Πέμπτη, 3 Φεβρουαρίου 2011

Ποια δημοκρατια?

Το εχω απορια μεγαλη: εν τελει, με ποιον ακριβως τροπο ο λαος εχει την εξουσια στην συγχρονη δημοκρατια? Ειλικρινα δεν καταλαβαινω. Αν μπορει καποιος αναγνωστης να με διαφωτισει θα εκτιμησω δεοντως τις υπηρεσιες του.

Τελικα σε ποιο σημειο της ολης λειτουργιας της δημοκρατιας αποφασιζουμε εμεις? Μονο οταν ψηφιζουμε?

Και αν ειναι ετσι, για ποιο λογο ονομαζουμε αυτον τον τραγελαφο δημοκρατια?


Και αν η αμεση συμμετοχη των πολιτων στα κοινα ειναι πρακτικα αδυνατη λογω του αριθμου τους, τοτε για ποιον λογο δεν το αναγνωριζουμε αυτο σαν προβλημα και δεν επιδιωκουμε να βρουμε λυση?

Αλλα οπως λεει και ο λαος: τετοια ωρα, τετοια λογια...

2 σχόλια:

porcupine είπε...

Εγώ είμαι με τον λαό:
"Τέτοια ώρα, τέτοια λόγια"...

Πότε θα κάνεις μια χαλαρή ανάρτηση να σκάσει κανά γελάκι το χειλάκι μας???

:-)))))))))))))))

Έλα, σε πειράζω...Αλλά βλέπεις, τέτοια ώρα όντως δεν έχω όρεξη για σοβαρή κουβέντα.Θα μπορούσα να σχολιάσω το πρωί που είμαι πιο σοβαρή, αλλά κάτι μου λέει πως θα νυστάζω.Το μεσημέρι θα πεινάω, το απόγευμα θα βαριέμαι, οπότε αύριο βράδυ δεν θα έχω πάλι όρεξη για σοβαρά θέματα!!!Άρα, γιατί να κάνω αύριο, ό,τι μπορώ να κάνω σήμερα?χαχαχα!!!

Σε τσάτισα?

:-)

Silena είπε...

ακριβώς, χρησιμοποίησες τη σωστή
λέξη: τραγέλαφος!!!

καλημέρα μ' έναν αναστεναγμό !