Κυριακή, 22 Μαΐου 2011

Διαφημισεις...με λιγο προγραμμα

Και αφου γυρισα χτες βραδυ απο το σινεμα (ειχα παει να δω τους πειρατες της καραιβικης)και περιμενοντας να δω αν ο ερωτας κοιμηθηκε η θα με παρει στα επομενα λεπτα εμεινα να χαζευω μια ταινια που επαιζε στο STAR. Ενα θριλερ ηταν απο οτι καταλαβα αμεσως (ειχε και το καταλληλο σηματακι πανω δεξια, το τετραγωνακι, που μου δημιουργησε μια θετικη προδιαθεση) και μη εχοντας τιποτα καλυτερο να κανω (ο ερωτας, οπως αποδειχτηκε μετα κοιμοταν του καλου καιρου) αφεθηκα να το παρακολουθω.

Ολα πηγαιναν μια χαρα, το διασκεδαζα μπορω να πω, ωσπου ξαφνικα σταματα η ταινια για να μπουν διαφημισεις. Συνηθως σε τετοιες περιπτωσεις σηκωνομαι απο το κρεβατι και ασχολουμαι με κατι αλλο. Αλλα χτες δεν εκανα κατι τετοιο. Εμεινα να παρακολουθω. Περνανε 5 λεπτα στα οποια εδειχναν ταινιες που θα παιξουν στο προσεχες μελλον. Μετα τα 5 λεπτα αρχιζουν τα ροζ τηλεφωνα. Κοιταω με απαθεια. "Παρε με και θα σου ικανοποιησω τις πιο κρυφες επιθυμιες"--"σκασε, θελω να δω ταινια" της απανταω νοητα, "παρε με να ζησουμε μαζι τις πιο τρελες φαντασιωσεις"--"θελω να δω την ταινια" ουρλιαζω νοητα. Μετα παλι το προσεχες προγραμμα, επειτα παλι ροζ τηλεφωνα. Και παλι τα ιδια σε μια κυκλικη διαδοχη.

Αγαπητε μου αναγνωστη δεν ξερω ποσο κρατησε αυτο το μαρτυριο αλλα συμφωνα με το βιολογικο μου ρολοι πρεπει να κρατησε τουλαχιστον μιση ωρα. ΜΙΣΗ ΩΡΑ! ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ! Ελεος! Το μυαλο μου ειχε γινει κομποστα. Πανε καλα? Ε? Ε?

Υπαρχουν συγκεκριμενες οδηγιες απο την ΕΕ για το ποσο πρεπει να κρατανε οι διαφημισεις. Εμεις τις αγνοουμε ολες! Ελεος δηλαδη! Για ταινια μιαμιση ωρας ειδα διαφημισεις μισης ωρας! Τι αναλογιες ειναι αυτες?

Για να μην φουνταρουν τα καναλια οπως το alter μας εχουν φλομωσει στις διαφημισεις. Ελεος πια! Απο δω και περα θα κρατω εφεδρικα dvd...Για ωρες αναγκης.

10 σχόλια:

porcupine είπε...

Αυτό θα πει "εσύ κοιμάσαι κι η τύχη σου δουλεύει"! :-))

Στην προκειμένη περίπτωση, ο έρωτας κοιμόταν κι ο Αλχημιστάκος χαλβάδιαζε τις κοπελίτσες!Πάλι καλά που δεν σήκωσες το τηλέφωνο να πάρεις καμία από δαύτες!!! :-)))

Το προσπερνάω αυτό και πιάνω το θέμα του σινεμά!Θα ησυχάσω μόνο, αν μου πεις πως σε έσυραν δεμένο, με κλειστά ματιά και φυσικά ένα πιστόλι στον κρόταφο για να πας να δεις αυτή την ταινία!!!χιχιχι!!!

Ο Τζόνι μου αρέσει πολύ!Αλλά η ταινία δυστυχώς δεν με κέρδισε με τίποτα!!!Πρέπει να βρεθούμε σύντομα να σε πάω σε καμιά καλή ταινία, γιατί αρχίζω να σε χάνω!!!

:-))))

Σμουτς και ξανασμούτς και ξαναματασμούτς!!!

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

περιμένοντας και βρίζοντας και ξανά μανά τα ίδια…στο τέλος έχεις ξεχάσει τι ταινία παρακολουθούσες…

anidifranco είπε...

Έχω σταματήσει να βλέπω ταινίες στην τηλεόραση για τους ίδιους λόγους. Καιρό πάντως είχα να διαβάσω ανάρτηση για διαφημίσεις, ίσως επειδή πλέον κανείς δεν βλέπει πολύ τηλεόραση γενικώς...ξεκίνα να στήνεις τη συλλογή σου από dvd άμεσα! Καλημέρα:)

fairy είπε...

Εγώ είμαι τυχερή!
Εδώ η TV παίζει ταινίες χωρίς καθόλου διαφημίσεις

Sweet truth! είπε...

Σιχαίνομαι τις διαφημίσεις...
κάθε που αρχίζουν κλείνω τη φωνή ή αλλάζω κανάλι, αλλά ποτέ, ποτέ δεν τις παρακολουθώ.

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Porcupine

Δεν μου λες βρε σκασμενο, μου λες απ' εξω απ' εξω οτι δεν εχω γουστο στις ταινιες? Ε οι πειρατες της καραιβικης δεν ειναι δα και κανενα αριστουργημα. Αξιζει μονο και μονο ο Τζονι!

Οσο για το χαλβαδιασμα τι να σου πω...Θα επρεπε να ντρεπεσαι! Τετοιος τυπος ειμαι? Ε? Ε? Ασε που σιχαινομαι και τον χαλβα.

Φιλια πολλα! Σμουουουυτς!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Λυχνος καιομενος

Ε ναι δεν ειναι περιεργο να συμβει και κατι τετοιο. Ασε...Αισχος!

Φιλια!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ anidifranco

Ουτε εγω βλεπω πολυ τηλεοραση. Για αυτο και μου εκαναν εντυπωση οι διαφημισεις. Απο οτι εμαθα αργοτερα το STAR ειναι γνωστο για τις χιλιαδες διαφημισεις στο μεσο των ταινιων....Θα αρχισω να μαζευω DVD οπως λες. Δεν γινεται αλλιως! Φιλια!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ fairy

Τυχερη! Ελπιζω να μην την βγαζεις ομως συνεχεια στην τηλεοραση! Εχεις και διδακτορικο να κανεις! Για στρωσου!

Φιλια! :)

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Sweet truth

Ημουν πολυ "φυτο" για να κανω οποιαδηποτε κινηση να αλλαξω καναλι...Οποτε δεν μπηκα στον πειρασμο να αλλαξω....Βλακεια μου οπως καταλαβες!

Να σαι καλα!