Παρασκευή, 21 Οκτωβρίου 2011

Back. Διδακτορας πλεον.

Μου ελειψε το blogging. Μου ελειψαν και οι αναγνωστες που ανταλλασαμε αποψεις. Χαθηκα γιατι ετοιμαζα την διδακτορικη μου διατριβη και σημερα πλεον αυτο το κεφαλαιο της ζωης μου τελειωνει. Την παρουσιασα και εγκριθηκε απο την επιτροπη. Και τωρα ετοιμαζω τις βαλιτσες μου για την Γαλλια για εναν χρονο. Και ξερετε τι θα μου λειψει πιο πολυ? Η σκια της ακροπολης των Αθηνων. Αστειο? Ισως. Αλλα παντα τα μαρμαρινο μνημειο αυτο ασκουσε μια απεριγραπτη γοητεια πανω μου.

Θα μου λειψει η απλοτητα του Παρθενωνα που εκφραζει το αρχαιοελληνικο ιδεωδες. Μεστοτητα και απλοτητα. Και καθως βλεπω τα οσα γινονται στην χωρα με πιανει ενα απιστευτο παραπονο για την ολη κατασταση, οχι για εθνικιστικους λογους (δεν ειμαι εθνικιστης) αλλα επειδη συνειδητοποιω ποσο γελοιο ειναι η χωρα που γεννησε τον πολιτισμο να ζει τετοιες γελοιοτητες. Και να με αναγκαζει να φυγω στο εξωτερικο για να βρω την ακρη μου.

Και αν το σκεφτεις ειναι γελοιο να πρεπει να στερηθω ολα αυτα που εχει η Ελλαδα, τον ηλιο, το φως, ολα αυτα για να πρεπει να φυγω για πιο μουντα μερη του κοσμου. Θα μου λειψει η ελληνικη φυση. Θα μου λειψει αυτη η ομορφη απλοτητα που υπαρχει στην ελληνικη γη αν εχεις ανοιχτη καρδια για να την δεις.

Θα μου λεψει σιγουρα η ελλαδα ακομα και για αυτον τον ενα χρονο που θα λειπω. Δεν θα μου λειψουν ολα τα στραβα που εχει. Αλλα καθε τοπος εχει την δικη του φυσιογνωμια και για εμενα η Ελλαδα μιλα κατευθειαν στην καρδια μου. Δεν αντιλεγω οτι υπαρχουν και πιο ομορφα μερη στον κοσμο αλλα αυτη η απλοτητα που αντιπροσωπευει η ελλαδα για εμενα ειναι κατι το ανεκτιμητο.

Θα μου λειψουν πολλα ακομα και αν ειναι να φυγω για εναν μονο χρονο. Δεν τιμα καμια χωρα οι κατοικοι της να φευγουν σε αλλη χωρα για να βρουν καλυτερο μελλον. Αλλα πιστεψτε με δεν φταιει Ελλαδα που οπως λενε "τρωει τα παιδια της". Ο τοπος ειναι παντα αγνος. Οι ανθρωποι τον κανουν ασχημο. Και αν ακομα και το τοπιο γινεται σκληρο, οπως ο Ταυγετος στην Λακωνικη γη, δεν δημιουργει αδικιες που δημιουργουν οι ανθρωποι.

Μου λενε οτι ισως μεινω τελικα εξωτερικο. Δεν ξερω. Δεν το νομιζω. Αγαπαω πολυ την γη της Ελλαδας για να φυγω μονιμα. Θα δειξει.


Μου λειψατε ολοι. Ελπιζω να ειστε καλα!

14 σχόλια:

Γλύκα είπε...

Συγχαρητήρια Αλχημιστή!
Κοίτα να περάσεις καλά εκεί που θα πας!

Ginny είπε...

Αλχημιστή μου θερμά ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!:):)
Δεν το ήξερα ότι ετοίμαζες διδακτορικό!! Μπράβο, και πάλι μπράβο (και χαρά στο κουράγιο σου!!)
Γαλλία ε;; χμμ...δεν είμαι φαν!:P
Η Ελλάδα είναι μία. Όσο κι αν του λόγου μου θέλω να φύγω 'έξω' ο τόπος μου είναι μοναδικός και κανείς δεν μπορεί να το αρνηθεί αυτό!
Να έχεις μία όμορφη χρονιά και η μπλογκόσφαιρα είναι εδώ πάντα και παντού (thank the network!!) :P
Και εμάς μας έλειψες!!
Φιλιά πολλά!!!

sunnefoula είπε...

Συγχαρητήρια! καλά ταξίδια! :)

Sweet truth! είπε...

Συγχαρητήρια και καλά να περάσεις εκεί στη Γαλλία! Μη μείνεις μόνιμα εννοείται, απλά κοίταξε να απολαύσεις τον καιρό που θα μείνεις!!
Και να περνάς και από δω να παίρνεις από τα σχόλιά μας μια ανάσα από την Ελλάδα!!

porcupine είπε...

Πώπω!Αράχνες και νυχτερίδες εδώ μέσα!Κάτσε να πάρω τα σύνεργα να έρθω να σε βοηθήσω στο ξεσκόνισμα!!!χαχαχαχα!!!

Δόκτωρ ΜΟΥ!
Τα σέβη μου!Επιτέλους τέλος κι από δω και πέρα μόνο μπροστά κοιτάμε και πάντα με ένα χαμόγελο αισιοδοξίας στα μούτρα μας!Πρωί, μεσημέρι, βράδυ με εντολή σκαντζόχοιρου!

Ένας χρόνος δεν είναι τίποτα...Εσύ πάρε κανά δυο αλλαξιές παραπάνω πάντως, γιατί σε βλέπω να μένεις παραπάνω...Τα φάγαμε τα εξωτερικά με το κουτάλι και ξέρω!!!

Λοιπόν, θέλω ένα ευάερο και ευήλιο σπίτι να βρεις, γιατί δεν μπορώ τις μούχλες και τις υγρασίες.Θα εγκατασταθώ μόνιμα μαζί σου στο Φγανς και θέλω ιδιαίτερη μεταχείριση! :-))))) Θα φτιάχνω κγουασάν να πουλάω και θα ζήσουμε τα δυο μας μεταναστευτικά υπέροχα!

Πότε φεύγουμε?Η βαλίτσα μου είναι έτοιμη!

:-))))

ΥΓ.Πόσο σ' αγαπάω και πόσο περήφανη είμαι για σένα στο είπα τελευταία? :-)))))

Άιναφετς είπε...

Και αναρωτιόμουν: Τι απέγινε αυτή η όμορφη ψυχή;
Χαίρομαι που αυτό το κεφάλαιο της ζωής τέλειωσε αισίως...συγχαρητήρια!
Χαίρομαι που διάλεξες την Β΄ πατρίδα μου...για τη συνέχεια!
Το blogging μπορεί να συνεχιστεί με μεγάλο ενδιαφέρον και από τη Γαλλία, έτσι δεν είναι;
ΑΑΦιλιά!

prospa8w είπε...

Έγραψα πολλά και μου το πετάει; Ένιγουέι..
Καλά τι συγχρονισμός ήταν αυτός σήμερα; Δε ζητούσα κανά τσουβάλι λεφτά (ή καμιά ξυλόσομπα) και ζήτησα εσένα; Έλα που μου είχες λείψει όμως.
Λοιπόν. Τα σύνορα είναι ηλίθια όρια που έβαλαν οι ηλίθιοι άνθρωποι ανάμεσά τους. Για να διαφυλάξουν τι; Τη μοναδική τους ηλιθιότητα!
Εμείς είμαστε παιδιά του κόσμου. Αναζητούμε ένα καλύτερο μέλλον όπου είναι δυνατό. Μην κολλάς σε όσα μας έχουν σφηνώσει στο κεφάλι μας.
Η επιστήμη σου, όπως και άλλες, δεν έχουν μέλλον στην Ελλάδα, ούτε τα πανεπιστήμια μας προσφέρονται για εξειδίκευση ετσι όπως λειτουργούν.
Ας είμαστε λοιπόν πρακτικοί σαν επιστήμονες κι ας μη σκεφτόμαστε τι θα μπορούσε να συμβαίνει. Αυτό που συμβαίνει μετράει.
Η επιμονή μας να κρατιόμαστε από ανέφικτα όνειρα ή παλιές δόξες μας έφερε εδώ.
Ο καθένας είναι για τον εαυτό του.

prospa8w είπε...

(συνέχεια)
Είμαι σίγουρη πως η κίνηση που κάνεις είναι η καλύτερη για το επαγγελματικό σου μέλλον αλλά και γενικότερα. Μακάρι όλοι οι Έλληνες να μπορούσαν, να είχαν τα κότσια, να απογαλακτιστούν και να ζήσουν έστω για λίγο καιρό στο εξωτερικό.

Πολλά συγχαρητήρια για το διδακτορικό σου! Εύχομαι να σου αρέσει πάντα αυτό που κάνεις και να σε γεμίζει η ενασχόλησή σου με τις χημείες και τις αλχημείες.

Φιλιά!
AnD

ΕΚΦΡΑΣΟΥ είπε...

συγχαρητηρια και καλοταξιδος στη νεα σου ζωη! :)

quaintrelle dandy είπε...

Υπέροχα νέα! Καλή αρχή λοιπόν :)

Hopeless Romantic είπε...

Συγχαρητήρια Αλχημιστή!
Η απουσία σου φάνηκε...
Εγώ ήρθα Αγγλία για σπουδές και συνεχώς αναζητώ το Φως. Λέξη βαρυσήμαντη. Ελπίζω όλα να σου έρθουν κατά πως τα ποθείς :)

Silena είπε...

Αλχημιστή συγχαρητήρια κι από μένα, θα σου ευχηθώ δύναμη περισσή και νου φωτεινό

σίγουρα όλα θα είναι εμπνευσμένα εκεί που θα πας όχι γιατί η Γαλλία είναι όμορφη χώρα μα γιατί στην ψυχή σου υπάρχει το όνειρο και ο σκοπός

έχεις την αγάπη μου

Άνεμος είπε...

Συγχαρητήριααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα

Creep είπε...

Συγχαρητήρια καταρχάς, καλή συνέχεια κατά δεύτερον. ;)