Κυριακή, 29 Ιανουαρίου 2012

Love will tear as apart.

Στο εχω πει εκατονταδες φορες αλλα αρνεισαι να το καταλαβεις. Λες και μιλαω σε τοιχο. Ξερεις οτι ο ερωτας κρατα για λιγο. Το ξερεις. Καθε εμπειρια της ζωης σου αυτο σου δειχνει. Για αυτο κοιτα να τον ζεις οπως σου ερχεται. Γιατι το ξερεις οσο και εγω: Love will tear you apart at the end!

Love will tear us apart--Joy Division

When routine bites hard,
And ambitions are low,
And resentment rides high,
But emotions won't grow,
And we're changing our ways,
Taking different roads.

Then love, love will tear us apart again.
Love, love will tear us apart again.

Why is the bedroom so cold?
You've turned away on your side.
Is my timing that flawed?
Our respect runs so dry.
Yet there's still this appeal
That we've kept through our lives.

But love, love will tear us apart again.
Love, love will tear us apart again.

You cry out in your sleep,
All my failings exposed.
And there's a taste in my mouth,
As desperation takes hold.
Just that something so good
Just can't function no more.

But love, love will tear us apart again.
Love, love will tear us apart again.
Love, love will tear us apart again.
Love, love will tear us apart again.

Βαλτε τον ηχο στο τερμα και φωναχτε οσο μπορειτε: LOVE WILL TEAR AS APART! :)

22 σχόλια:

AnD είπε...

Μπορεί και ναι...
Θέλω όμως να πιστεύω οτι μπορεί και όχι...
Το χρειάζομαι αυτό το όνειρο.

υ.γ. Άνοιξε λίγο παραπάνω τα σχόλιά σου γιατί όλο σχολιάζω και μετά δεν τα παίρνει. Εγώ πάντως έτσι κι αλλιώς σκέφτομαι και γράφω. χιχιχι

ΛΙΑΚΑΔΑ είπε...

Μου συνέβει με κάποιον... μετά από 3 χρόνια καθημερινής συνέρευσης να μην έχουμε βαρεθεί καθόλου... μα καθόλου όμως!
Χωρίσαμε γιατί έπρεπε...και βρεθηκαμε μετά από 20 χρόνια και η αίσθηση ήταν ακριβώς ίδια...σαν τίποτα να μην είχε αλλάξει.
Δεν νομίζω ότι υπάρχουνε τελικά κανόνες. Υπάρχει μόνο χημεία αλλά και αλχημεία αυτό θα πρέπει να το ξέρεις καλύτερα εσύ...
Αρκεί να βρεις τα κατάλληλα στοιχεία και να τα ενώσεις για να έχεις την πεμπτουσία του έρωτα που διαρκεί για πάντα... γιατί πίστεψέ με υπάρχει! :)

Levina είπε...

Oυφ Αλχημιστή
δεν μου αρέσει αυτό!
Όχι το τραγούδι, το νόημα
της αναρτησής σου και ....
ας έχεις δίκιο...μάλλον !

StorymanSays είπε...

Α μάλιστα... είχαν αιτία οι βότκες. Στην υγειά σου φίλε... :)

meggie είπε...

δηλώνω "τοίχος", αλλά σέβομαι ό,τι λες εσύ και οι στίχοι

την καληνύχτα

Ginny είπε...

Kαλησπέρα Αλχημιστή!
Δε νομίζω ότι η αγάπη σε καταστρέφει. Όταν το κάνει, είναι γιατί δεν ήταν αγάπη. Ήταν κάτι άλλο που χάθηκε στον άνεμο. Οπότε, μην το σκέφτεσαι! :)
Φιλιά!

Sweet truth! είπε...

Πολύ όμορφο τραγούδι...!!
Κρατάει λίγο ε; μμμμ... δεν ξέρω....
ΣΕ φιλώ!

AnD είπε...

Οι γυναίκες μίλησαν...
Και θέλουν να πιστεύουν στο "για πάντα"!
χιχιχι

Κάποια* είπε...

Ωωω αν και δε με τιμά που θα το πω αλλά έχεις δίκιο!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ AnD

Τι εννοεις να ανοιξω τα σχολια? Να βγαλω την λεκτικη επαληθευση εννοεις? Δεν εχω κλεισει τιποτα.

Μπορει και ναι, μπορει και οχι...Μμμμ....Μου αρεσει αυτη η αναποφασιστικοτητα σου! χαχαχα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Λιακαδα

Θεωρητικα τα καταλαβαινω αυτα που λες. Πρακτικα εχω καταλαβει αυτα που γραφω στην αναρτηση μου....Γαμωτο...Πρεπει να κανω και αλλα πειραματα :)

Να μου εισαι καλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Levina

Δεν ισχυριζομαι οτι αυτα που λεω ισχυουν κιολας. Οπως ειπα και πριν αλλο η θεωρια και αλλο η πραξη. Προς το παρων η θεωρια μου επιβεβαιωνει τις πραξεις γυρω μου.


Ειδωμεν! Τα φιλια μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Storymansays

Παντα οι βοτκες εχουν λογο...Και δεν ειναι οι εντριβες!

χαχαχα! Την καλησπερα μου φιλε μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@meggie

Δεν ειπα οτι εισαι τοιχος βρε! Ειπα να δωσω λιγο πιο πολυ λυρισμο στην αναρτηση μου, δεν εννοουσα οτι οσοι σκεφτονται διαφορετικα για αυτο ειναι τοιχοι. Δεν ειμαι τοοοσο απολυτος!


Να μου εισαι καλα! Φιλια!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Ginny

Love μπορει να σημαινει και ερωτας και αγαπη....Οποτε ως προς το αυτο το τραγουδι δεν ξεκαθαριζει τι εννοει. Οποτε θα παραμεινει ενα μυστηριο να επιβεβαιωνει εν μερει την θεση σου! :)

Φιλια!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Sweet Truth

Χμμμ...Καλα κανεις και αμφιβαλλεις. Μπορει να μην ισχυουν αυτα που λεω εγω και το τραγουδι. Η ζωη θα μας το δειξει αυτο. Και ο καθενας εκλαμβανει τα πραγματα διαφορετικα.

Να μου εισαι καλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ AnD (δις)

Αφου με στριμωξατε στην γωνια ολες οι γυναικες! Και ο Storyman μονο για τις βοτκες ειχε να πει, ουτε καν με υποστηριξε! :p

It's not fair dammit! :)

Φιλιααααα πολλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Καποια*

οπως ειπα και πιο πριν δεν ξερω αν εχω δικιο. Απλα ετσι βλεπω τα πραγματα σε αυτη την φαση της ζωης μου...Στην πορεια μπορει να δω οτι τελικα ειχα αδικο. Θα δειξει!


Να εισαι καλα!

V είπε...

O έρωτας της ψυχής...όμως αλχημιστή μου?
Παύει αυτός?
Με τι άραγε ερωτευόμαστε ? Με το μυαλό, με την ψυχή ή με το κορμί?
Ναι, ξέρω θα μου πεις ότι οριζόμαστε από ορμόνες... και από βότκες από ότι διαβάζω :)))
Άραγε έχει νόημα να τα βάζουμε όλα στο μικροσκόπιο?

Καλή σου νύχτα

ΛΙΑΚΑΔΑ είπε...

Λίγα πειράματα ακόμα και που θα πάει... θα το βρεις το ελιξήριο του έρωτα! ;)

Kαλό βράδυ!

Aerlyn0204 είπε...

Ο ερωτας κραταει λιγο αλλα δεν γινεται χωρις αυτον...Αληθεια μου λειπει πολυ! Ριζωσα στην αγαπη..!

Τα φιλια μου για καλο μηνα!

AnD είπε...

Δεν είναι αναποφασιστικότητα...
Οι γυναίκες φαίνεται πάντα να πιστεύουμε στο "για πάντα" και για κάποιο λόγο αυτό αγχώνει τους άντρες οι οποίοι προτιμούν να είναι πιο προσγειωμένοι και να επιμένουν οτι όλα κάποτε τελειώνουν.
Πού ξέρουμε οτι αυτό ισχύει όμως;
Γνώμη μου όσο αφορά στις σχέσεις, είναι ο καθένας να κάνει τα κουμάντα του. Να πιστεύει ό,τι θέλει για τον εαυτό του και μόνο και να μην προσπαθεί να πείσει τον άλλο οτι η δική του άποψη είναι η σωστή. Στα ζητήματα αυτά δεν υπάρχει σωστό και λάθος. Εμένα είναι το ένστικτό μου που μου λέει οτι υπάρχει το για πάντα ή οτι ίσως και να υπάρχει.

Δεν περνάω τη λεκτική επαλήθευση. Μπορείς να τη διατηρήσεις αλλά να βάλεις την επιλογή Όνομα/Διευθυνση url ή έστω ανώνυμα εφόσον περνάν από έγκριση. Πάντως στη λέκτικη με το wp κόβομαι μονίμως! χιχιχι