Τρίτη, 12 Ιουλίου 2011

Total Meltdown

Πνιγομαι. Stop. Εχω πηξει. Stop. Γραφω το διδακτορικο και δεν τελειωνουν οι καταραμενες σελιδες με 13pt Times New Roman. Stop. Να αυξησω την γραμματοσειρα η θα με παρουν χαμπαρι? Stop. Καποια την εχω πρηξει και κουρασει και με ανεχεται. Stop. Δεν θα παω διακοπες φετος. Stop. Θα κατσω να γραψω. Stop. Φευγω για Ισπανια αυτη την βδομαδα για συνεδριο. Stop. Ελπιζω να ξεκουραστω λιγο. Stop. Πραγματοποιηθηκε το ονειρο μου και τον Νοεμβριο φευγω για Γαλλια για δουλεια, για εναν χρονο. Stop. Πρεπει να γραψω την διατριβη πριν τον Νοεμβριο για να προλαβω να παω στην Γαλλια. Stop. Αν οχι, οι Γαλλοι θα με καψουν σαν την Ιωαννα της Λωραινης. Stop.Δεν προλαβαινω! Stop. Μου ελειψε το blogging και ολοι εσεις. Stop.


Την αγαπη μου! Nonstop!

9 σχόλια:

Το όνομά μου Αναστασία... είπε...

Κουράγιο και καλή δύναμη σε ό,τι κι αν κάνεις!
Να 'σαι καλά!!!

Michalis Melidonis είπε...

Λιώνεις σε καλό σημείο τήξης

εκεί που όνειρo σου αγγίζεις


:-)

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

όλα θα πάνε καλά. όλα θα τα προλάβεις. Stop.

porcupine είπε...

Αυτό που μου άρεσε περισσότερο είναι το ότι δεν θα πας διακοπές φέτος, αλλά φεύγεις στην Ισπανία...Βέβαια θα μου πεις πως εκεί θα ξυπνάς χαράματα να αρχίσεις το σκάψιμο και θα τρέχεις όλη μέρα στην οικοδομή που πας για μάστορας.

Να πίνεις πολλά υγρά, να τρως πολλά φρούτα και να κάθεσαι σε σκιερό μέρος...Οι ασυναρτησίες σου δεν έχουν όριο... :-Ρ

Φιλιά αγαπημένε μου Αλχημιστή!!!

ΥΓ.Θέλω μεγάλο δώρο (μιλάμε για όγκο, όχι αστεία) για να ταλαιπωρηθείς που δεν με παίρνεις μαζί σου!!!

fairy είπε...

Σε έχω χάσει εντελώς. Stop. Να μπεις msn το Σ/Κ. Stop. Και γω πήζω, δεν είσαι ο μόνος. Stop. Άμα τη μεγαλώσεις τη γραμματοσειρά κι άλλο θα σε κράξω και γω! Stop. Καλά να περάσεις Ισπανία. Stop. Συγχαρητήρια για τη Γαλλία. Stop.

Silena είπε...

Αλχημιστή, μην απογοητεύεσαι, μάλλον χρειάζεσαι ξεκούραση και να φορτίσεις ξανά τις μπαταρίες σου, σου εύχομαι μέσα απ' την καρδιά μου να περάσεις όμορφα, να χαλαρώσεις, να ξεχάσεις ότι σε αγχώνει και φρέσκος κι ανανεωμένος να επιστρέψεις δριμύτερος!!!

έχεις την αγάπη μου

AnD είπε...

Έλα κουράγιο! Αφού τό χεις!
Γαλλία,ε; Στρασβούργο μεριά;
Θυμάμαι που έλεγες πόσο σου άρεσει το Παρίσι... όπου κι αν πας σίγουρα θα μπορέσεις να ταξιδέψεις πολύ.
Οπότε κάνε φόκους στα όμορφα πράγματα που θα ζήσεις από δω και πέρα και δες τις σελίδες που γράφεις σαν τη φόρμα που πρέπει με χαρά να συμπληρώσεις πριν κάνεις το ταξίδι των ονείρων σου.

Aerlyn0204 είπε...

Να βαλεις στην παραγραφο αραιη στοιχηση να φαινεται πιο μπουγιο :Ρ
Στη Γαλλια για ενα χρονο????????????? Παρε με μαζι σουουουουουου!!!!
Με το καλο ευχομαι να σου πανε ολα :)
Φιλια!!!

Άιναφετς είπε...

Ελπίζω όταν τελειώσει, που θα τελειώσει...όλο αυτό "πλέον", να μπορέσεις να εκπληρώσεις το "Γαλλικό" σου όνειρο...μόνο όταν επιστρέψεις (ή από εκεί) θέλω αναλυτικό ποστ!
ΑΦιλιά! :))))))))))))))))))