Δευτέρα, 14 Φεβρουαρίου 2011

Επιτελους! Ξεφορτωθηκα τον Βαλεντινο!

Και ναι κυριες και κυριοι! Επισημα μπηκαμε στην 14η Φεβρουαριου και δυστυχως ηθελα δεν ηθελα αυτη η ημερομηνια ειναι δυσκολο να ξεχαστει: ειναι η μερα των ερωτευμενων.

Την σιχαινομαι αυτη την γιορτη και επιτελους φετος μου δοθηκε η ευκαιρια να κανω αυτο που απο καιρο ηθελα: να μην την γιορτασω. Θα μου πειτε γιατι. Θα σας απαντησω αγαπημενοι αναγνωστες οτι ναι μεν πολλες φορες στο παρελθον δεν την γιορταζα επειδη απλα και μονο δεν ειχα σχεση αλλα φετος ειμαι ερωτευμενος, εχω σχεση αλλα δεν την γιορταζω! Ευτυχως γνωρισα εναν ανθρωπο που επιτελους δεν θαμπωνεται απο ολα αυτα! Και ετσι βρισκομαι μονος σπιτι μου, χαλαρος και μονος οπως θα βρισκομουν συνηθως τετοιες ωρες. Και αυτη η μερα θα ειναι οπως και οι υπολοιπες μερες! Χωρις λουλουδια, χωρις φουσκωτες καρδουλες, χωρις αρκουδακια, χωρις τιποτα. Με το ζεστο μου τσαι και μουσικουλα για να περασει η ωρα.

Μερικες φορες κατι γινεται τοσο συνηθεια, στο επιβαλλουν με καθε τροπο και εσυ πρεπει να πιεσεις τον εαυτο σου να νιωσεις οπως θελουν οι αλλοι να νιωσεις. Χαιρομαι που φετος πηγα κοντρα σε κατι στο οποιο δεν πιστευω ετσι και αλλιως.

Βεβαια, επειδη ειμαι και καλο παιδι (λεμε τωρα) ειπα να κανω και κατι για αυτους που θα ερθουν εδω και θα δουν την γκρινια μου για την γιορτη του Αγιου Βαλεντινου.

Κατι μικρο λοιπον για αυτους που οντως θελουν να γιορταζουν τουτη την ημερα. Ετσι, για να μην φυγουν με αδεια χερια απο εδω μεσα!!

30 σχόλια:

avraoneirou είπε...

Πόσο συμφωνώ!Καμια αίσθηση δεν μου κάνει αυτή η γιορτή!Απλά μια μέρα σαν όλες τις άλλες είναι!

porcupine είπε...

http://porcupine-killkiss.blogspot.com/2011/02/blog-post_14.html

Επειδή βαριέμαι να τα ξαναγράφω...χαχαχα!!!

Τελικά, γιορτάζουμε που δεν "γιορτάζουμε", αν κατάλαβα καλά...χρόνια μας πολλά λοιπόν!!!

:-))))

Βαλκυρία είπε...

Επίσης ... συμφωνώ απόλυτα




* Σκέφτομαι να πάρω σβάρνα όλα τα αντι-αρκουδάκι/σοκολάτα πόστ για να συμφωνήσω τι λες;;; χαχαχααχ



Καλημέρα!


ΥΓ.Βγάλε την λεκτική επαλήθευση, κουράζομαι... παίζει αν έχω και εγώ τώρα που το σκέφτομαι ...

meanan είπε...

καλη εβδομαδα.Συμφωνω μαζι σου αρκει να θυμασαι αλλες μερες να της χαριζεις κανενα λουλουδακι!

sarper? είπε...

Μπορεί να μην είχα ποτέ σχέση του Αγ. Βαλεντίνου αλλά ακόμα κι αν είχα, είμαι μαζί σου. Σιχαίνομαι τη γιορτή. Την αγάπη στον άλλον τη δείχνεις όποτε γουστάρεις, όχι απαραίτητα σήμερα.
Μπλιαχ.

Michalis Melidonis είπε...

Κάποια χημική εξήγηση θα υπάρχει
δε λέν ότι στον Ερωτα
είναι θέμα Χημείας;; :-0

Kalhmera

AnD είπε...

Ας κάνει ο καθένας όπως νιώθει μωρέ.
Μήπως στην πλάτη μας θα τα κάνει;
Προσωπικά δεν έχω γιορτάσει ποτέ αυτή τη μέρα (εκτός από μια φορά πολύ μικρή) και τ'αγόρια μου είχαν πάντα την ίδια άποψη. :)))
Μάλιστα αν παραβλέψεις τα αρκουδάκια και τον ντόρο στην τβ για ευνόητους λόγους, η γιορτή περνάει απαρατήρητη.
Όποτε ερίζουμε χωρίς λόγο αλλά ξες, μου αρέσει που έστω και μ'αυτό τον τρόπο μιλάμε και κάνουμε σκέψεις για τον έρωτα.
Έστω κατηγορώντας μια εμπορική γιορτή μας δίνεται η ευκαιρία να εκτιμήσουμε πράγματα που θεωρούμε δεδομένα.
Χρόνια σου πολλά! χιχιχχ

next_day είπε...

εγώ πάλι θα σχολιάσω ότι μου έδωσες ωραία ιδέα για τα απογεύματα.. αντί για καφέ, τσάι!!!!!
Το σημαντικό είναι ότι βρήκες αυτό που ζητάς! Όλα τα υπόλοιπα, είναι πώς τα νιώθει ο καθένας!
Φιλί γλυκό!

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

ας γιορτάζουμε όλες τις άλλες και ας… ξεκουραστούμε τούτη την μασκαρεμένη ημέρα!!!

Άιναφετς είπε...

ΤΟ ερωτικό τραγούδι...στο blog του ερωτευμένου μου φίλου, ασχέτως μέρας, εμένα μου είπε πολλά...και χαίρομαι διπλά για τους δυο σας!

quaintrelle dandy είπε...

μα είναι για να γιορτάζεται ο έρωτας;; Που σε κρατάει άυπνο, που σου σφίγγεται το στομάχι, που ζεις με την αγωνία μην τελειώσει, μη φύγει, μην πάθει κάτι αυτός που αγαπάς? απαπαπαπα που θα γιορτάσω κιόλας!

Silena είπε...

γιορτές
πανηγύρια
και άλλα τέτοια τινά
με αηδιάζουν
η αγάπη καλέ μου φίλε
δεν εκφράζεται με μαξιλάρια
σε σχήμα καρδιάς
ή σε φουντωτά αρκουδάκι
μ' ένα άγγιγμα αληθινό
εκφράζεται η αγάπη
μ' ένα βλέμμα φωτεινό
εκφράζεται η αγάπη
μ' ένα τραγούδι, μια αγκαλιά
ένα ...παραμύθι
πιο αληθινό από όλα τα "παραμύθια" που ακούμε καθημερινά

να τι έχω σήμερα για σένα
καλέ μου Αλχημιστή
σου χαρίζω ένα αστέρι
με την ευχή να σου φέρνει πάντα τύχη

ελπίζω να σου αρέσει...
φιλιά από μένα

fairy είπε...

νομίζω ότι αυτή τη μέρα τ γιορτάζουν τελικά εκείνοι που είναι σε σχέση αλλά ο άλλος δεν είναι και τόσο μαζί τους (απέχει δηλαδή ουσιαστικά από τη σχέση), για να νιώσουν αυτή τη μέρα χαρά που απλά και μόνο είναι οι ίδιοι ερωτευμένοι... Αν είσαι σε μια υγιή σχέση, κάθε μέρα τη γιορτάζεις! Εμένα πιο πολύ με νοιάζει να θυμηθεί ημερομηνίες που είναι συμαντικές για εμάς ως άτομα ή ως ζευγάρι, παρά μια υποτιθέμενη μέρα του έρωτα...
Φιλιά πολλά!

PS: έχω χαθεί τελείως, έχω πολλή δουλειά... Μπες κανένα msn αύριο να μου πεις τα νέα σου γιατί μάλλον είναι πολλά... ;)

porcupine είπε...

Να σου θυμίσω ότι πέρασε ο Βαλεντίνος!

Αλλαγή ανάρτησης...ΤΩΡΑ!!!

:-)

Ο Αλχημιστης είπε...

@ avraoneirou

χαχα! Να σε κερασω ενα ποτηρι τσαι?

Την καλησπερα μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Porcupine

Οι διαφημισεις αλλων μπλογκ απαγορευονται δεσποινις! Στην αφησα ομως επειδη σου εχω αδυναμια και επειδη συμφωνουμε οτι ο Βαλεντινος sucks!

Φιλια Πορκιουπινα "μου"

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Βαλκυρια

Αν το να παρεις σβαρνα ολα τα μπλογκς που τα χωνουν στον βαλεντινο θα σε κανει να ηρεμισεις απο τοσα χρονια πλυσης εγκεφαλου που μας εκαναν τοτε καντο! χαχαχα!

Καλησπερες!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Meanan


Δεν συνηθιζω να κανω δωρο λουλουδια. Με εκνευριζει επειδη καποια στιγμη μαραινονται και τα πετας!

Καλησπερα! :)

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Sarper

Μπλιαχ και παλι μπλιαχ αδερφε! Ασε! Τοσο καιρο μας εχουν κανει τα μυαλα κιμα! Οχι! Θα δειχνουμε την αγαπη μας οποτε το νιωθουμε εμεις!

Την καλησπερα μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Μιχαλης

Φιλε μου δεν το πιστευω οτι ο ερωτας ειναι θεμα χημειας...Αυτες ειναι ατακες της σειρας...Ο ερωτας ειναι ερωτας και μαλλον κανεναν δεν ενδιαφερει (ποσο μαλλον την επιστημη) να ανακαλυψει τι ακριβως ειναι.

Τις θερμες καλησπερες μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ AnD

Ναι εχεις δικιο οπως το βλεπεις, οτι εστω και ετσι ειναι μια ευκαιρια να μιλαμε για τον ερωτα!

Επισης εισαι τυχερη που δεν χρειαστηκε να ασχολεισαι στις σχεσεις σου πολυ με αυτη την ημερα. Δεν υπαρχει τιποτα χειροτερο να μην θες να κανεις τιποτα εκεινη την ημερα και να περιμενει ο αλλος απο εσενα ενα μεγαλο δειγμα αγαπης (μεταφρασμενο σε ενα δωρο φυσικα! χαχαχα).

Ο Αλχημιστης είπε...

@next_day

Ναι ειναι καλη αλλαγη το τσαι. Αν θες να δοκιμασεις κατι διαφορετικο απο τον καφε.

Φιλια πολλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Λυχνος Καιομενος

Ακριβως Λυχνε μου...Να ξεκουραστουμε. Ακριβως αυτο εκανα οταν εγραφα την αναρτηση!


Τις καλησπερες μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Αιναφετς


Χαιρομαι που σου αρεσε το τραγουδι. Ειναι απλα μαγικο. Και βασικα, ο,τι μερα και να ειναι μου θυμιζει συνεχως τον ερωτα.


Φιλια πολλα καλη μου μαγισσα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ quaintrelle dandy


χαχαχα! Ναι αυτο που λες ειναι ακομα ενας λογος για να αποφυγει κανεις πασει θυσια αυτη την γιορτη.

Την καλησπερα μου και καλως ηρθες!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Silena


Καλη μου Silena τωρα για το δικο σου σχολιο τι να πω? Παντα ποιητικη η διαθεση σου! Ετσι οπως τα λες ειναι. Ειναι τοσο απλα τα πραγματα που μπορουμε να κανουμε για να δειξουμε οτι αγαπαμε τον αλλον. Τοσο απλα μα και τοσο καθημερινα. Απλα τα θεωρουμε ρουτινα.


Το τραγουδι σου υπεροχο. Σε ευχαριστω πολυ.

Να εισαι καλα! Φιλια πολλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ fairy


Fairy μου ουτε ημερομηνιες θυμαμαι! Λες να το αλλαξω και να κανω δωρα την ημερα του ερωτα? Ωστε να γλιτωσω την γκριναι οταν ξεχναω αλλες ημερομηνιες πιο σημαντικες?

Θα το σκεφτω! Ωραια ιδεα μου εδωσες!

Φιλια πολλα! Θα τα πουμε αναλυτικα συντομα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Porcupine


Αμαν και εσυ! Κατσε να σκεφτω κατι να γραψω! Αφου δεν μου ερχεται τιποτα!

Ανυπομονη! :p

ΧΡΙΣΤΙΝΑ είπε...

Έχεις απόλυτο δίκιο... Εξάλου, όταν είσαι ερωτευμένος το γιορτάζεις όλες τις μέρες, όχι μόνο την συγκεκριμένη..!! Κι εμένα δεν μ'αρέσει αυτή η μέρα.....

Άνεμος είπε...

Χαχαχα, σωστός είσαι φίλος! Μπράβο!

Να είσαι πάντα καλά! Και ερωτευμένος για να το γιορτάζεις όλες τις άλλες μέρες εκτός απο 14 Φλεβάρη :P

Φιλιά και καλημέρα !