Δευτέρα, 6 Φεβρουαρίου 2012

Μα καλα τι πινουν?

Ξυπναω το πρωι κεφατος κεφατος να παω στην δουλεια. Πριν φυγω λεω, δεν ριχνω μια ματια σε κανα νεο απο την ελλαδα να δω τι νεο συμβαινει?

Και πεφτω που λες αγαπητε μου αναγνωστη στην συνεντευξη ενος καποιου ελληνικης καταγωγης γερμανου ευρωβουλευτη Γιωργου Χατζημαρκακη (ολη η συνετευξη, αν εχεις το στομαχι να διαβασεις εδω http://www.patrastimes.gr/arthro.php?id=8662).

Μεταξυ αλλων ο εν λογω κυριoς αναφερει τα εξης:

Σε ό,τι αφορά τη διεθνή εικόνα της Ελλάδας, εκτιμά ότι «το όνομα της χώρας έχει για πολλούς ταυτιστεί με το σάπιο πολιτικό σύστημα» και προτείνει την αλλαγή της ονομασίας σε «Hellas» σε όλες τις γλώσσες, προκειμένου να γίνει μια νέα αρχή. «Στο πλαίσιο μιας πραγματικής καινούργιας αρχής, πρέπει να ξαναγραφτεί το Σύνταγμα και να οριστεί το "Hellas" ως η ονομασία σε όλες τις γλώσσες. Η χώρα χρειάζεται μια νέα εικόνα» εξηγεί ο κ. Χατζημαρκάκης.

Τι πραγμα????????????????????????????


Ξαναδιαβαζω με προσοχη και καταλαβαινω οτι δεν διαβασα λαθος. Για στασου αγαπητε μου αναγνωστη να καταλαβω. Η ελλαδα (δηλαδη το χωμα τα δεντρα κλπ μαζι με τα συνορα της) εχει μια καποια εικονα στο εξωτερικο, οι ελληνες εχουν βγαλει μια εικονα και τωρα για να αναστρεψουμε αυτη την εικονα πρεπει να ξαναγραψουμε το συνταγμα μας (!!!!) και να αλλαξουμε το ονομα της χωρας απο Greece σε Hellas...

Χμμμ...Μαλιστα. Εγω νομιζα οτι στο εξωτερικο εχουν γκουρμε κουζινα, μπας και τελικα βαζουν χασισια στα φαγητα του κοσμου και δεν ξερει τι λεει?

Μα καλα πανε καλα? Ειναι κλινικα ηλιθιοι? Θα αλλαξουμε το ονομα της χωρας και το συνταγμα μας για να δειχνουμε καλα παιδια στο εξωτερικο επειδη τωρα νομιζουν οτι ειμαστε τα κακα παιδια (bad boys, bad boys). Και αν πρεπει να αλλαξει το συνταγμα μιας χωρας ο λογος θα ειναι τι θα πουν οι αλλοι? Και οχι αν υπαρχουν πραγματα που πρεπει να αλλαχτουν? Μα τι στο καλο, τι νομιζουν οτι ειμαστε? Νομιζουν οτι δινουμε δεκαρα για το τι λενε οι αλλοι εξω? Πανε καλα? Η μηπως νομιζουμε οτι πρεπει να γυρισουμε τον πισινο μας να μας δειρουν επειδη ημασταν τα κακα παιδια της ευρωπης? Εχουν σαλεψει εντελως?

Ρε φιλε ξερεις τι μου την σπαει? Οτι ντε και καλα προσπαθουν να περασουν στον κοσμο οτι ειμαστε οι κακοι της ευρωπης, οι ευρωπαιοι εταιροι μας εχουν παρει απο κακο ματι και εμεις πρεπει να γινουμε καλα παιδακια για να τους ευχαριστησουμε. Λες και ολοι φταινε, ολοι τα τσεπωσαν, ολοι ειναι υπευθυνοι για την οικονομικη δυσκολια της χωρας.

Οχι φιλε μου δεν φταινε ολοι και ειμαι ευτυχης σαν ανθρωπους που ξερω ανθρωπους που θα εβαζα το χερι μου στην φωτια για να υποστηριξω οτι ειναι καθολα εντιμοι. Και στα φορολογικα τους και παντου. Δηλαδη ντε και καλα να μας κανουν να νιωσουμε ολοι ισα και ομοια?

Ε οχι ρε φιλε, δεν ειναι ολοι ισοι και ομοιοι. Υπαρχουν πολιτες που πανε με το σταυρο στο χερι, που δεν εκλεψαν ποτε το κρατος, που, που, που, που...Δεν θα τους τσουβαλιασεις ολους μαζι.

Δηλαδη τι θελουν τωρα? Η δικη μας κυβερνηση και αυτες του εξωτερικου? Να μας δημιουργησουν ενοχικα συνδρομα? Οτι φταιξαμε και θα πληρωσουμε και οι ξενοι σαν καλοι αστυνομικοι θα μας βαλουν να πληρωσουμε?

Οι ξεχασαν οτι καμια χωρα του εξωτερικου δεν ειναι ιδανικη πολιτεια. Λες και στην Γερμανια η την Γαλλια αυτα δεν γινονται η εκει οι ηγεσιες ειναι αγιες. Και ειμεις ειμαστε οι στραβοι. Μας κοριδευουν τελειως μου φαινεται.

Σε λιγο θα μας κανουν να κρυβουμε οτι ειμαστε ελληνες. Απο που εισαι? Απο το αλγερι η απο την χονολουλου. Δεν πανε στο διαολο ολοι τους λεω εγω?

Εγω προσωπικα δεν νιωθω καμια ντροπη να δηλωσω οτι ειμαι ελληνας, ουτε να πω πως εχει η κατασταση, οτι ο κοσμος πειναει, οτι υπαρχουν δυσκολιες. Και εδω στην Γαλλια που ειμαι δεν ενιωσα ουτε μια στιγμη μειονεκτικα απεναντι στους αλλους. Επειδη το θελουν οι κυβερνησεις δηλαδη θα μας κανουν να συμπεριφερομαστε σαν δουλοι?

Οπως αντιμετωπιζω ως ισους ανθρωπους ανεξαρτητως εθνικοτητας, ετσι αξιωνω και εγω να μου συμπεριφερονται. Δεν τα τσουβαλιαζω ολα, δεν μιαλω για χωρες και εθνικοτητες ουτε βαζω την ατομικη ευθυνη σε μεσους ορους και "συμπεριφορες" χωρων. Ο καθενας ειναι υπευθυνος για τον εαυτο του. Δεν θα μας περασουν ντε και καλα την λογικη της συλλογικης ευθυνης. Δεν ειμαστε ενα ματσο ζωα που τα μαντρωσαν μεσα στα συνορα μιας χωρας και απο εκει και περα αναφερονται σε αυτα ως "η ελλαδα". Αξιωνω την ατομικοτητα του καθενος και την βουληση του. Καθως και την ευθυνη του.

Διεκδικω την περηφανια που καθε ανθρωπος πρεπει να εχει. Ουτε καταλαβαινω απο δυσμενεις εικονες των ελληνων στο εξωτερικο. Δεν υπαρχει καμια εικονα. Αν την εχουν απλα ειναι ηλιθιοι και δεν φταιες εσυ για αυτο. Ας αναλογιστουμε ο καθενας τις ευθυνες του αλλα δεν θα κατσουμε να κλαιμε ες αει σαν τις μαυρες χηρες. Εχουμε δουλεια να κανουμε και να διορθωσουμε την χωρα.


Και οταν θες να διορθωσεις κατι δεν εχει νοημα να καθεσαι να κλαις και να ζητας οικτο απο τους αλλους. Ειπαμε περηφανεια σκληρη. Σηκωνεις τα μανικια και στρωνεσαι στην δουλεια και τους γραφους ολους. Δεν χτιζεται το μελλον με λογια.

17 σχόλια:

Silena είπε...

καλέ μου Αλχημιστή με όλα τούτα που συμβαίνουν στην τόσο βασανισμένη χώρα μας, νιώθω πολύ θυμωμένη αλλά και λυπημένη συνάμα. Όχι φυσικά με τη χώρα και το λαό της μα με τους αχρείους και επικίνδυνα ανίκανους που την κυβερνούν. Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι το προσωπικό και μόνον όφελος και ο λαός!!! ας κόψει τον λαιμό του.

(συνεχίζεται...)

Silena είπε...

Τόσα χρόνια χωρίς κανένα σχεδιασμό, χωρίς καμια προοπτική, χωρίς καμία πρόνοια για τους Έλληνες και ουδεμία προοπτική και μέλλον για την επόμενη γενιά. Έχω δυο μικρά παιδιά και δεν σου κρύβω πως πάρα πολύ συχνά με διακατέχει μια βαθιά μελαγχολία για το σκοτεινό μέλλον τους! Τι να τους πω, τι να τους δώσω για ελπίδα??? δεν ντρέπομαι που είμαι ελληνίδα, το αντίθετο μα έχω πλέον σιχαθεί την ασυδοσία, την ψευτιά και την ανικανότητα των ανθρώπων που παίζουν με την τύχη μας

με συγχωρείς καλέ μου φίλε αν σε κούρασα αλλά ένιωσα πως ήθελα να τα εκφράσω αυτά

πολλά φιλιά και καλό βράδυ
πιστεύω στη δύναμη και το όραμα των Ελλήνων, του λαού μας και στην ικανότητά τους

Aerlyn0204 είπε...

Αχ καλε μου!Κι εσυ τα λες αυτα που οπως λες ριχνεις μια ματια απο Ελλαδα...Οταν εισαι εδω και ΟΛΗ μερα στα καναλια και στον τυπο σου μαυριζουν την ψυχη τι να πεις?Εγω διατηρω προς το παρον τις ελπιδες μου γιατι χωρις αυτες θα πεσω απο το μπαλκονι και περιμενω...Κατι θα γινει δεν μπορει...
Τα φιλια μου! Καλο βραδυ :)

ΛΙΑΚΑΔΑ είπε...

Σωστός ο παίχτης!
Για λόγους όμως που δε θα αναλύσω εδώ είναι πολύ καλύτερα να αλλαχθεί το όνομα της χώρας μας σε HELLAS.
Mάλιστα εδώ και 3 χρόνια έχω στο facebook ένα γκρουπάκι που έφτασε τα 9.000 μέλη. Τα δε μέλη του σε πληροφορώ δεν είναι μόνο έλληνες!
Είναι Ρωσσοι, Κινέζοι, Φιλιπιννέζοι, Αιγύπτιοι, Ινδοί, Αμερικάνοι ακόμη και Τούρκοι άνθρωποι του πνεύματος με βαθύτατη γνώση της ιστορίας και του ονόματος της χώρας μας.

Υ.Γ Ηθελα να σου στείλω μέηλ αλλά δε το βρήκα στο προφίλ σου.

ασωτος γιος είπε...

οι κακοί της Ευρώπης δεν είμαστε
οι χαζοί ναι
αφού ακόμη αντέχουμε αυτά που μας βάζουν σαν ορους οι ευρωπαιοι
μεσα μου όμως βαθεια το ξέρω ότι θα τους γυρίσει μπούμεραγκ

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Silena

Σιλενα μου τα παιδια μας σκεφτομαι πανω απο ολα. Που θα τους δωσουμε σταχτη. Αλλα πιστευω οτι με προσπαθεια υπαρχει ακομα καιρος να διορθωσουμε την κατασταση. Με αφοσιωση και πεισμα.


Ξερεις οτι δεν με κουραζεις ποτε! Γραψε οσο θες!
Να μου εισαι καλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Aerlyn0204

Καλη μου Aerlyn αυτο σκεφτομουν και εγω! Οτι πρεπει να φυγεις για καποιο καιρο απο την Ελλαδα για να καταλαβεις το μεγεθος της πλυσης εγκεφαλου που κανουν τα ΜΜΕ. Επαθα σοκ οταν το συνειδητοποιησα.

Καλυτερα να μην βλεπεις ειδησεις τελικα και να διαβαζεις εφημεριδες...Στο ιντερνετ τουλαχιστον εχεις επιλογη να διαβασεις οτι θες...

Την καλησπερα μου και καλα κουραγια!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Λιακαδα

Και εγω θεωρω σωστο και πρεπον να παμε απο το Greece στο Hellas για ευνοητους λογους (εξαλλου αυτη ειναι η ονομασια της χωρας).

Εβαλα ενα μειλ στο προφιλ μου για να υπαρχει επικοινωνια. Τοσο καιρο το θεωρουσα λιγο πολυ αχρηστο αλλα μια και το ανεφερες το εβαλα. Μπορεις να μου στειλεις εκει οτι θες!

Την καλησπερα μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ ασωτος γιος

Συμφωνω μαζι σου. Ειμαστε ζωα που τα ανεχομαστε αλλα ως προς την ευθυνη νομιζω θα συμφωνησεις οτι δεν γινεται να τα βαζουμε ολα σε ενα καλαθι.

Ε ναι καποια στιγμη θα τους γυρισει μπουμερανγκ πιστευω και εγω. Καποια στιγμη θα ξεφυγει απο τα χερια τους η κατασταση, αν δεν εχει ξεφυγει ηδη.

Την καλησπερα μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Λιακαδα

Ξεχασα να συμπληρωσω οτι ναι συμφωνω καποια στιγμη να αποφασισουμε να απαιτησουμε ποια θα ειναι απο δω και περα η ονομασια της χωρας μας αλλα οχι για τους λογους που αναφερονται στο κειμενο που παρεθεσα στο post μου.

Levina είπε...

Θεωρώ απλώς βλάκες με περικεφαλαία όσους Έλληνες ντρέπονται που είναι Έλληνες! Γίνονται τα τέρατα σε όλες τις χώρες του κόσμου , δολιοφθορά, ρεμούλες, ρεμάλια, διεφθαρμένες κυβερνήσεις, ξέπλυμα βρώμικου χρήματος, η Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία, και οι υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης βουλιάζουν και μόνο στην Ελλάδα έχουν στραφεί όλοι και βαράνε ανελέητα γιατί εμείς οι ίδιοι και περισσότερο οι δημοσιογραφίσκοι της πλάκας που τους παρακολουθεί η μισή Ελλάδα κάθε πρωί αντί να εξυψώνουν το Εθνικό μας φρόνιμα το καταποντίζουν στα τάρταρα! Λες και γίνεται ομαδική εξόντωση έξωθεν και έσωθεν κάθε Ελληνικής ψυχής.
Τι πίνουν αλήθεια? Με τι χαπακώνωνται και νομίζουν πως είμαστε μαντρωμένα βόδια που περιμένουμε τον χασάπη?
Κάποτε για -1 ευρώ στον μισθό γέμιζαν τα πεζοδρόμια απεργούς και τώρα όλοι το κάνουν γαργάρα που καταντήσαμε στα συσσίτια!!!!! Να ρωτήσω το γιατί ….αλλά ποιος θα μου δώσει απάντηση???

Ξύλινος Ιππότης είπε...

Είναι για γέλια και για κλάματα
η κατάσταση
και οι δηλώσεις των "φωστήρων" πολιτικών μας!
...
Έχεις πολύ σωστά τοποθετήσει την άποψη σου,
και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου...
...
το μόνο που θεωρώ,
πως πρέπει να γίνει
σ' ένα χωράφι για νέες καλλιέργειες,
είναι να διώξουμε τα ζιζάνια πρώτα...
...
Καλό βράδυ εύχομαι να έχεις στη Γαλλία!

Άιναφετς είπε...

Τώρα που σου γράφω...(αλήθεια καιρό έχουμε να τα πούμε τα δυο μας!)... παίζεται το μέλλον μιας χώρας που έρχεται να πληρώσει τη ματαιοδοξία της μισής ανθρωπότητας (για να μη πω όλης!) Όλοι για χρήμα μιλούν, όλοι το χρήμα προσκυνούν, και όλοι μπλαμπλαδίζουν ...τώρα γιατί έπεσε ο κλήρος σ' εμάς; Νομίζω γιατί υπάρχει το αρχέγονο σύνδρομο της ζήλιας...ΝΑΙ ζηλεύουν την ιστορία μας, ΝΑΙ ζηλεύουν τη γενναιότητα μας, ΝΑΙ ζηλεύουν την ομορφιά της χώρας, ΝΑΙ ζηλεύουν τον ήλιο μας και ΝΑΙ ζηλεύουν τη καπατσοσύνη και πονηριά μας! Πιστεύω βαθιά πως δε θα καταφέρουν ν' αλλάξουν το DNA μιας υπερήφανης χώρας όσο και αν μας γονατίσουν...η ιστορία το έδειξε και θα το δείξει...et merde!!!

ΑΦιλιά! από το χιονισμένο μου βουνό σε σένα...και στη β' πατρίδα μου!

ΥΓ. Δεν νομίζω πως θα έβγαζα ποτέ τέτοιο πατριωτικό λόγο για τη Γαλλία, χαχα!!!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Levina

Κανενας δεν θα σου απαντησει γιατι κανεις δεν εχει τον χρονο να σκεφτει αυτη την περιοδο...Ολοι μας χασκουμε και κοιταμε με ανοιχτο το στομα την κατασταση γυρω μας χωρις να ξερουμε που θα οδηγησει.

Την καλησπερα μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Ξυλινος Ιπποτης

Φιλε μου ναι να διωξουμε τα ζιζανια και να παρουμε προφυλαξεις ωστε να μην ξαναεμφανιστουν.

Να εισαι καλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Αιναφετς

Πυρινος ο λογος σου αλλα μηπως εννοουσες οτι δεν περιμενες να βγαλεις τετοιο λογο για την Ελλαδα και οχι για την Γαλλια? Μαλλον το παθος σου σε εκανε να τα μπερδεψεις!χαχαχα! Πολλα αφ-φιλακια!

Άιναφετς είπε...

Ο πύρινος μου λόγος αφορά την Ελλάδα ΚΑΙ μόνο!!!
Το πάθος μου, μου καθαρίζει το νου και τη καρδιά...
Σ' αυτή τη φάση για μένα, "πας μη Έλλην βάρβαρος"!
Αλλά για να μη σε στεναχωρήσω άλλο, δώσε και ένα φιλάκι εκ μέρους μου, στους Β' πατριώτες μου!
ΑΦιλιά, έλιωσαν και τα χιόνια!