Τετάρτη, 12 Ιανουαρίου 2011

Μεσα στο ταξι, ο οδηγος και εσυ!

Και επειδη συνηθως ειμαι ανθρωπος της βολης μου αποφασισα να παρω ταξι για να κατεβω στο κεντρο της Πατρας να κανω κατι δουλειες. Ειχα αγχωθει μηπως και δεν προλαβω και ετσι η αποφαση να κατεβω με ταξι ηταν μονοδρομος. Που να ηξερα τι με περιμενε!

Μπαινω στο ταξι και βλεπω εναν τυπο 30-35αρη με μαυρο γυαλι, λιγο μελαμψο και με το υφος του ψευτομαγκα ελληναρα να με καλημεριζει με ενα αργοσυρτο "καλημεραα φιλε". Με εζωσαν τα φιδια γιατι υποψιαστηκα το τι θα ακολουθουσε. Καθησα στο καθισμα και ξεκινησαμε.


Αρχισε να παρατηρει τις κοπελες στον δρομο και να σχολιαζει με καμια λεπτοτητα τις ομορφες που εβλεπε: "ωραιο κομματι αυτη, η αλλη" κλπ κλπ. Εγω απαντουσα μονολεκτικα "ναι ναι ναι" αδιαφορα λες και ξαφνικα ο παραδεισος ηρθε στην γη και οι δρομοι της πατρας γεμισαν απο τα ουρι του! Συμφωνουσα μαζι του παριστανοντας οτι ολες μου αρεσαν. Τι να εκανα? Να τα εβαζα με το γουστο του στις γυναικες? "Θεε μου που την βρισκει την ορεξη" αναρωτιομουν ρητορικα απο μεσα μου και χαζευα αδιαφορα τον δρομο. Αυτος συνεχιζει ασταματητος με τα εξης:


Αυτος: "Δουλευεις φιλαρακι?"
Εγω: "Οχι. Σπουδαζω."
Αυτος: "Τι σπουδαζεις."
Εγω: "Χημικος εχω τελειωσει. Κανω το διδακτορικο μου."
Αυτος: "Α μαλιστα! Δεν μου λες ρε φιλαρακι, εκει στο CERN εχουν χημικους?"
Εγω: "Δεν εχω ιδεα"--Αναρωτιομουν ποτε θα τελειωσει το μαρτυριο!
Αυτος: "Καλα τι κανουν εκει και ξοδευουν ενα σωρο λεφτα? Αφου ειναι γνωστο πως δημιουργηθηκε ο κοσμος. Ο χριστιανισμος το εχει πει. Τον δημιουργησε ο θεος." -- Ωχ σκεφτομαι. Τωρα πηγαμε στα βαρια. Ας διατηρησω την ψυχραιμια μου.
Αυτος: "Ναι ναι..." Ψεμματα ειπα αγαπητοι αναγνωστες αλλα πραγματικα δεν ηθελα να επιχειρηματολογησω περι υπαρξης του θεου μεσα στο ταξι. Ελεος.
Αυτος: "Ναι και στην αρχαιοτητα υπηρχε ενας θεος που ηταν πανω απο τον Δια αλλα οι αρχαιοι δεν τον ανεφεραν. Εκαναν την παπια. Ηταν πιο ισχυρος απο τον Δια για αυτο τον φυλακισε σε ενα μαγνητικο πεδιο (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)"


Στο σημειο αυτο ο συναγερμος αποφυγης αναγνωστων του Λιακοπουλου αρχισε να τσιριζει στο κεφαλι μου και ολες οι εγκεφαλικες λειτουργιες μου επαυσαν μια και καλη. Οποιαδηποτε εγκεφαλικη μου λειτουργια θα ηταν αχρηστη για να συζητησω με το Λιακοπουλιακο ον! Οποτε βυθιστηκα στην σιωπη για το υπολοιπο της διαδρομης.

Ειναι φοβερο ποσο πολλοι ανθρωποι πιστευουν τις new age μπουρδες των λιακοπουλων παντος ειδους. Πραγματικα εδω φαινεται η ελλειψη παιδειας που εχει ο μεσος ανθρωπος που πιστευει οτι του πασαρουν. Τι να πει κανεις....Περαστικα μας για αλλη μια φορα.

21 σχόλια:

Marsy είπε...

Τα Χριστούγεννα που πήγα Ελλάδα, θυμάμαι πήγα στο χωριό μου με ταξί. Ίδια φάση με το δικό σου ο ταξιτζής.

Πρώτα άρχισε την ψυχολογία:
- Τον βλέπεις αυτόν εκεί πέρα; Είναι χωριάτης. Οι χωριάτες όταν οδηγούν κάνουν βλακείες. Ή κάνουν βλακείες ή πηγαίνουν σιγά. Βέεεεβαια, μπορείς να καταλάβεις πάρα πολλά για κάποιον από τον τρόπο που οδηγεί.

Ντάξει, όχι οτι είχα και ιδιαίτερες ενστάσεις, άσχετη είμαι:Ρ

Μετά μου έπιασε την κουβέντα, του είπα οτι μένω Κύπρο, οτι πήγα φέτος, με ρώτησε πως είναι τα πράγματα εκεί, και άρχισε:

- Ναι, ναι καλύτερα, πολύ καλύτερα... Αλλά τι να το κάνεις; Άκουσα οτι τελευταία γεμίσανε κι αυτοί μαύρους.

Ρισκάρεις να του πεις τίποτα; Και να σ' αφήσει και στη μέση του πουθενά να μην ξέρεις τι να κάνεις; Αμ δε:Ρ

Και πριν με αποχαιρετήσει:

- Ξέρεις, εγώ μελετάω τους λαούς και τις παραξενιές τους. Οι Κυπραίοι είναι κακή ράτσα, άσχημη.
-.-

Είναι σπαστικοί, αλλά έχουν και την πλάκα τους με όλες αυτές τις ηλίθιες ψευτοφιλοσοφίες:Ρ

Γλύκα είπε...

Πίστεψέ με, έχω γνωρίσει και μορφωμένους (υποτίθεται) ανθρώπους που μια χαρά πιστεύουν στις μπούρδες του Λιακόπουλου.

Αθάνατη ελληνική πραγματικότης.

Silena είπε...

δυστυχώς Αλχημιστή μια από τις κατάρες που "δέρνει" τούτο τον τόπο είναι και η ημιμάθεια, και είναι μεγάλη πληγή γιατί ο αμαθής τουλάχιστον έχει περισσότερη αυτογνωσία, ο ημιμαθής είναι ο ορισμός του υπερφίαλου παντογνώστη! ένας δολοφονικός συνδυασμός. Δε σου κρύβω πως δε μπορώ να το αντέξω αυτό κι έτσι αποχωρώ διακριτικά από τέτοιου είδους "φιλοσοφικές αναζητήσεις"... είναι ακριβώς η στιγμή που δε μπορώ παρά να τραγουδήσω αυτό!!!

καλημέρα

next_day είπε...

Δεν θα κρίνω το τί θέλει να διαβάζει ο καθένας και να πιστεύει.. Γουστάρει να διαβάζει λιακόπουλο και τους ομοίους του, μεγειά του με χαρά του!
αυτό που επικρίνω, είναι να φανατίζεσαι και να μην δέχεσαι διαφορετική άποψη.. και το χειρότερο... η άποψη που έχουν δεν είναι η δικιά τους, αλλά κάποιου άλλου που δεν γνωρίζουν και πιθανότατα δεν θα γνωρίσουν ποτέ!!!!
Την καλημέρα μου!!!

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

κλασική περίπτωση "καλλιεργημένου" ταξιτζή!

και που να ήσουν και γυναίκα...
εκεί να δεις τι θα άκουγες...

φιλιά χωρίς ταξίμετρο!!!

sarper? είπε...

Πρέπει να παραδεχτώ ότι ένα απ'τα καλά του να είσαι κωφός είναι ότι δεν μπορείς να ακούσεις την πάρλα του άλλου.
Όποτε πέρνω ταξί, κάθομαι κυριλέ και χέστηκα αν πιάσει την κουβέντα ο ταξιτζής!

Ο Αλχημιστης είπε...

@Marsy

Καλα και η δικη σου ιστορια ειναι οντως χαρακτηριστικη. Λενε κατι βλακειες και τα λενε με μια απαθεια και χωρις ντροπη λες και δεν καταλαβαινουν τι ακριβως λενε. Σαν να μην ντρεπονται καθολου. Και καλα, δεν λεω, ο καθενας εχει την γνωμη του, ειναι σεβαστη αλλα οχι και να στην πασαρουν με την αλαζονεια της καθολικης αληθειας.

Καμια φορα εχουν πλακα ειδικα αν ξερουν να αυτοσαρκαζονται...Πραγμα σπανιο! Φιλια!

Ο Αλχημιστης είπε...

@Γλυκα

Ναι, δεν εχω καμια αμφιβολια οτι συμβαινει αυτο που λες. Παμε σε αλλα πραγματα βεβαια. Στους δηθεν καλλιεργημενους ανθρωπους που θελουν απλα να δειχνονται. Και αυτοι το ιδιο τραγικοι ειναι.

Την καλημερα μου! Να σαι καλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Silena


Καλη μου Silena περιττο να σου πω οτι προχτες που ακουσα το τραγουδι σου μου εφτιαξε την διαθεση. Και οντως ταιριαζει με το ποστ μου! Υπεροχος ο Ray Charles!

porcupine είπε...

Πες του ταξιτζή σου πως αυτή τη στιγμή στο ΣΚΑΙ έχει μια εκπομπή που αναφέρεται στο CERN!!!
χαχααχχαχ!!!

Το εξκαλιμπερ μου θυμίζει αυτό το σχόλιο!!!
Χιχιχιχι!!!
;-)

porcupine είπε...

Επίσης,
πραγματικά δεν με απασχολεί πώς τη βρίσκει ο καθένας!Τον φτιάχνει ο Λιακό;Καλά κάνει!!!Βλέπει Μενεγάκη;Καλά κάνει!Είναι βιβλιοφάγος σαν εσένα;Καλά κάνει!!!

Αρκεί να μη μ´ ενοχλεί και να με πρήζει!Και να μπορούμε να κάνουμε διάλογο σαν ενήλικοι άνθρωποι Και φυσικά να δέχεται την σωστή άποψή μου!Και να με πιστεύει σ´ ό,τι κι αν λέω!Και...αυτά!!!


χαχαχαχαχαχαχα!!!

Γι' αυτό δεν ταιριάξαμε Αλχημιστάκο μου;
ε;ε;ε;

Ο Αλχημιστης είπε...

@Next day

Μα αυτο ειναι που εκνευριζει Next Day οτι συνηθως τετοιου ειδους ανθρωποι δεν δεχονται τιποτα αλλο παρα μονο αυτο που πιστευουν σαν αληθεια και ειναι ανικανοι για οποιαδηποτε ειδους συζητηση. Συζητανε μονο και μονο για να σου περασουν τις ιδεες τους. Δεν κανουν διαλογο αλλα μονολογο.

Τα φιλια μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Λυχνος Καιομενος

Ασε, δεν θελω τι μπορει να λενε σε γυναικες τετοιου ειδους "επαγγελματιες".


Φιλια!

Ο Αλχημιστης είπε...

@Sarper

Δεν εχεις και αδικο! Γλιτωνεις πολλες βλακειες που λεγονται ετσι!

Καλως ηρθες! Την καλησπερα μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Procupine


Εγωκεντρικο πλασμα δεν περιμενα οτι θα εβγαζες φατσα φορα τον εγωκεντρικο εαυτο σου!

Το ξερω οτι εισαι βουδιστρια μοναχη καπου στα οροπεδια του Νεπαλ και τρεφεσαι με φιδια και τσουκνιδες και εχεις βρει την Αληθεια! Δεν χρειαζεται να μας κανεις επιδειξη γνωσεων εδω! Αντε γιατι πολυ αερα πηραμε!

:))))))))

Φιλια πολλα!

porcupine είπε...

Αλχημιστάκο μου,
δεν ξέρω αν είναι από βιασύνη το λάθος στο όνομά μου ή τυχαίο, αλλά πραγματικά μου άρεσε!!!Πρόκιουπαιν από το πρόκα;
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ
Χχααχαχαχαχαχαχαχαχαχχ

Έτσι, έτσι!Εγώ θα είμαι η τελευταία πρόκα πάνω σου και μαζί θα πορευτούμε αγκαλιά στο δρόμο της Αλήθειας με το λευκό μας διαστημόπλοιο!!!

Χαχαχαχαχαχαχα!!!

Φιλί;

ath.teri είπε...

απο εκεί που είπε για τον χριστιανισμο, το θεό και τα χαμένα λεφτά στο cern ημουν ΣΙΓΟΥΡΗ πως ανηκει στο λιακοπουλεικο κοινο!

caeser είπε...

Καημένε Αλχημιστή, έπεσες στην περίπτωση του (αμπελο-)φιλόσοφου "συναδέλφου"... Επέτρεψέ μου να σου πω ένα πολύ απλό, αλλά αρκετά αποτελεσματικό "tip"... Την επόμενη φορά (αν σου ξανατύχει) προσποιήσου ότι μιλάς στο κινητό, ζήτα του ευγενικά να χαμηλώσει και λίγο το ραδιόφωνο (αν παίζει και δεν σου αρέσει η μουσική) και πες (στο κινητό) 2-3 φορές, "ναι...ναι..σ'ακούω... για συνέχισε..." και απόλαυσε τη διαδρομή με ησυχία! :-)

Υ.Γ. Πάντως μου άρεσε ο τρόπος που περιγράφεις την εμπειρία σου! Δες το θετικά... τουλάχιστον βγήκε ένα καλό post για το blog σου! :-)

Ο Αλχημιστης είπε...

@ath.teri

Δεν μου το ειπε ξεκαθαρα οτι διαβαζει Λιακοπουλο αλλα ποιον αλλον προφητη εχει η ελλαδα περα απο τον αγαπημενο Δημοσθενη?

Καλως ηρθες! Την καλησπερα μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@taxi-δακια

χαχαχα!! Πως και δεν το ειχα σκεφτει? Υπεροχη συμβουλη! Θα την εφαρμοσω και θα σου πω τα αποτελεσματα.

Και οντως ειχε γελιο η ολη κουβεντα!

Καλως ηρθες! Την καλησπερα μου!

Aerlyn0204 είπε...

Χαχαχα!!!!Καλα τελειο!!!Χαμογελασα διαπλατα πρωι πρωι!!!Θεωριες συνομωσιας μεσα σε ταξι επρεπε να λεει ο τιτλος!!!Το τι μπορει να ακουσεις μεσα σε ενα ταξι ειναι απιστευτο τελικα!!!