Σάββατο, 19 Νοεμβρίου 2011

Greetings from Nancy!!! Χεχεχε!

Και επιτελους πριν απο λιγες μερες πατησα σε Γαλλικο εδαφος! Σας σκεφτομουν ολους που μου γραψατε στο προηγουμενο ποστ και πολυ με συγκινησατε και ηθελα να απαντησω στον καθενα ξεχωριστα αλλα δυστυχως οι ετοιμασιες για το ταξιδι δεν μου επετρεψαν να ασχοληθω με το μπλογκ. Τωρα ομως καθομαι στο νεο μου διαμερισμα, μεσα στην ζεστουλα μου και σας γραφω!

Λοιπον....Καταρχην παλι δεν προλαβα να δω το Παρισι αλλα επειδη ειναι μια ωριτσα και κατι με τον TGV απο Nancy σκεφτομαι να παω συντομα. Φοβαμαι βεβαια οτι θα κατσω μια βδομαδα εκει να γυριζω...Χεχε!

Τα πραγματα στο πανεπιστημιο ειναι τελεια, οι ανθρωποι πολυ φιλικοι, η ατμοσφαιρα πολυ καλη, οι ανθρωποι στον δρομο σε βοηθανε χωρις αντιρρησεις.

Περπατας στον δρομο η καθεσαι στην σταση και οι ανθρωποι, αγνωστοι, που σε πλησιαζουν σε λενε καλημερα. Τι πιο ωραιο να ξεκινας την μερα σου με μια καλημερα απο καποιον αγνωστο?

Οι ανθρωποι απο οτι ειδα αν και φαινεται οτι δεν ειναι πλουσιοι εχουν μια χαρα που καθρεπτιζεται στα προσωπα τους. Το βλεπεις, δεν γινεται να σου ξεφυγει.

Απεναντι απο εκει που μενω υπαρχει ενα μαγαζι κεμπαμπ και το εχει ενας τουρκος με την γυναικα τους και πισαμε αμεσως κουβεντα αυτος στα Γαλλικα και εγω στα κουτσο Γαλλικα που ξερω...Τρελο γελιο! Πολυ καλοι ανθρωποι!

Ειναι μουντα και κρυα εδω αλλα τελικα δεν με νοιαζει πολυ. Πιστευα οτι δεν με επηρεαζε ψυχολογικα αλλα τελικα συνηθισα. Χαιρομαι που οι ανθρωποι ειναι χαρουμενοι. Μου αρεσει που ασχολουμαι με κατι που αγαπω και εχω ενα τοσο ομορφο περιβαλλον να δουλεψω.

Λατρευω το πρωι που πηγαινω και τρωω τα κρουασαν και τον καφε ζεστο ζεστο απο την καφετιερα του εργαστηριου.

Αιναφετς τελικα πολυ ομορφη η δευτερη πατριδα σου. Γιατι μου ειχες πει οτι οι ανθρωποι δεν ειναι φιλικοι? Μπορει στο Παρισι μαλλον....

Φιλακια πολλα σε ολους...Θα περασω απο τα bloggaκια σας να μαθω νεα σας τωρα που χαλαρωσα. Φιλια πολλα!

Σας αφηνω με ενα τραγουδακι απο την Zaz που λατρευω.



18 σχόλια:

porcupine είπε...

Άσε τις ρομαντζάδες και κλείσε μου εισιτήριο!Μαζί θα πάμε στο Παρίσι!

:-))))))))

Και σταμάτας να τσακίζεις κρουασάν βουτύρου!Και στην Πάτρα αυτό έκανες!!!

:-Ρ

Ginny είπε...

Αγαπημένε Αλχημιστή!
Από ό,τι κατάλαβα περνάς πολύ ωραία! :) Νομίζω, βέβαια, πώς όταν είμαστε κάπου και μας αρέσει ή είμαστε ενθουσιασμένοι όλοι μας φαίνονται καλοσυνάτοι και χαμογελαστοί γιατί εμείς οι ίδιοι είμαστε έτσι! :)
Να σε βλέπουμε πιο συχνά τώρα που τελείωσα οι μετακομίσεις ε!
Καληνύχτα και να τρως, μη τα λυπάσαι τα κρουασάν!

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

είτε έτσι είναι, είτε εσύ, έτσι τα ζεις, να είσαι και να περνάς καλά!
χαίρομαι πολύ που κάνεις αυτό που θέλεις!

φιλιά πολλά και αισιόδοξα!

à bientôt!

prospa8w είπε...

Πολύ χάρηκα που είσαι τόσο καλά εκεί και τόσο ενθουσιασμένος.
Το καινούριο είναι πάντα ωραίο, το άγνωστο είναι πάντα ελκυστικό και το να ξέρεις οτι έχεις πολλές επιλογές σε απελευθερώνει.
Καλημέρα!
AnD

Γλύκα είπε...

Σαν σκηνή από μυθιστόρημα με φάνηκε αυτό το απόσπασμα... κι εγώ θέλω!

Κοίτα να το απολαύσεις όσο πιο πολύ μπορείς!

Την καλημέρα μου ;)

Sweet truth! είπε...

Μ'άρεσε που είπες πως αν και δεν είναι πλούσιοι έχουν μια χαρά μέσα τους που δεν γίνετε να σου ξεφύγει...!!! Και πως σε καλημερίζουν χωρίς να σε ξέρουν!
Αχ γιατί εμείς, ο πιο φιλόξενος λαός πια δεν το έχουμε;!

Να περνάς ΤΕΛΕΙΑ και να μας μεταφέρεις τέτοιες όμορφες σκηνές-στιγμές!!

Silena είπε...

καλέ μου Αλχημιστή, ευχάριστα τα νέα σου μου έφτιαξαν τη μέρα. Κι εγώ λατρεύω το Παρίσι και τον ουρανό του και τα κρουασάν του! να είσαι καλά και πάντα να σε βρίσκω τόσο αισιόδοξο

πολλά φιλιά

Άιναφετς είπε...

Επιτέλους!!!
Χαίρομαι που είσαι στη Νανσί...είναι μια πόλη με εκπληκτική υποδομή και όχι μόνο...θα δεις!
Στην επαρχία (όπως παντού), οι άνθρωποι είναι πιο ανθρώπινοι...
Το Παρίσι πανέμορφο αλλά πολύ απάνθρωπο για τα ευαίσθητα και τρυφερά αγόρια!
Σε φιλώ πολύ πολύ!

Creep είπε...

Ιχ, γλυκανάλατο ποστ.
I'm outta here.

Ούγκ.

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Porcupine

Ναι αλλα τα Γαλλικα κρουασαν ειναι καλυτερα!!:)

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Ginny

Ναι μπορει να ειμαι χαζοχαρουμενος απο την αλλαγη του περιβαλλοντος...Θα δειξει. Οσο για τα κρουασαν μην ανησυχεις! Δεν τα λυπαμαι καθολου! Χεχε!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Λυχνος

Λυχνε μου σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες και την καλη σου διαθεση που μου δινεις!

Να εισαι καλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Προσπαθω

Καλη μου AnD ναι το αγνωστο ειναι παντα γοητευτικο και ακομα και αν φας τα μουτρα σου ειναι κατι νεο στην περιπετεια που λεγεται ζωη! Φιλια και να εισαι καλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Γλυκα

Γλυκα μου νομιζω οτι τελικα η ζωη ειναι σαν παραμυθι αρκει να μπορουμε να αρκουμαστε και στα λιγα που αυτη μας προσφερει και να μην ζηταμε συνεχως περισσοτερα!

Τις καλησπερες μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Sweet truth

Βασικα αν εχεις παρατηρησει στην Ελλαδα εχουμε απο καιρο πεσει σε μια μιζερια. Δεν ειναι μονο η κριση που μας εφερε σε αυτη την μιζερη κατασταση. Νομιζω οτι θα πρεπει να μαθουμε να αγαπαμε την απλοτητα και να μην ζηταμε συνεχεια το κατι παραπανω για να ειμαστε ευτυχισμενοι. Ελπιζω να αλλαξει συντομα αυτη η σταση μας προς την ζωη. Προς το παρον μονο να ελπιζει μπορει κανεις οτι κατι θα αλλαξει.

Φιλια!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Silena

Silena μου ημουν σιγουρος οτι θα σου αρεσε το Παρισι και τα κρουασαν! Δεν ξερω γτ αλλα ημουν σιγουρος! Να εισαι καλα και να περνας καλα. Σε ευχαριστω που περνας απο εδω να τα λεμε!

Φιλια πολλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Αιναφετς

Καλη μου μαγισσα ναι οντως ειναι διαφορετικα στην επαρχια αν και δεν εχω την αισθηση οτι ειμαι στην επαρχια. Ειναι πολυ ομορφη πολυ η Νανσι και ακομα δεν την εχω ανακαλυψει τελειως...Ολο και κατι νεο θα με περιμενει σε καποια γωνια!

Τωρα με τα στολιδια ειναι ακομα πιο ομορφη...Ελπιζω να στολιζουμε τις καρδιες μας και οχι μονο το περιβαλλον μας!

Φιλια πολλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Creep

Ναι γινομαι γλυκαναλατος μερικες φορες...Τι να κανουμε....Χχαχαχα!

Να σαι καλα!