Πέμπτη, 23 Φεβρουαρίου 2012

Φρικη και παλι φρικη!

Λιγα πραγματα μπορουν να με σοκαρουν στον κοσμο που ζουμε. Αποψε ενιωσα πολυ σκουπιδι σαν ανθρωπος και μου περασε η σκεψη απο το μυαλο οτι ισως η φυση να ηταν καλο να μας ξεφορτωθει σαν ειδος το ταχυτερο δυνατο.

Και εξηγουμαι. Αποψε πηγαμε να φαμε με τους ανθρωπους του εργαστηριου. Το μαγαζι στο οποιο πηγαμε φιλε αναγνωστη ηταν τιγκα στα ταριχευμενα ζωα. Τοσο θανατο σε ενα τοσο μικρο μερος δεν ειχα ξαναδει. Ο αριθμος ηταν τεραστιος. Μετρησα τουλαχιστον 5 αλεπουδες, εκ των οποιων η μια με τα μικρα της. Μετρησα 5 πουλια τα οποια δεν αναγνωρισα, εναν φασιανο, ενα κορακι, δυο αγριογουρουνα (τα κεφαλια τους), δυο ελαφια (τα κεφαλια τους) και μερικα μανιταρια (!!!!!!!). Ολα ταριχευμενα. Μαλιστα την μια αλεπου την ειχαν κανει να στεκεται στα δυο της ποδια, της ειχαν φορεσει μια ποδια και υποτιθεται πως ηταν σερβιτορος, διπλα στην πορτα καθως εμπαινες.

Ενιωσα το αιμα να ανεβαινει στο κεφαλι μου. Δεν θα το παιξω ηθικολογος. Τρωω κρεας και ξερω πολυ καλα οτι προερχεται απο σκοτωμενα ζωα. Αλλα αλλο να σκοτωνεις για να φας, και αλλο να εχεις ολοκληρη συλλογη απο νεκρα ζωα στο μαγαζι σου. Για να δειξεις τι? Για ντεκορ?

Θες να μου πεις οτι εισαι ψυχικα υγιης που εσυ αποφασισες να στολισεις το μαγαζι σου με μια ντουζινα νεκρα ζωα? Επρεπε να σε στειλουν στο ψυχιατρειο κατευθειαν.

Μα πανε καλα οι ανθρωποι? Αντι να διακοσμησουν το μαγαζι με κανενα ομορφο φως, εναν ομορφο πινακα, ενα κατι σκεφτηκαν οτι ειναι καλο και ομορφο να σκοτωσεις μερικα ζωακια για να τα χρησιμοποιησεις για διακοσμηση?

Ενιωσα τελειως αρρωστος απο ολο το σκηνικο. Πραγματικα λυπηθηκα τα 25 ευρω που εδωσα, οχι για το φαγητο που ηταν καλο στην τελικη, αλλα για την μαλακια που εδερνε αυτους που ειχαν το μαγαζι. Θα ηθελα να ξερω ποιοι ειναι για να τους μουτζωσω. Τετοια απανθρωπια ειχα καιρο να δω.

Στο λαιμο να τους κατσουν τα 25 ευρω!

30 σχόλια:

Ἅ λ ς είπε...

πφφ... υπαρχουν ακομα τετοια μέρη;
ενταξει ασχολιαστο γιατί θα γίνω πολύ κακιά!
εγω παντως με τετοιο θεαμα δε θα μπορουσα να φαω, ποσο μαλλον να κοιμηθω μετα...

Ξύλινος Ιππότης είπε...

Φίλε είσαι ήρωας που έφαγες
εκεί μέσα!
...
Ποιοι ήταν οι νεκροί ταριχευμένοι άραγε...; αναρωτιέμαι τώρα εγώ...

JonyG είπε...

με συγκλόνισε το ποστ σου...
δεν υπάρχουν αυτά τα άτομα...
είναι βαθιά άρρωστοι, παράφρονες, τόσο αυτοί που τα κάνουν έτσι, όσο και αυτοί που τα εκθέτουν...
εύχομαι σε μία άλλη, δίκαιη, ζωή να τους κάνουν το ίδιο...
θλίβομαι για τα ζωάκια...δεν βρίσκω λόγια...
πες μας όμως ποιο μαγαζί είναι, γιατί εγώ είμαι και σάικο, θα πάω να κάνω ρεπορτάζ, και θα τα στείλω σε καμιά εφημερίδα...

Silena είπε...

δεν θα σταθώ στην επίδειξη της βαρβαρότητας και της καταστροφής (γνωρίζουμε νομίζω όλοι οτι ο άνθρωπος είναι εύκολο ν' αγγίξει πολλές φορές τα όρια) όμως δεν μπορώ παρά να εκφράσω την απορία μου: κανείς δεν τους έκανε μια ερώτηση (όχι παρατήρηση) για το άρρωστο "ντεκόρ"? αρχίζω να πιστεύω πως ο άνθρωπος άρχισε να μην βλέπει κιόλας!!! ή μήπως εφαρμόζει την γνωστή παροιμία: όταν τρώμε δεν μιλάμε και το πιάτο μας κοιτάμε, ???

καλημέρα

Χλόη είπε...

το μεγαλύτερο θηρίο είναι ο άνθρωπος

δεν μπορούσες να φύγεις;

Levina είπε...

Παράφρονες όπως ακριβώς το είπε
ο jonyG !!!
Oι Γάλλοι που κόπτωνται για τα δικαιώματα των ζώων? για φαντάσου!!
Για σκέψου να το έβλεπαν αυτό σε Ελληνικό μαγαζί τι θα γινόταν!!! Πόσα άρθρα και πόσοι τόνοι μελάνι θα είχαν χυθεί για να κατηγορήσουν ανά την υφήλιο τους απολίτιστους βάρβαρους Έλληνες που δεν αγαπούν τα ζώα!!!!

serenata είπε...

Τα ζώα σκοτώνουν για να φάνε, για να επιβιώσουν!
Το μόνο ζώο που σκοτώνει για 'διασκέδαση' (τι διασκέδαση είναι αυτή ποτέ δεν κατάλαβα)είναι ο άνθρωπος.....
Νόμιζα πως δεν υπάρχουν πια τέτοια μέρη...

Lalena είπε...

Ακόμα και τα μουσεία φυσικης ιστορίας πιο "ανθρώπινα" περιβάλλοντα μου φαίνονται. Άκου εκεί η αλεπού-σερβιτόρος... Πραγματικά απορώ πώς κρατήθηκες δε θα μπορούσα να φάω εκεί μεσα.

katerinanina είπε...

xaxaxaxa!twra na gelasw h na neyriasw...
pote de mou aresoun tetoia merh, me agxwnoun...
xesta ta 25 eyrw, twra xereis kai thn epomenh fora de 8a xanapas (dysfhmhse to mporeis! xaxa!)!

Μικρό Ξωτικό είπε...

καλα λες αληθεια τωρα;
τι να πει κανεις.. εγω δεν θα ειχα κατσει στιγμη παραπανω εκει!
μα καλα δεν υπαρχει κανεις να τους πει μια κουβεντα;
αλλα και να τους πει λες και θα καταλαβουν..

καλο μεσημερι

Ρασκόλνικοφ είπε...

Στο σύγχρονο κόσμο κάτι τέτοια είναι ψιλοπράγματα!!Επίσης στο σύγχρονο κόσμο ψιλοπράγματα είναι η ζωή ανθρώπων και εθνών!!Έλα μωρέ σιγά ζώα είναι και πεθαίνουν,έλα μωρέ έθνη είναι και πεθαίνουν την μαγκιά μας να ικανοποιήσουμε!!Γιατί πρέπει να δείξουμε ότι είμαστε κυριάρχοι στο κόσμο αυτό!!Δεν έχω να πω κάτι!!Ο κόσμος σήμερα είναι ΑΡΡΩΣΤΟΣ και όλα οδηγούν σε αυτό το συμπέρασμα!!Και κάτι πρέπει να γίνει!!

Άιναφετς είπε...

Λυπάμαι ειλικρινά για το θέαμα που σου "προσέφερε" η β' μου πατρίδα και θα σου εξηγήσω μερικά πράγματα εντελώς δυσνόητα για τη δική μας νοοτροπία, (βλέπεις ζώντας πια στην Ελλάδα, είμαι σε θέση να γνωρίζω)...
Για τους Γάλλους το κυνήγι αγρίων ζώων (θηραμάτων) είναι ένα σπορ που ανήκει ακόμα και τώρα στην υψηλή κοινωνία, έτσι "διακοσμώντας" αυτοί οι ακατονόμαστοι το μαγαζί τους κάνουν επίδειξη αρχοντιάς... Στη Γαλλία πολλοί κάνουν συλλογή ταριχευμένων ζώων και πουλιών και τα έχουν σπίτια του...δλδ Η αθλιότητα στο μεγαλείο της!
Τώρα στη θέση σου θα αναρωτιόμουν και για το ποιόν των συναδέλφων μου, για να σε πάνε εκεί σίγουρα το μέρος είναι του γούστου τους, άσε που στο menu θα είχε ζαρκαδάκι μαριναρισμένο με εξωτικά μυρωδικά και αγριογούρουνο με ζελέ κυδωνιού...και δε συμμαζεύεται η κοιλιοδουλεία αυτού του λαού...σταματώ γιατί πάλι τα έχω πάρει στο Ελληνογαλλικό μου κρανίο!

ΑΦιλιά και καλή συνέχεια σε άλλη γη και σε άλλα μέρη!

ΥΓ. Καμιά Ελληνική ταβερνούλα δε διαθέτει η Νανσί; χαχα! ;-)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

πω πω!!!!!φοβερο.Πως εμεινες εκει και δεν εφυγες.Οτι βεβαια και να λεγατε δεν θα καταλαβαιναν αυτοι που τα ειχαν βαλει.

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Αλς

Καλη μου Αλς δεν ηξερα οτι υπηρχαν τετοια μερη. Στην Ελλαδα τουλαχιστον δεν ειχα δει. Εφαγα και κοιμηθηκα γιατι τα νευρα μου δεν ειναι τοσο ευαισθητα αλλα η ψυχολογικη φρικη ειναι που με οδηγησε σε καταπτωση...

Την καλησπερα μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Ξυλινος Ιπποτης

Δεν ειμαι ηρωας φιλε μου, μαλακας ειμαι που δεν σηκωθηκα να φυγω και σκεφτηκα τι θα πουν οι αλλοι της παρεας. Το θεωρησα προσβλητικο προς αυτους να φυγω και ανεχτηκα να ειναι προσβλητικο για εμενα σαν ανθρωπος να περιτρυγυριζομαι απο νεκρα ζωα...Τελοσπαντων...

Την καλημερα μου φιλε μου. Να εισαι καλα και καλο Σ/Κ ευχομαι.

Ο Αλχημιστης είπε...

@ JonyG

Φιλε μου ευτυχως δεν ηταν στην Ελλαδα αυτο αλλα στην Γαλλια. Τουλαχιστον στην Ελλαδα δεν εχουμε τετοιες αρρωστες καταστασεις. Αν ηταν στην Ελλαδα ευχαριστως να σου εστελνα τα στοιχεια και ενυπογραφα αμα λαχει.

Την καλημερα μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Silena

Silena μου απο τα σχολια που ακουσα απο την παρεα ουτε αυτων τους αρεσε το ντεκορ. Αλλα βεβαια δεν προτειναν να φυγουμε οπως δεν το προτεινα και εγω. Φανταζομαι τους φαινοταν φυσιολογικο. Ναι δεν ηταν για να κοιτας γυρω σου. Εγω κοιτουσα και με επιανε φρικη...Οπως προειπα δεν εφυγα...Κακως...Τελοσπαντων.

Τα φιλια μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Χλοη

Χλοη μου δυστυχως σκεφτηκα τι θα πει η παρεα μου που θα σηκωνομουν να φυγω. Ηταν ανθρωποι απο την δουλεια, και δεν τους ξερω και πολυ καλα οποτε το θεωρησα αγενες να φυγω. Αν ηταν η παρεα μου, δεν θα πηγαιναμε σε τετοιο μαγαζι, αλλα και αν απο λαθος μπαιναμε θα σηκωνομασταν να φυγουμε...

Την καλημερα μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Levina

Ναι οπως φαινεται οι Γαλλοι εχουν καποιες ιδιοτροπιες που τις θεωρω φριχτες. Δεν ξερω, κανεναν σεβασμο για τα ζωα. Οπως λεει και η αιναφετς φαινεται ειναι ενδειξη στατους να εχεις νεκρα ζωα στο μαγαζι σου...Ενδειξη αρρωστιας ειναι αλλα αντε να τους εξηγεις. Λες και θα καταλαβουν. Τι να πω...

Φιλια!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ serenata

Ναι τα ζωα σκοτωνουν απο αναγκη, ο ανθρωπος απο αρρωστη απολαυση. Σαν σπορ. Δεν καταλαβα ποτε το κυνηγι απο χομπι, ποσο μαλλον τον στολισμο ενος χωρους με θηραματα. Εγω δεν ηξερα καν οτι υπηρχαν τετοια μερη. Δεν ξερω αν υπηρχαν παλια και στην Ελλαδα, αλλα τουλαχιστον δεν τα εζησα.

Την καλημερα μου και πολλα φιλια!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Lalena

Οπως ειπα και πιο πανω στην Χλοη δεν ηταν ανθρωποι που ειχα μεγαλη οικειοτητα. Οποτε το να φυγω θα ηταν πολυ ακομψο προσβλητικο. Βεβαια και αυτοι θα επρεπε να σκεφτουν οτι ειναι προσβλητικο για το γουστο μου να βρισκομαι μεσα σε εκεινη την νεκρικη πομπη απο ζωα...

Τωρα εμαθα και οταν ξαναπαω να φαω θα προσεχω μηπως και τυχον υπαρχουν τιποτα νεκρα ζωα εκει μεσα.

Να μου εισαι καλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ katerinanina


Ναι την επομενη φορα που θα ξαναπαω σε εστιατοριο στην Γαλλια θα προσεχω το ντεκορ πρωτα. Δεν την παθαινω δευτερη φορα. Να μου εισαι καλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Μικρο Ξωτικο

Καλη μου οταν ρωτας για εξηγησεις επι καποιου θεματος (γιατι εχετε αυτο το ντεκορ?) περιμενεις να παρεις μια απαντηση που θα σε ικανοποιησει και θα σου φανει ευλογη. Αλλα καμια απαντηση δεν θα μου αρκουσε σαν καλη για αυτη την θηριωδια. Οποτε δεν μπηκα καν στην διαδικασια να σκεφτω να ρωτησω....Δεν θα καταλαβαιναν ουτε αυτοι ουτε εγω.

Να εισαι καλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Ρασκολνικοφ

Φιλε μου οπως τα λες ειναι. Ολα ειναι δυνατα και επιτρεπτα αρκει να υπαρχει η καταλληλη δικαιολογια. Αλλα σε αυτο σαν αντιληψη ζωης ειμαι αντιθετος: οι αξιες που εχω δεν εχουν σχεση με το αν ειναι αποδεκτες η οχι η αν εχουν μαζι τους μια καλη δικαιολογια. Οι ανθρωπινες αξιες πρεπει να ειναι αυταξιες, να υπαρχουν ανεξαρτητα απο δικαιολογιες.

Την καλησπερα μου και να εισαι καλα φιλε μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Αιναφετς

Δεν ειναι οτι η Γαλλια σαν χωρα μου εβγαλε μια ασχημη εικονα. Ειναι οτι καποιοι ανθρωποι βρισκονται ακομα στον μεσαιωνα στην διαρκεια του οποιου οι αρχοντες στολιζαν τα καστρα τους με θηραματα παντος ειδους. Νομιζα οτι εχουμε ξεπερασει αυτη την μαυρη εποχη. Οπως φαινεται καποια μυαλα ειναι ακομα εξαρτημενα απο τον σκοταδισμο.

Την καλημερα μου καλη μου μαγισσα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Σκρουτζακος

Ακριβως...Δεν προκειται να καταλαβαιναν. Ζουμε σε διαφορετικους κοσμους.

Την καλημερα μου!

.... είπε...

Πρέπει να χώνεψες δύσκολα......

Ο Αλχημιστης είπε...

@ ...

Ναι η αληθεια ειναι οτι οταν γυρισα σπιτι η διαθεση μου δεν ηταν και στα καλυτερα της. Ασε φριχτη ιστορια. Προσπαθω να την ξεχασω και να μην ξαναπατησω εκει μεσα...

.... είπε...

δώσε τόπο στην οργή!

Aerlyn0204 είπε...

Ολα τα λεφτα η καταρα στο τελος!!!
Τραγικο μου ακουγεται οντως...αλλα να ξερεις οτι ειναι πολλοι στο εξωτερικο και ειδικα στην Αμερικη που το κανουν αυτο... :(