Τετάρτη, 19 Ιανουαρίου 2011

So simple to smile

Καταρχην αγαπητοι αναγνωστες ελπιζω να μην προσβαλω τα μουσικα σας γουστα αν βαλω λιγο το Poison του Alice Cooper που αφενος ειχα καιρο να ακουσω καιρο και χαρηκα πολυ οταν το ακουσα το πρωι στο αυτοκινητο και αφετερου μου εφτιαξε την διαθεση για την υπολοιπη μερα! Που το θυμηθηκαν αληθεια? Και δεν θυμαμαι ποιος σταθμος το εβαλε κιολας! Καταρα!

Οριστε λοιπον! Απολαυστε το (ελπιζω)...




Και λοιπον ηταν μια ομορφη μερα σημερα που αν και αυτα που κανω στο διδακτορικο δεν λενε να βγαλουν αποτελεσμα (αλλα θα τα πιεσω οσο μπορω τα ατιμα) μπορω να πω οτι δεν με επηρεασε αισθητα. Ειχα μια ευχαριστη διαθεση.

Κλασσικα στο πανεπιστημιο τα περισσοτερα πραγματα ηταν μουντα και αχρωμα (εδικα οι ανθρωποι) και για αυτο νιωθω σαν εξωγηινος οταν πηγαινω και ειμαι με στο χαμογελο στα χειλη.

Δεν υπαρχει περιπτωση να διανοηθειτε την μαυριλα που επικρατει στο ελληνικο πανεπιστημιο! Τι τους εχει πιασει ολους? Βαριουνται να χαμογελασουν? Μαλλον κοστιζει.

Θυμαμαι οτι καθε φορα που επρεπε να επιστρεψω απο διακοπες στο πανεπιστημιο απεφευγα να επικοινωνησω με πολλους στο πανεπιστημιο για να μην μου χαλασουν την ομορφη διαθεση μου (εκτος φυσικα απο τους φιλους μου).

Λοιπον σχετικα με αυτο ενα περιεργο πραγμα συμβαινει με εναν φιλο μου που ειναι και αυτος στο πανεπιστημιο, τον Α. Δεν υπαρχει περιπτωση να μην ιδωθουμε τυχαια σε καποιον διαδρομο του πανεπιστημιου, να μην κοιταξουμε ο ενας τον αλλον χωρις να πουμε τιποτα και κατοπιν να σκασουμε στα γελια. Ετσι χωρις λογο. Η καμια φορα πεταμε ο ενας στον αλλον καποια πικροχολη αστεια ατακα και πεθαινουμε στα γελια! Ειναι φοβερο το πως γινεται αυτο. Δεν μου εχει ξανασυμβει με κανεναν φιλο μου αυτο! Τετοιος αυθορμητισμος και τοση πηγαια χαρα και γελιο.

Μας κοιτανε καμια φορα με λοξη ματια οταν ξαφνικα στον μουντο ησυχο διαδρομο της σχολης ξαφνικα, σαν πυρηνικη εκρηξη, εκρυγνυνται τα γελια μας και σπανε την ησυχια.

Μετα απο αυτο 99% η μερα θα κυλησει υπεροχα! Πως μπορει να γινει αλλιως μετα απο πολλες εκρηξεις αβιαστου γελιου?

16 σχόλια:

porcupine είπε...

Μμμμμ...Μόνο ο Α. σου φέρνει το χαμόγελο στα χείλη?

:-)

meanan είπε...

Ευχομαι να στο μελλον να σου συμβαινει και με αλλους φιλους!!!!!!

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

έτσι είναι Αλχημιστάκο μου!

το γέλιο, βλέπεις, και η χαρά πολλούς τους σοκάρει...

ένα γελαστό φιλί!

next_day είπε...

Είναι τόσο όμορφο και τόσο αναζωγονητικό να γελάς... να γελάς με την ψυχή σου και να σε ακούνε όλοι...
Μακάρι να μην το χάσεις ποτέ αυτό και ας σε κοιτάνε σαν εξωγιήνοι... σκέψου ότι ίσως κάποιοι να αναρωτιούνται πώς είναι νε γελάς..
Σε φιλώ και σου στέλνω ένα τεράστιο χαμόγελο!

Silena είπε...

αυτό από μένα

Aerlyn0204 είπε...

Βασικα...Πολυ ωραιο το Poison ειναι απο τα αγαπημενα μου :)
"Να χαμογελας γιατι κανει τους αλλους να ανησυχουν" μου ελεγαν απο μικρη!Και ειναι αληθεια...Οποτε μην σταματησεις ποτε να χαμογελας οτι και αν κανουν οι αλλοι :)

porcupine είπε...

@Silena

Αχ γλυκειά μου!!!Δεν τον ξέρει τον Nick Cave ο Αλχημιστάκος μας!!!Καλά κάνεις και του τον γνωρίζεις!

χιχιχιχιχιχι!!!

Έτσι να τον πειράξουμε και λίγο να γελάσει και το δικό μας το χειλάκι!!!

Φιλιά πολλά καλή μου!!!

ΥΓ.Τί σκαντζοχοιράκι είμαι, αν δεν σας πειράξω και λίγο!!! :-)

Άιναφετς είπε...

Ναι, τώρα τελευταία κυκλοφορούν κάτι χαμογελαστά πλασματάκια, χαίρονται τις βόλτες, τον ήλιο ή τη βροχή και έχουν την ικανότητα όταν διαστραβώνονται να ξεσπούν σε γέλια ή απλά να χαμογελούν συνωμοτικά.
Kαιρό έχουμε να χαμογελάσουμε παρέα...στο γράμμα Ν της ανάρτησης μου, σου στέλνω ευχές!
ΑΦιλιά! :) :) :)

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Porcupine

Ξερεις κατι που δεν ξερω? Ε? Ε? Ε?

Ο Αλχημιστης είπε...

@ meanan

Σε ευχαριστω πολυ που περασες! Να 'σαι καλα!!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Λυχνος Καιομενος


Ναι τους σοκαρει! Επισης ειναι και κολλητικο! Χεχε!


Φιλια!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ next_day

Σε ευχαριστω πολυ για το χαμογελο σου καλη μου!

Φιλια πολλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Silena

Σιλενα που πολυ ομορφο το τραγουδι αν και οπως ειπε και η Porcupine δεν τον ξερω τον καλλιτεχνη!


Το ευχαριστηθηκα ομως! Σε ευχαριστω πολυ για τις μουσικες σου επιλογες που με ταξιδευουν! Φιλια πολλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Aerylin 2004


Ναι ειναι πολυ καλος ο Cooper. Σε ευχαριστω για την ευχη σου! Φιλια!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Porcupine

Κρυβε λογια, κρυβε λογια! Δεν θα σε πιασω στα χερια μου? Θα σου βγαλω τα αγκαθακια ενα ενα!! Οποτε προσεχε!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Αιναφετς

Καλη μου μαγισσα και αναρωτιομουν που εξαφανιστηκες! Και μονο η παρουσια σου μου δημιουργει χαμογελα! Παω να δω την αναρτηση σου!


Φιλια πολλα! Να εισαι παντα καλα και ευτυχισμενη!