Κυριακή, 3 Απριλίου 2011

Επαιξα και εχασα...

Στην ζωη παιζεις παιχνιδια, κερδιζεις η χανεις. Και φαινεται στο συγκεκριμενο παιχνιδι μιας ψυχης (σκασμενο πλασμα!) εχασα. Και το τιμημα θα ηταν να γραψω μια αναρτηση γεματη αγαπη και συναισθηματα. Επειδη σιχαινομαι να γραφω γλυκαναλατα γενικα θα μου ειναι εξαιρετικα δυσκολο να την γραψω και αν καταφερω να την γραψω θα θελω να την διαγραψω απο την μνημη μου αλλα και απο το blog μου. Αλλα ετσι ειναι. Οταν χανεις πληρωνεις και εχω το αγριο βλεμμα της εν λογω κοπελας να με κοιταει χωρις οικτο και να με αναγκαζει να μην σκεφτομαι την περιπτωση να μην γραψω. Θα αυτοσχεδιασω λοιπον και τα δυσμενη σχολια σας παρακαλω να τα κρατησετε για τον εαυτο σας! :) Ξεπληρωνω ενα χρεος, δεν διεκδικω δαφνες ερωτικης ποιησης. :))))))


"Φανταζομαι το σ'α αγαπω ειναι μια φτηνη εκφραση που δεν θα ηθελα να χρησιμοποιησω πασει θυσια,
καμια φορα,
ανοιγω το μπαλκονι μου και σκεφτομαι, πως ειναι να δυνατον να μην θες να κρατησεις την εξαισια εικονα του ηλιου που αρχιζει να φαινεται στο στερεωμα, μονο για τον εαυτο σου?
Γιατι να θες να μοιραστεις αυτη την εικονα με καποιον που αγαπας πολυ, με καποιον που θα ηθελες να ηταν εκει μαζι σου?
Οχι να σε αγγιζει, οχι να σε κοιταει, οχι να σε φιλαει αλλα απλα να νιωθεις την παρουσια του...Και αυτο μονο σου ειναι αρκετο.
Ειναι πραγματα που καμια φορα θες να πεις και οι λεξεις δεν βγαινουν η απλα το μεταθετεις για αλλη μερα,
και μετα ειναι αργα...
Οι ανθρωποι ειναι πολυ περιεργοι στον ερωτα, ετσι δεν ειναι?
Την μια θες να εχεις το κορμι της και την αλλη απλα δεν θες να την ακουσεις,
λες και δεν υπηρξε ποτε.
Πως θα σου πω οτι σε αγαπω χωρις να ακουστει κλισε, χωρις να κανω αυτο που σιχαινομαι?
Δεν ξερω.
Δεν ξερω τι να πω, τι να σου πω που θα εχει νοημα. Δεν ειμαι καλος με τα λογια.
Θα ηθελα να ησουν εδω, να εβλεπα το προσωπο σου, να μυριζα το αρωμα σου.
Δεν εχει σημασια.
Σημασια οτι σημαινεις κατι για εμενα, και αυτο ειναι σημαντικο.
Θα ηθελα να σου ησουν εδω να βλεπαμε το φεγγαρι.
Θα θελα να μου εκανες παρεα τωρα που ειμαι μονος.
Θα θελα...
Δεν εχει σημασια τι θελω...
Σημασια εχει τι μπορω να εχω. Και αυτο που εχω μου ειναι υπεραρκετο.
Σε φιλω..."


16 σχόλια:

porcupine είπε...

Νιώθω όλα σου τα σ' αγαπώ κι ας μην τα λες.Κι ας μη χρειαστεί να τα ξαναπείς ποτέ ξανά.Μου φτάνει που ξέρω πως τα έχεις μέσα σου.Ξέρω ότι ΕΓΩ είμαι μέσα σου.Όπως κι εσύ!!!

Δεν έχει σημασία που δεν είμαστε μαζί και δεν χαιρόμαστε την επαφή.Είναι κοντά οι ψυχές μας.Είναι κοντά οι καρδιές μας!Είμαστε κερδισμένοι στον έρωτα, γιατί είμαστε τυχεροί που βρεθήκαμε ο ένας στον δρόμο του άλλου.Έτσι απλά!Κοίτα το φεγγάρι αυτή τη νύχτα καλέ μου.Το βλέπουμε μαζί!!!"

Αυτά θα έλεγα, αν τα λόγια ήταν γραμμένα για μένα.Να ευχαριστήσουμε την ψυχή που σε "εκβίασε" και μας "εξέθεσες" τον εαυτό σου με κάτι τόσο όμορφο!!!

Καλό ξημέρωμα Αλχημιστάκο μου!!!

ΥΓ.Μην την σβήσεις ποτέ από την μνήση σου και την "ψυχή" και την ανάρτηση!!! :-)

Άνεμος είπε...

Χαχαχα, για πρωτάρης στα ερωτικά λόγια του blogoχώρου τα πήρες υπέροχα φίλε μου. Και φαντάζομαι πλήρωσες το στοίχημα και με το παραπάνω!!!

Μην τη σβήσεις την ανάρτηση! αξίζει! Και θα τη θυμάσαι και εσύ πολύ ευχάριστα αργότερα!!!

Καλή σου νύχτα!!!

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

θυμάμαι, πριν καιρό, σε ένα σχόλιό σου που μου έγραφες πως δεν τα πας πολύ καλά με την ποίηση...

μεγάλο λόγο είπες...
γιατί η αγάπη και η απώλεια θαύματα κάνουν!!!

Silena είπε...

το σ' αγαπώ δε θα μπορούσε ποτέ να είναι "φτηνή" έκφραση, όταν λέγεται αληθινά, μέσα από την καρδιά! ο έρωτας κι ο θάνατος είναι πολύ κοντά, είναι πολύ απόλυτα και τα δυο είναι τόσο δυνατά που μπορεί να αλλάξουν τους ανθρώπους και μάλιστα πολύ γρήγορα, η κτητικότητα στον έρωτα...δεδομένη αλλιώς δεν είναι έρωτας, είναι κάτι άλλο. Και κάτι άλλο καλέ μου Αλχημιστή, στον έρωτα δε χρειάζονται λέξεις, ένα βλέμμα αρκεί

φιλιά πολλά

AnD είπε...

Πόνεσες καθώς έγραφες αυτές τις λέξεις;
Έβγαλες τιποτα σπυράκια μήπως;
Δε νομίζω...
Το κορίτσι όμως θα χάρηκε και θα χαίρεται κάθε φορά που κάνεις μια ρομαντική σκέψη και της το λες.
Όμορφα είναι τα λόγια, δε σημαίνει οτι όποιος λέει λόγια δεν κάνει πράξεις.
Θέλουμε και απ'τα δύο, γυναίκες είμαστε...!

Hopeless Romantic είπε...

Πολύ όμορφο...
Μια "χαζογλυκιά" (συγχώρα με για την λέξη, τη χρησιμοποιώ καλοπροαίρετα) ομολογία της γυμνής αλήθειας. Ελπίζω ότι αυτή, για την οποία γράφτηκε, θα μπορέσει να την εκτιμήσει...

Άιναφετς είπε...

Γιατί έχω την εντύπωση, πως "αυτός" ο Έρωτας σου κράτησε λίγο και είχα χαρεί για σένα...
Αχ! αυτός ο Έρωτας, γιατί πρέπει να μας πονά τόσο...κάθε φορά!

inter-notes είπε...

Υποκλίνομαι στην επιλογή του τραγουδιού, αγαπημένο κομμάτι, αγαπημένος τραγουδοποιός...

Καθόλου γλυκανάλατα τα ερωτικά λόγια που "χρεώθηκες" να γράψεις...

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Porcupine

Καλη μου πορκιουπινα αυτη θα ηταν η απαντηση που θα ηθελα να παρω απο αυτην για την οποια επρεπε να γραψω το κειμενο!

Πολυ ομορφη η απαντηση, μακαρι να υπηρχαν και αλλοι ανθρωποι τρυφεροι σαν και εσενα.

Σε φιλω γλυκα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Ανεμος

Αμεσως εσυ να μου την πεις ε? χαχαχα! Με βρηκες σε δυσμενη θεση και αμεσως να μου πατησεις την πληγη! Κωλοπαιδο! :)))))))))))

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Λυχνος Καιομενος

Καλε μου Λυχνε δεν θα μπορουσα ουτε καν να διανοηθω οτι αυτο που εγραψες μπορει να χαρακτηριστει ποιηση. Ευτυχως η δυστυχως γνωριζω τι σημαινει να εισαι καλλιτεχνης και αν και δεν διαβαζω πολυ ποιηση ξερω τι σημαινει να γραφεις ποιημα. Και δεν μου περασε ποτε απο το μυαλο να το χαρακτηρισω το κειμενο μου ως τετοιο!

Να εισαι καλα και ευχαριστω που περασες!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Silena

Καλη μου Silena πολυ με αγγιξε το σχολιο σου...Μερικες φορες οντως ενα βλεμμα αρκει...Τι γινεται αν και αυτο ακομα δεν μπορεις να το δωσεις?

Τα φιλια μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ AnD

Κοιτα να δεις..Ναι εβγαλα μερικα σπυρακια και με ποναγε η κοιλια μου για καποιες μερες! :)))

Αχ εσεις οι γυναικες! Τι πολυπλοκα πλασματα....Την μια θελετε το ενα την αλλη δεν το θελετε...Δεν θα σας καταλαβουμε ποτε! :)

Φιλια πολλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Hopeless Romantic


Σε ευχαριστω για το σχολιο σου και καλως ηρθες!

Να εισαι καλα!

Υ.Γ. Ειμαι σιγουρος οτι το εκτιμησε! :)

Να εισαι καλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@Αιναφετς

Οχι, λαθος καταλαβες. Ο ερωτας μου καλα κρατει! Απλα ηταν εναν παιχνιδακι το οποιο εχασα και επρεπε να γραψω κατι τετοιο στο μπλογκ μου! Μην ανησυχεις καλη μου μαγισσα! Ειμαι μια χαρα (προς το παρον).

Φιλια πολλα και πιο πολυ αγαπη!

Ο Αλχημιστης είπε...

@Inter-notes

Και εγω το λατρευω το τραγουδι αυτο. Γενικα λατρευω τα περισσοτερα τραγουδια του Πασχαλιδη. Τοσο εκφραστικος καλλιτεχνης!

Καλως ηρθες και σε ευχαριστω για το σχολιο σου!

Να σαι καλα!