Πέμπτη, 26 Ιανουαρίου 2012

Να υπαρχεις...

Να υπαρχεις Ελληνικος δηλωνει τεσσερις τροπους συμπεριφορας.
Οτι δεχεσαι την αληθεια που ερχεται μεσα απο την φυση και οχι την αληθεια που φτιαχνει το μυαλο των ανθρωπων.
Οτι ζεις συμφωνα με την ηθικη της γνωσης και οχι με την ηθικη της δεισιδαιμονιας και των προληψεων.
Οτι αποθεωνεις την ομορφια, γιατι η ομορφια ειναι δυνατη σαν τον νου σου και και φθαρτη σαν την σαρκα σου.
Και κυριως αυτο: οτι αγαπας τον ανθρωπο.
Πως αλλιως! Ο ανθρωπος ειναι το πιο τραγικο πλασμα μεσα στο συμπαν.


Δημητρης Λιαντινης, Τα Ελληνικα, Εκδοσεις Βιβλιογονια.

11 σχόλια:

Aerlyn0204 είπε...

Ωραιο!! Πολυ καλο!!!
Τις καλημερες μου!

StorymanSays είπε...

Φίλε μου, αφού σε βλέπω να διαβάζεις Λιαντίνη... Δεν σε φοβάμαι καθόλου. Έχεις βρει το δρόμο σου! Τις καλημέρες μου!

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

κάθε λέξη του, απόσταγμα νου σπουδαίου...

να είσαι καλά ψυχή μου!

katerinanina είπε...

nai agapw ton an8rwpo, san eidos alla gia to ti an8rwpous exei dhmiourghsei teleytaia to an8rwpino genos gyrw mas anhsyxw, kai akomh perissotero anhsyxw gia to pws 8a katalhxoume egw, esy kai o ka8enas pou noiazetai kai pona me thn olh eikona!8a krath8oume etsi eyais8htoi h 8a ginoume san kai aytous argotera?ayto me tromazei....

Silena είπε...

αληθινό από την αρχή ως το τέλος

καλό βράδυ αγαπημένε μου φίλε

Ο Αλχημιστης είπε...

@aerlyn2004

χαιρομαι που σου αρεσε! Να μου εισαι καλα! φιλια!

Ο Αλχημιστης είπε...

@Storymansays

Πως θα μπορουσα να μεινω για πολυ καιρο μακρια απο αυτον τον εξαιρετο ανθρωπο της διανοησης?

Να εισαι καλα φιλε μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Λυχνος Καιομενος

Σε ευχαριστω που περνας λυχνε μου! Φιλια πολλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@katerinanina

Καλη μου αν γνωριζεις γιατι δεν θες να γινεις σαν αυτους, και γνωριζεις τι δεν σου αρεσει πανω τους, τοτε δεν υπαρχει πιθανοτητα να γινεις ομοια τους. Μην ανησυχεις...Κανε αυτο που σου λεει ο νους και η καρδια σου!

Καλως ηρθες!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Silena

Αληθινος γιατι δεν μιλαγε για μικροσυμφερον και με δολο...


Σε φιλω φιλη μου!

Silena είπε...

Αλχημιστή μου ξέρεις τι θέλω? το email σου γιατί το έχασα, θα σου εξηγήσω άλλη στιγμή

καλό βράδυ