Κυριακή, 27 Φεβρουαρίου 2011

Θα σου βγαλω τον κυνοδοντα!!!

Οχι αγαπητοι μου αναγνωστες, προθεση μου δεν ειναι να ξεριζωσω καποιον κυνοδοντα ουτε απο ανθρωπο αλλα ουτε και απο ζωο.
Απλα ακουγα αποψε στις ειδησεις οτι οσονουπω ξεκινα η τελετη απονομης των βραβειων OSCAR και μεγαλη αγωνια εκδηλωνεται στην ψαροκωσταινα για το πως θα τα παει η ταινια του Λανθιμου. Και δεν θελω να φανταστω τι κακος χαμος θα γινει σε τουτη την μικρη γωνια του κοσμου αν οντως παρει η ταινια τον θειο Oscar. Τα σεναρια μου πανε ενα βημα πιο περα, δηλαδη συνδυσμο OSCAR και διακριση στην Eurovision! Φανταζεστε τι εχει να γινει ειδικα αυτην την περιοδο που η ψυχολογια του Ελληνα βρισκεται στα Ταρταρα? Αν το τελευταιο σεναριο μου γινει πραγματικοτητα εχω ετοιμαστει ψυχολογικα: θα κλεισω την τηλεοραση για κανα μηνα και θα την βγαζω μονο με DVD! Αμ πως?

Πριν καιρο ηθελα πολλα να πω για τον Κυνοδοντα αλλα ημουν ενα βρασμω ψυχης και ετσι το απεφυγα. Μετα απο κανα μηνα περιπου απο οταν την ειδα μπορω να θυμηθω ενα τεραστιο "γιατι?" που δημιουρηγηθηκε στο μυαλο μου.

Και ειμαι σιγουρος οτι και εσεις ακουσατε τον κακο χαμο που εγινε στην εγχωρια ιντελεγκεντσια και ποσο εκθαμβοι εμειναν οι "ανθρωποι της τεχνης" απο αυτο το αριστουργημα.

Βεβαια μπορει κανεις να θεωρησει οτι ειμαι εκτος τοπου και χρονου και η νοημοσυνη μου ειναι ανικανη να συλλαβει αυτο τον καλλιτεχνικο αθλο αλλα παρολα αυτα, εχω να αντιτεινω οτι, αληθεια δεν μπορω να καταλαβω απο ποια αποψη θα μπορουσα να ανεχτω την συνεχη παρουσιαση αιμομιξιων, παραλογων καταστασεων για καμποσα λεπτα (ακομα και σε μια αλληγορια ποσο μπορει κανεις να αντεξει καμια επαφη με οποιαδηποτε πραγματικοτητα?) λεπτομερων σκηνων σεξ χωρις νοημα και πολλα αλλα.

Για να εξηγηθω: δεν εχω καμια αντιρρηση για τετοιες εικονες. Δεν σοκαρομαι ευκολα. Αρκει να μην υπαρχουν σε μια ταινια με αυτοσκοπο να σοκαρουν. Τοτε εκνευριζομαι. Και ενταξει ηταν ολα αυτα αναγκαια για να μας πει ο σκηνοθετης οτι τα παιδια μας κινδυνευουν να μεγαλωσουν μεσα σε ενα αποστειρωμενο περιβαλλον? Μπορουσε να γινει με χιλιαδες τροπους οπως εχει ηδη ειπωθει με χιλιαδες τροπους. Ηταν ενας παραπανω τροπος και κατα την αποψη μου εξωφρενικα κακοτεχνος. Κατα την αποψη μου ηταν μια βαρετη ταινια με την οποια περασα καποιες ωρες και την οποια θα ξεχασω μετα απο κανα χρονο. Αυτο. Οπως οι περισσοτερες που εχω δει τελευταια.

Για εμενα ειναι ξεκαθαρο οτι ο κινηματογραφος περναει και αυτος κριση. Δειτε τις φετινες υποψηφιοτητες για OSCAR και θα καταλαβετε τι εννοω. Ο μονος λογος που συνεχιζω να πηγαινω σινεμα ειναι επειδη μου αρεσει και θελω να βρισκω αφορμες να πηγαινω. Τελοσπαντων.

Για να κλεισω, οσον αφορα τα ηθικα μηνυματα και την μυθοπλασια θα προτιμησω να γυρισω χρονικα πισω, στα χναρια της επικης ποιησης και να διαβασω τιποτα αριστουργηματικο απο οτι να βλεπω χαζομαρες: θα διαβασω ξανα την Θεια Κωμωδια του Δαντη στην οποια ο Δαντης κατεβαινει μεχρι και την κολαση για να βρει την αγαπημενη του Βεατρικη! Και να δω μια ταινια δικης μου σκηνοθεσιας παραγωγης του εργαστηριου του μυαλου μου!

9 σχόλια:

Michalis Melidonis είπε...

Το αστείο είναι πως
οι πρώτοι στις δηλώσεις
είναι οι πολιτικοί...

...ψάχνουν τα καμένα,
από κάπου να πιαστούν,
δίχως το έπος του ΔΝΤ


Καλή σου νύχτα :-)

Ο Αλχημιστης είπε...

χαχαχα!! Αδερφε Μιχαλη για αλλη μια φορα αφησες ενα ευστοχο σχολιο. Λες τελικα στο σχολειο να διδασκουν πλεον του επος του ΔΝΤ και για το πως οι ηρωικοι μας πολιτικοι μας εσωσαν απο τους φραγκους Κυκλωπες αντι να διδασκουν την Οδυσσεια? Ε οσο να πεις ο Ομηρος ειναι πολυ παλιος! Εμπρος για τα νεα επη του γενους! :))))

Michalis Melidonis είπε...

χαχα Just google

Παπανδρέου σωτήρας

:)

Ο Αλχημιστης είπε...

Επικο θα ελεγα! Και το διαβασα με την καταλληλη μουσικη!

http://www.youtube.com/watch?v=lyJwbwWg8uc&feature=related


Τι λες? Δεν ειναι αναλογο του αναστηματος του Παπανδρεου? Μην σου πω οτι ο Strauss για κατι τετοια οντα πολιτικα κατα την Αριστοτελικη διδασκαλια το εγραψε!

AnD είπε...

Δεν έχω δει ακόμα την ταινία αλλά άκουσα και αρνητικά και θετικά σχόλια.
Επειδή μάλιστα έχει γίνει ντόρος με την υποψηφιότητα, όλοι έχουν γνώμη και όπως γίνεται σ'αυτές τις περιπτώσεις, την υποστηρίζουν με θέρμη.

Ακούγοντας για το κόνσεπτ, μπορώ να πω ότι μου άρεσε και δε μου έρχεται στο μυαλό κάποια ταινία που αγγίζει το θέμα της.
Είναι δηλαδή κάτι διαφορετικό και απέχει από τα θέματα που έχουμε δει άπειρες φορές.
Δεν ξέρω λεπτομέρειες για την προσέγγιση, για τη σκηνοθεσία και τις ερμηνείες.
Έχω ακούσει αυτό που λες για τις σκηνές σεξ και για την αργή ροή αλλά καμιά φορά είναι μέρος της σύνθεσης ή της έμπνευσης του σκηνοθέτη.
Όπως και όλα τα έργα τέχνης παρόλα αυτά, μιλάει διαφορετικά στον καθένα και είναι απολύτως φυσιολογικό να διχάζει λόγω της δημοσιότητας που πήρε.

Το όσκαρ δεν το παίρνει γιατί θα το πάρει ο Ινιαρίτου (εκεί θα πόνταρα) αλλά και μόνο η υποψηφιότητα είναι κάτι θετικό για τους Έλληνες δημιουργούς. Δεν είναι εθνική υπόθεση, έλεος.

Κάθε φορά που κάποιος μέσα στο κινητροκτόνο και προβληματικό περιβάλλον που ζούμε ξεχωρίζει, η Ελλάδα τρέχει να εισπράξει την επιτυχία του ή πέφτει να τον φάει, ανάλογα με τα αποτελέσματα που αυτός θα φέρει.

Silena είπε...

Αλχημιστή, θα συμφωνήσω μαζί σου, δε μπορώ πλεον ν' ανεχτώ τις μετριότητες που σερβίρονται με το ωραίο κάλυμα της διανόησης ή της τέχνης....δε βλέπω τηλεόραση και δεν το συζητώ πως ο κινηματογράφος πια με το ζόρι δημιουργεί ωραίες ταινίες, πολύ λίγες με ενθουσίασαν ή με συνεπήραν τα τελευταία χρόνια. Γι' αυτό κι εγώ αποφάσισα να δω ξανά παλιές διαχρονικές ταινίες που πράγματι σε ταξιδεύουν

καλέ μου φίλε και μόνο στη σκέψη των μεγαλοπρεπών ζητωκραυγών ανατριχιάζω... δε μπορώ πια την υποκρισία και τη φτήνια! με συγχωρείς που μιλώ έτσι μα δε μπορώ αλλιώς να εκφράσω την πίκρα μου για τούτη την έρημη χώρα που σαν τον φτωχό συγγενή ρίχνει πάνω της ένα χρυσοποίκιλτο ύφασμα (δεύτερο χέρι και κατά πάσαν πιθανότητα κινέζικο) για να δείχνει αξιοπρεπής και με καλή μνήμη (μόνο αυτό έμεινε...να αναπολούμε τα ένδοξα κείνα χρόνια τα αρχαία!!!)

καλή εβδομάδα και κουράγιο
χρειάζεται γερό στομάχι για ν' αντέχεις την κακογουστιά και την ατέλειωτη υποκρισία

porcupine είπε...

Αλχημιστάκο μου,
υπομονή!!!Θα έρθω εγώ να σε βγάλω από τη μιζέρια και την ασχήμια που ζεις!!!Θα σου φέρω τουλουμπάκια να σε γλυκάνω!Θα σου πάρω σοκολατίτσες ΙΟΝ Αμυγδάλου για να σε γλυκάνω.Θα σε πάω βόλτα στην πλατεία για ζεστή σοκολατίτσα στο στέκι μας...Ναι βρε, το βρήκες πάλι, για να σε γλυκάνω!

Ε, με τόση γλύκα δεν μπορεί, παρά όλα όμορφα να τα βλέπεις!!!Ακόμα και τον Κυνόδοντα!χαχαχαχαχα!!!

meggie είπε...

Συμφωνώ απολύτως μαζί σου.

Ευτυχώς δεν ήταν τεράστιας διάρκειας η "τέχνη" που παρακολούθησα μόλις πριν λίγο.
Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα πάντως ήταν τι είδους γιατρό χρειάζεται αυτός ο Λάνθιμος.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.
ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ!!!