Παρασκευή, 4 Φεβρουαρίου 2011

Paris!

Πρεπει να το ομολογησω: θελω οχι μονο να επισκεφθω το Παρισι σαν τουριστας αλλα και να μεινω για καμποσο καιρο εκει. Ενα-δυο χρονια. Δεν ειναι πολλα, ετσι δεν ειναι? Το καλο ειναι οτι υπαρχει πιθανοτητα να ξεβραστω καπου στην Γαλλια. Δεν ξερω αν θα ειναι στο Παρισι αλλα ενταξει μην τα θελουμε και ολα δικα μας ε? Ενα τσουπ και βρισκεσαι στο Παρισι.

Η αληθεια ειναι οτι "επισκεφτηκα" το Σεπτεμβριο το Παρισι, αλλα το βαζω σε εισαγωγικα επειδη δεν προλαβα να δω τιποτα. Το μονο που ειδα ηταν τα περιχωρα του Παρισιου καθως πηγαινα με ταξι απο το αεροδρομιο Charles de Gaulle στο Orly. Παρολα αυτα ακομα και αυτο το λιγο που ειδα με μαγνητισε. Η πολη του φωτος απεκτησε αλλον εναν φανατικο θαυμαστη.

Δεν ξερω τι ειναι που μαγευει τους ανθρωπους στο Παρισι: ειναι η εικονα που εχουν, χρονια τωρα, επιμελως χτισει για την πολη του ερωτα? Η ειναι κατι πιο απτο και πραγματικο? Ποιος ξερει?

Ξεφυλιζα τις προαλλες εναν ταξιδιωτικο οδηγο για το Παρισι και πραγματικα δεν χορταινα να βλεπω μερη που θα ηθελα σαν τρελος να παω: τις Βερσαλλιες, την Μονμαρτρη, τα καστρα του Λιγηρα...Ενα σωρο μερη.

Μου ελεγαν οτι θελει τουλαχιστον μια εβδομαδα για να επισκεφτεις τα περισσοτερα μερη εντος και εκτος Παρισιου. Ενα δυο χρονια θα φτασουν να τα δω ολα ετσι δεν ειναι? χαχαχαχα!

Μαλλον τελικα τοσους αιωνες καλλιτεχνικης δραστηριοτητας, τοσα χρονια κουλτουρας εχουν δωσει στον αερα του Παρισιου κατι ξεχωριστο!

Προς το παρον θα επισκεφτομαι το Παρισι στα ονειρα μου! C'est la vie! Ελπιζω να σας πετυχω καπου εκει, στα ονειρικα μου ταξιδια διπλα στον Σηκουανα.

29 σχόλια:

eirini katsa είπε...

Αντε βρε....σου εύχομαι όσο πιο γρήγορα να πας!!!
Ονειρεμένη πόλη!!!
Προσωπικά...για λίγα χρονάκια ακόμα,στον ύπνο μου θα το βλέπω το Παρίσι!!!
Πολύ χάρηκα!!!
:))

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Ειρηνη

Ειρηνη μου σε ευχαριστω πολυ για την ευχη! Δεν βλεπω την ωρα να παω!

Οσο για εσενα σε λιγα χρονια οπως λες θα ερθει και εσενα η σειρα σου! Το Παρισι σε καλει και δεν μπορεις να μην ακουσεις το καλεσμα του...Δεν εχει σημασια ποτε θα πας. Πιστευω οτι παντα θα εχει κατι που θα συγκινει και θα γοητευει!

Φιλια πολλα!

Michalis Melidonis είπε...

Σου εύχομαι να πας
να ζήσεις όλα τα παριζιάνικα
όνειρα σου..:-)
για να τα απομυθοποιήσει
με τη σειρά του ο χρόνος..

και να νοσταλγήσεις
την Ελλάδα..

δεν μπορεί να 'ναι
όλα τόσο τέλεια..:-)

εκόλλησες Παρίτιδα...:-)
πολλοί Ελληνες θαυμάζουν
τους Γάλλους.
Το Παρίσι βέβαια ήταν
η πόλη του εικοστού αιώνα...

κατά κάποιο τρόπο
νοσταλγεί και αυτό
τις παλιές του δόξες..

Υ.Γ.1
..και Λαβουαζιέ, Κιουρί,

κατα κάποιο τρόπο καλλιτέχνες
ειν' κι αυτοί.

ξεφύλισσα το blog σου
και στην αρχή είχες
μερικά από αλ-χημείες.

αλλά μετά εστράφης
στις λογοτεχνίες. :-)

Υ.Γ.2
Το "Αλχημιστής" από Κοέλιο;

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Μιχαλης

χαχαχα! Γελασα αλλα και με προβληματισες με το σχολιο σου. Η αληθεια ειναι οτι αν μεινω Παρισι σιγουρα θα απομυθοποιησω καποια πραγματα για αυτο. Αλλα δεν εχει και πολυ σημασια ετσι δεν ειναι? Σημασια εχει να σε παρακινει να κανεις το ταξιδι και να το επισκεφτεις.

Οσο για το οτι θα νοσταλγησω την Ελλαδα αυτο ειναι σιγουρο και το ξερω ηδη απο τωρα, που δεν εχω φυγει ακομα.


Οσο για τις αλ-χημειες...Το παρατηρησες, ειναι αλλωστε πολυ εμφανες: το blog για αλλου πηγαινε και αλλου κατεληξε. Το ξεκινησα ως κοινωνικο και επιστημονικο και κατεληξε κοινωνικο και λογοτεχνικο. Ειδες? Εχουν δικια τους βουληση τα blogs και σε πανε εκει που θελουν αυτα, αν και ξεκινησες για κατι αλλο...

Δεν εφερα αντισταση σε αυτο που με ωθουσε να αλλαξω θεματολογια.

Επισης ειναι και ενας τροπος για να ξεφευγω απο την καθημερινη ενασχοληση μου με την επιστημη.

Οχι το αλχημιστης δεν ειναι απο τον Κοελο. Απο την χημεια βγηκε και του εδωσα εναν λιγο καλυτερο τιτλο.

Την καλησπερα μου! Σε ευχαριστω που περασες!

Γλύκα είπε...

Το Παρίσι είναι όντως πολύ όμορφη πόλη. Αλλά είναι επίσης και χαώδης πόλη, κάτι που ίσως να την κάνει και απρόσωπη, με εντελώς διαφορετικούς ρυθμούς σε σχέση με την Ελλάδα. Η καθημερινότητα απομυθοποιεί την ομορφιά που βλέπεις όταν απλά την επισκέπτεσαι.
Άσε που οι Γάλλοι είναι βρωμιάρηδες!

Εγώ που πήγα στο Παρίσι, μπορώ να πω με σιγουριά ότι δεν θα ήθελα να ζήσω εκεί.

porcupine είπε...

Εγώ πάλι λατρεύω το Λονδίνο...Πήγα και στη Ρώμη.Μου άρεσε, αλλά τελικά το Λονδίνο, δεν ξέρω γιατί, το έχω πάντα μέσα στην καρδιά μου!!!

Δεν έχω πάει στο Παρίσι!Θα ηθέλα πάρα πολύ να πας, ώστε να έχω σπίτι και να με καλέσεις να φάμε κρέπες κοιτώντας τον Σηκουάνα...χιχιχι!!!

Θα ήθελα να πας επίσης στο Τόκυο!Εκεί, θα μπορούσα να έρθω και να μείνω ως οικονόμος σου!Και μια Νέα Υόρκη δεν θα με χαλούσε...Και Μαδρίτη...Και Βιέννη...

...Μήπως τελικά να μείνεις κατά δω?Δεν σε συμφέρω στα εξωτερικά...χιχιχιχιχι!!!

ΥΓ.Πάντως καμία σχέση δεν έχουν οι διακοπές με το να μένεις κάπου και να δουλεύεις!!!Σκέψου πόσος κόσμος θα ήθελα να μείνει για πάντα στην Ελλάδα!!!Κι όλοι εμείς, θέλουμε να φύγουμε!!!

porcupine είπε...

Καληνύχτα είπα?

χιχιχιχι!!!

AnD είπε...

Τέλειο το Παρίσι (πρέπει να είναι)!
Θέλει σίγουρα πολλές μέρες για να δεις τα πάντα ή έστω τα πιο σημαντικά αξιοθέατα αλλά θα μου έφτανε ένας περίπατος στη Μονμάρτη και λίγες στιγμές χαλάρωσης στις όχθες του Σηκουάνα. Αυτά για αρχή και κάθε φορά από λίγα γιατί όσοι γυρναν από κει έρχονται πάντα κουρασμένοι λες και δεν έχει άλλες ευκαιρίες για ταξίδια σε τόσο όμορφα μέρη.
Σου εύχομαι να πας και να μας γράφεις από ένα όμορφο μπιστρό.

Καληνύχτα!

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

έχω ζήσει δυο μήνες στο Παρίσι. γεγονός είναι ότι έχει μια αύρα γοητείας η πόλη... όμως, όσο απίστευτο και αν ακούγεται, δεν έχει... ζωή! το ωράριο εργασίας είναι τέτοιο, που τους τρώει όλη την ημέρα. οι σχέσεις των ανθρώπων "τυπικές και χλιαρές" ακόμα και ανάμεσα σε πολύ κοντινούς συγγενείς. στην πόλη του έρωτα δεν κυκλοφορεί το φλερτ... το παιχνίδι... κυκλοφορεί όμως ο σωβινισμός, η υπέρμετρη τυπικότητα και ενίοτε ο φόβος… η αναμνήσεις μου είναι γλυκόπικρες…
ο χρόνος που έμεινα δεν ήταν πολύς. όμως έμενα σε σπίτι Γάλλων και είδα την πραγματική ζωή τους από μέσα και όχι σαν τουρίστας…

καμιά φορά Αλχημιστή μου, σκέφτομαι πως το καλύτερο ταξίδι είναι το όνειρο… γιατί άλλο η εικόνα και άλλο η ζωή...

Michalis Melidonis είπε...

Ξέχασα την κυριότερη
ευχή :)
να συνδυάσεις
τα επαγγελματικά σου
με την πόλη του φωτός
αν και λέν οτι
η πατρίδα της Χημείας
είναι η Γερμανία. :-)

Υ.Γ.

Επειδή σε γνώρισα στου Ιωνα
διαβασε Πως η Κούλα και ο Χριστόφορος συμβάλλουν στην κατανόηση της Κβαντομηχανικής !

έχει πολύ γέλιο
και το "Αλχημιστής" μου φέρνει
στο μυαλό οτι κάπου κάπου
θα συνδυάσεις και θα αναμίξεις
Χημεία + Λογοτεχνία. :-)

Αλλη μία ευχή :-)

KitsosMitsos είπε...

Σου εύχομαι να πετύχεις αυτό που στοχεύεις. Είναι καλό να κυνηγάμε τα όνειρά μας.
Όσο για την πόλη, σίγουρα έχει πολλά να δώσει αρκεί να τα ψάξεις ;-)

avraoneirou είπε...

Αχ κι εγώ θέλω τόοοοσο πολύ να πάω στο Παρίσι!Πρέπει να είναι σκέτη μαγεία!
Εύχομαι να επισκεφτείς σύντομα όλα αυτά τα μέρη που ονειρεύεσαι!

Άιναφετς είπε...

Τώρα τι να σου πω κι εγώ...εκεί γεννήθηκα...εκεί σπούδασα...εκεί παντρεύτηκα...εκεί γέννησα...εκεί χώρισα...εκεί είναι οι συγγενείς μου...και εκεί πήγαινα με του ψύλλου πήδημα μια και είχα σπίτι και τζάμπα εισιτήρια (λόγο αδελφού πιλότου)...εδώ τελειώνει και η ιστορία..."Παρίσι η πόλη του φωτός"...για μένα!
Έχω να πάω πάνω από δέκα χρόνια (νομίζω) και δεν μου λείπει καθόλου, ίσως μόνο το ψωμί τους μια και κανείς δεν κατάφερε να το μιμηθεί!
Τώρα εδώ ζω...εδώ δουλεύω...εδώ ξαναπαντρεύτηκα...εδώ ξαναγέννησα και εδώ φτιάχνω δικό μου ψωμί!
Να πας, να πας και αν μπορείς να συνδυάσεις και τα επαγγελματικά σου τόσο το καλύτερο...αλλά από το λίγο που σε ξέρω...αποκλείεται να κάνεις χωριό με τους Γάλλους!!!
Φιλιά Ελληνικότατα! :)

Silena είπε...

Αλχημιστή, θα έλεγα πως
το Παρίσι, είναι μια πόλη
ΜΑΓΙΚΗ...
όσες φορές και να την επισκεφτεί κανείς δε φτάνει!

έχω πάει κάποιες φορές και για αρκετό καιρό, μα πάντα την αναπολώ

κάπως έτσι!..

Aerlyn0204 είπε...

Χα!Πηγα το καλοκαιρι ταξιδι του μελιτος 7 μερες στο Παρισι...ειμαι ακομα μαγεμενη και απορω γιατι δεν με ξεχασε ο αντρας μου εκει!Μια χαρα θα περνουσα!!!Εχω κανει και σχετικα ποστ δες στο blog μου αν θες!

Λοιπον σου ευχομαι να πας συντομα γιατι η ομορφια και η τεχνη αυτης της πολης δεν περιγραφεται...και για οποιαδηποτε πληροφορια στειλε ενα mail να σου πω :) ειναι το καλυτερο μου ταξιδι ever!!!

porcupine είπε...

Μέχρι να μας απαντήσεις, θα έρχομαι να αφήνω την καλησπέρα μου και να γεμίζω τα σχόλια σου...

:-)

Φιλί?

porcupine είπε...

Ακόμα να απαντήσεις ε?

Καλησπέραααααα.....

:-)

Σμουτς!

porcupine είπε...

Τί θα γίνει;

Ούτε σχόλιο;

Ούτε απάντηση;

Ούτε τίποτα;

Ε, ούτε και φιλί!!!

Θύμωσα τώρα!

>:-(

porcupine είπε...

Δυο πράγματα πρέπει να συμβαίνουν:

Α)Έχεις τοοοοοσο πολλή δουλειά που δεν προλαβαίνεις να μας απαντήσεις

Β)Σου αρέσουν οι επισκέψεις μου και μ' αφήνεις να έρχομαι να σε πειράζω...

Τί από τα δύο λοιπόν

Ε;Ε;Ε;

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Γλυκα

Χαχαχαχα! Εχω ακουσει αυτη την ιστορια για το οτι τα αρωματα κυκλοφορησαν για πρωτη φορα στην Γαλλια για να καλυψουν την βρωμα τους.

Ισχυει η ειναι ραδιο αρβυλα?

Καλησπερα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Porcupine

Καλα βρε χαζο Πορκιουπινι κρεπες θα σε βαλω να φας στον Σηκουανα? Ελεος!

Λες τελικα να μην με συμφερεις στα εξωτερικα? Χμμμ...Θα το σκεφτω. Ισως και στο Κιλκις καλα να ειναι!

Φιλια πολλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ AnD

Καλα το τραγουδι υπεροχο! Κολλησα! Και επισης ο χωρος των γυρισματων ειναι φοβερος! Ναι κατι τετοιο εχω στο μυαλο μου, να πινω καφε σε ενα τετοιο μερος!

Σε ευχαριστω πολυ για το τραγουδι!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Λυχνος Καιομενος

Σχεδον τα παντα στην ζωη δεν αφηνουν γλυκοπικρες αναμνησεις?

Ελπιζω να παω συντομα και να σου πω τις εντυπωσεις μου!

Να 'σαι καλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Kitsomitsos

Σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια φιλε μου! Να 'σαι καλα που περνας!

Καλησπερες!

Ο Αλχημιστης είπε...

@avraoneirou!


Να 'σαι καλα για τις ευχες σου! Σε ευχαριστω πολυ! Ευχομαι να πας και εσυ συντομα!

Καλως ηρθες!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Αιναφετς!

Καλη μου μαγισσα συνεχως με εκπλησσεις!


Ισως να μην καταφερω να κανω χωριο και απλα να τους ανεχτω και αυτοι εμενα! χαχαχα!! Θα δειξει τι επιφυλασσει το μελλον!

Φιλια πολλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Silena


Υπεροχο το τραγουδι...Με ταξιδεψες παλι μουσικα! Σε υπερευχαριστω! Φιλια πολλα!

Να περνας καλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Aerlyn0204

Να εισαι σιγουρη οτι θα ζητησω πληροφοριες οταν ερθει η ωρα να παω!

Σε ευχαριστω πολυ που περασες!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Porcupine


{ΓΙΑ ΟΛΑ ΣΟΥ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ}

Βρε παλιο πορκιουπινι γιατι ερχεσαι καθε μερα και με ταραζεις? Ε? Ε? Ε? Και μου γεμιζεις και τα σχολια?

Μονο και μονο επειδη θελεις φιλια? Δεν σου δινω...Αν συνδυαστουν και με καφε τοτε μπορει! :p