blows
And everybody knows

Everybody knows, everybody knows
Thats how it goes
Everybody knows

Oh everybody knows, everybody knows
Thats how it goes
Everybody knows

Everybody knows

17 σχόλια:

Μικρό Ξωτικό είπε...

ομορφο κομματι!

*Καλο σου βραδυ:)

καλημέρα είπε...

καλό βραδυ!

Silena είπε...

Αλχημιστή μου, όλοι γνωρίζουν μα οι περισσότεροι σιωπούν, πληγώνει πολύ όλους εμάς η αδιαφορία ή καλύτερα να πω ανυπαρξία κάποιου που θα εκπροσωπεί επάξια την Ελλάδα και τους Έλληνες, που δεν θα επιτρέπει το διασυρμό και τον εξευτελισμό, που επιτέλους θα αγαπάει αυτή την πολύπαθη χώρα και δεν θα κοιτάζει το υπερπέραν χαμογελώντας συγκαταβατικά...

εύχομαι να είσαι καλά, να έχεις μια όμορφη βδομάδα και έχω κι εγώ ένα τραγουδάκι για σένα, φευγάτο μα αληθινό, δυνατό μα ευαίσθητο

αυτό

πολλά φιλιά

Levina είπε...

Καλημέρα Αλχημιστή,
γνωστός και αγαπημένος και
απο τα καλύτερά του τραγούδια
με στίχο που λέει πολλά...

Καλή Εβδομάδα να έχεις :))

Aerlyn0204 είπε...

Δεν τον ηξερα αλλα τον εμαθα τωρα! Πολυ ομορφο τραγουδι :)
Φιλιααα!!

serenata είπε...

Πω πω ένα από τα πολύ πολύ αγαπημένα μου τραγούδια...τα λέει όλα ο άνθρωπος!!!

Ἅ λ ς είπε...

πολυ πολυ ομορφο!!!!

καλο μεσημέρι!

Άιναφετς είπε...

Αχ! αυτή η φωνή...που μιλάει βαθιά μέσα στα σπλάχνα...
Πω πω τι λόγια!
Αναρωτιέμαι αν everybody "ξέρει" και τι ξέρει, γιατί αν ήξερε η ανθρωπότητα δεν θα είχε αυτά τα χάλια!

ΑΦιλιά μικρέ μου φίλε! :))

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Μικρο Ξωτικο

Χαιρομαι που σου αρεσε! Την καλησπερα μου και να εισαι καλα! :)

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Καλημερα

Να μου εισαι και εσυ καλα και καλη βδομαδα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Silena

Ετσι οπως τα λες ειναι...Σε ευχαριστω πολυ για το τραγουδακι σου...Ταξιδιαρικο θα ελεγα...Ολα ειναι δρομος!

Τα φιλια μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Levina

Λεβινα μου εγω σχετια προσφατα τον ανακαλυψα και με μαγεψε η βαθεια φωνη του. Ναι ο στιχος λεει πολλα, παρα πολλα σε λιγες γραμμες...

Να μου εισαι καλα! Τα φιλια μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Aerlyn

Δεν ειναι τελειο οταν μαθαινεις για πρωτη φορα κατι που σου αρεσει? Παντα λατρευω αυτο το συναισθημα! Φιλια πολλα!!! Σμουουουτς!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ serenata

Καλως μου ηρθες! Χαιρομαι που ετυχε να σε υποδεχτω λοιπον με ενα αγαπημενο σου τραγουδι! Την καλησπερα μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Αλς

Σε ευχαριστω που περνας και χαιρομαι που σου αρεσε! Καλησπερες πολλες!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Αιναφετς


Πολλες αληθειες δεν λεει για τραγουδι? Αν τουλαχιστον διναμε λιγη σημασια εστω στα τραγουδια τοτε ισως να μπορουσαμε με βεβαιοτητα να πουμε "everybody knows". Την καλησπερα μου καλη μου μαγισσα!

.... είπε...

θα ανταποδώσω για την ωραία αφιέρωση..
http://youtu.be/0-koDeqLulg ελπίζω να σου αρέσει!