Κυριακή, 8 Ιανουαρίου 2012

Back!

Τελικα αν κρινω απο αυτα που εχω βιωσει και νιωσει τον τελευταιο καιρο θα ελεγα οτι παραδοξως ειμαι "οπου γης και πατρις". Στις γιορτες που ειχα την ευκαιρια να συναντηθω με φιλους και γνωστους μερικοι με ρωτησαν πως πηγα στην Γαλλια χωρις να ξερω την γλωσσα. "Ε και?" απαντησα, "θα την μαθω". Δεν ξερω αν αυτο ειναι μια μορφη αναισθησιας αλλα σιγουρα δεν ειναι ελλειψη δεσιματος με το μερος που εζησες και μεγαλωσες, διοτι αυτο σιγουρα το εχω. Απλα δεν ξερω, λεω δεν βαριεσαι και εξω να παω καλα θα ειναι. Και δεν μιλαω φυσικα για την ευρεση εργασιας αποκλειστικα. Απλα πιστευω οτι σου δινει μεγαλη χαρα το να εισαι ελευθερος να κινηθεις και μακρια απο την χωρα σου χωρις αυτο να σου δημιουργει ψυχολογικα προβληματα και καταθλιψη.

Στις γιορτες ειδα φιλους που μου ειχαν λειψει και μπορω να πω οτι περασα πολυ ομορφα παρα την θλιψη στην οποια εχουν χωσει την χωρα. Και συνειδητοποιησα ποσο πολυ μου ελειψαν οι γονεις μου :))))

Κατα τα αλλα οι μερες κυλησαν με βολτες συνεχεις για καφεδες. Επιτελους ηπια φραπε (ναι ωραιοι οι Γαλλικοι καφεδες αλλα in frappe we trust!) και σουλατσαρα ανηλεως στην Αθηνα. Πηρα και καμποσα βιβλια που κλασσικα αφησα Πειραια αδιαβαστα. Νομιζω οτι εχω addiction να αγοραζω βιβλια ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ οταν κανω βολτες τα οποια εν τελει δεν διαβαζω η διαβαζω πολυ αργοτερα. Αλλη ανωμαλια και αυτη.

Το καλο ειναι οτι γυρισα πισω με ελαφρα διαθεση και χαρα. Πισω στην εργασια και την χαρα. Ευχομαι να ειναι και για εσας το ιδιο!

Να ειστε καλα και να χαμογελατε!

15 σχόλια:

StorymanSays είπε...

Μεταξύ μας οι γαλλικοί καφέδες είναι μια αηδία και μισή. Τα κρουασάν όμως. Αχ, τα κρουασάν! Να πίνεις καφέ στο Σεν Ζερμαίν. Είναι πανέμορφα από εκείνη τη μεριά του Σηκουάνα.

Αυτό με τα βιβλία το έχω κι εγώ γαμώτο...

Ο Αλχημιστης είπε...

Ποιον Σηκουανα βρε? Δεν μενω στο Παρισι! χαχαχα! Στην Λωρραινη μενω, στην Nancy. Κοιτα οι καφεδες που πινω εξω στα μαγαζια ειναι πολυ καλοι. Αυτοι που παιρνω σπιτι ειναι αθλιοι. Δεν ξερω για ποιο λογο. Εχω τρεις διαφορετικες μαρκες σπιτι μου και ακομα δεν εχω βρει μια καλη να παρει.

StorymanSays είπε...

E καλά πως κάνεις έτσι. Δεν υπάρχει ποτάμι εκεί; Λουάρ; Ή κάτι τέτοιο? Η Λωρραίνη είναι στα βόρεια ή όχι; Δυτικά είναι η Βρετάνη. Βόρεια είναι η Ακουιτανία. Νότια ίσως; Με μπέρδεψες!!!!

Ο Αλχημιστης είπε...

Βορεια ειναι...Κοντα στο Βελγιο. Εχει κατι ποταμια αλλα δεν τα εχω εξερευνησει ακομα αν και πρεπει να το κανω το συντομοτερο δυνατον! :)

prospa8w είπε...

Τελικά όποιος έχει πάει να ζήσει στο εξωτερικό καταλαβαίνει πρώτα ένα πράγμα: την αξία του φραπέ!
χαχαχαχ
Χαίρομαι που πέρασες καλά και που έχεις εμπιστοσύνη στον εαυτό σου και στις επιλογές σου.
Όποιος δε φοβάται αυτός ζει.
Να μη φοβάσαι να φύγεις ή να μη φοβάσαι να μείνεις. Το θέμα είναι να μη φοβάσαι να κάνεις αυτό που θέλεις όποιο κι αν είναι αυτό.

Και για να ξαναγυρίσουμε στα σοβαρά θέματα, στο φραπέ δηλαδή, έχω να σου π ένα μυστικό. Ποτέ δε θα πετύχεις φραπέ όπως τον φτιάχνεις στην Ελλάδα... Ακόμα κι αν πάρεις από δω αυτή τη μάρκα (γιατί έξω εγώ δεν τον έχω πετύχει), ακόμα κι αν τον πίνεις σκέτο όπως εγώ και δεν παίζει ρόλο η ζάχαρη, κάτι στο νεράκι χαλάει το φραπεδάκι...
Εσύ που είσαι και επιστήμονας μπορείς να το ψάξεις περισσότερο και να μας πεις. χιχιχι
Ακόμα κι έτσι όμως είναι απαραίτητος για να έχεις κάτι να ρουφάς κανά δίωρο.

Καλή χρονιά σου εύχομαι και πάντα τέτοια!
Είσαι στα καλύτερά σου και φαίνεται!

eirini katsa είπε...

Μπράβο βρε Αλχημιστή!!!!
Πολύ χαίρομαι για τα νέα που έμαθα!!!
Καλές επιτυχίες και καλή σταδιοδρομία,σε ό,οοοοτι κάνεις!!!
Φιλιά πολλάαα!!!
Να καλομαθαίνουμε από σένα!!!
:))

Silena είπε...

οι αλλαγές Αλχημιστή μου είναι πάντα αναζωογονητικές και απαραίτητες, να είσαι καλά και καλή επάνοδο πια

πολλά φιλιά

Nalia είπε...

oxi oxi stous gallikous kafedeeees :)
kali xronia!

Aerlyn0204 είπε...

Προτιμω τη γαλλικη σοκολατα απο τον καφε γενικως :) Εκει να χαζευω το Σηκουανα ή απο τη Μονμαρτρη ολο το Παρισι πιατο...Τι τελειαααααα :(
Με καταθλιβει το blog σου! Με κανει να τρεξω εκει!!!Και θα σε βοηθησω και με τα Γαλλικα που λες οτι δεν ξερεις :P:P
Με το καλο να σου παει η χρονια οπως ομορφα ξεκινησε!
Φιλια!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ prospathw

ααα!! Ολα και ολα! Αλλαξα τοπο διαμονης αλλα δεν αλλαξα και συνηθειες! Παντα αναγνωριζω την αξια του καλου καφε. Τελικα αφου αλλαξα τρεις μαρκες στιγμιαιου καφε κατεληξα σε καφε βιενουα ο οποιος ειναι πολυ καλος! Βρηκα λοιπον τι θα πινω απο δω και περα! Να περνας καλα! Τα φιλια μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ ειρηνη

Καλη μου ειρηνη σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια! Να μου εισαι καλα και εσυ και καλες σπουδες! :)

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Silena

Σιλενα μου ναι η ρουτινα ειναι ασχημο πραγμα. Ελπιζω οπου και να ειμαστε να βρισκουμε παντα κατι νεο να μας γεμιζει την ημερα! Φιλια!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Nalia

χαχαχα! Ναι ειναι αθλιοι. Οι φιλτρου ομως ειναι πολυ καλοι. Τελικα οπως προειπα κατεληξα στον βιενουα! Καλως ηρθες!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Aerylin2004

Σου ευχομαι και εσενα μια καλη χρονια. Να εισαι καλα! Φιλια!

Υ.Γ. Δεν ειπα να ερθεις εδω για να με βοηθας για τα γαλλικα! Μα για ποσο συμφεροντολογο με εχεις πια? χαχαχα!

Sweet truth! είπε...

Δεν βίωσα πολλές διαφορές... δεν έλειπα, δεν έφυγα οπότε ίδιοι άνθρωποι, ίδια μέρη... αλλά όλα πιο χαλαρά, ήρεμα και ναι, σίγουρα ευδιάθετα!!
Ελπίζω όλα να βαίνουν καλώς και να συνεχίσουν έτσι!!

Υγ. Δεν ήξερα ότι πήγες Γαλλία χωρίς να ξέρεις γαλλικά!!!! Μπράβο!!! Αυτά είναι!!!