Παρασκευή, 17 Δεκεμβρίου 2010

Αυτα τα προσωπα που τιποτα δεν κρυβουν...

Τον τελευταιο καιρο εχω εξαφανιστει λιγο επειδη πραγματικα τρεχω και δεν φτανω με το διδακτορικο, επειδη δουλευω και με παραπλευρα projects περα απο το διδακτορικο και η δουλεια ειναι αρκετη και ο χρονος λιγος.

Οποτε μην περιμενετε τιποτα βαθυστοχαστο αποψε, θα γραψω απλα για να γραψω και επειδη σαν να μου ηρθε λιγο η ορεξη να κατσω να πω δυο τρια πραγματα.

Αυτο που σκεφτομουν ειναι αυτες οι μοναδικες στιγμες που χωρις να γνωριζεις καθολου καποιον μαγευεσαι απο το προσωπο του, απο τα χαρακτηριστικα του. Με τα χαρακτηριστικα του προσωπου του σε κερδιζει με την πρωτη ματια, απο την πρωτη στιγμη, χωρις να ανταλλαξεις καν μια κουβεντα. Δεν μιλαω για ομορφια ουτε για ερωτικη η σεξουαλικη ελξη. Μιλαω για αυτη την ελξη που σε κανει να θες να γνωρισεις τον αλλον, που σε κανει να τον νιωθεις δικο σου, οτι "κολλας" μαζι του, οτι εχετε κατι κοινο.

Μου αρεσει η καθαροτητα στα χαρακτηριστικα των ανθρωπων, αυτη η ηρεμια, η απουσια εντασης στο προσωπο, τα ευγενη χαρακτηριστικα. Πραγματικα πιστευω οτι το προσωπο ειναι ο καθρεπτης της ψυχης. Ειναι τοσο μα τοσο αληθινο. Λες και η αρρωστημενη ψυχη διαστρεφει τα χαρακτηριστικα του ανθρωπου, τα αλλοιωνει.

Αντιθετα η γαληνη της ψυχης παντα φαινεται στα χαρακτηριστικα, ειναι απαλα, διακριτικα. Δεν εχουν την ενταση της βιας, του πονου, του μισους της ζηλιας. Ειναι απαλα χαρακτηριστικα οπως οι απαλες ρυτιδες στην επιφανεια μιας λιμνης.

Μου αρεσει να βλεπω προσωπα, να κανω υποθεσεις για το τι δηλωνουν. Εχει πλακα...Δεν εχετε δει ποτε ηλικιωμενους να εχουν πανεμορφα προσωπα, χωρις οι ρυτιδες να φαινονται ασχημες, χωρις να βλεπεις τον χρονο να εχει αφησει το σημαδι του?

Εχετε δει το προσωπο των μωρων? Γαληνιο, αθωο, ησυχο, με καμπυλες και χωρις ενταση. Νομιζω το προσωπο των μωρων ειναι εκεινο στο οποιο η φυση εχει αποτυπωσει την καλυτερη εκδοχη της για το τι ειναι ευτυχια.

Και ναι....ποσο χαρουμενος νιωθω οταν αντικριζω το αθωα ματια τους...Και να μου παλι ελπιζεις πως αξιζει να προσπαθεις για ενα μελλον με πανεμορφα, χαρουμενα και γαληνια προσωπα....


21 σχόλια:

porcupine είπε...

Καλά το μωρό το έχω λατρέψει...Πού συχνάζει να το κλέψουμε? χιχιχιχι!!!

Πόσο πολύ συμφωνώ με τα λεγόμενα σου σήμερα!Υπάρχει ωραιότερο από το να βλέπεις ένα καθαρό πρόσωπο απέναντί σου και να καθρεφτίζεται πάνω του όλη του η ψυχή?Βλέπεις την αύρα του και νιώθεις μια μαγική έλξη να τον γνωρίσεις, να τον αισθανθείς, να τον κάνεις δικό σου.Κι αν το καταφέρεις, νιώθεις μια ευτυχία κι ένα αναθεματισμένο χαμόγελο κολλάει στα χείλη κάθε φορά που τον φέρνεις στο νου.

Μακάρι να βρίσκεις πάντα στο δρόμο σου τέτοια πρόσωπα...

Καληνύχτα Αλχημιστάκο μου...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Πραγματικα πιστευω οτι το προσωπο ειναι ο καθρεπτης της ψυχης
ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΘΑΡΑ ΠΡΟΣΩΠΑ.
ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

Nina είπε...

Καθαρό πρόσωπο-καθρέφτης της ψυχής!
Τι πανέμορφο μωρό είναι αυτό!!!

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

επιτέλους! μου έλειψες!

το κάθε πρόσωπο ολόκληρη χαρτογράφηση της ψυχής είναι. από εκεί και η ομορφιά ή η ασκήμια του.

καλη επιτυχία στο διδακτορικό σου!

σε φιλώ.

Ginny είπε...

Καλησπέρα Αλχημιστή!
Δε γνωρίζω ποιο μωρό είδες και ξύπνησε το πατρικό σου ένστικτο(;), όμως αυτό είναι μωρό για φάγωμα!!
Όπως λένε, τα μάτια είναι παράθυρα της ψυχής του ανθρώπου. Πιστεύω ότι ισχύει το ίδιο και για τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά!
Κουράγιο με το διδακτορικό, κουράγιο και υπομονή(Lots of it!)!
Τα φιλιά μου!

Marsy είπε...

Κι εμένα μου αρέσει να το κάνω αυτό με τα πρόσωπα! Όμως δε θέλω να με επηρεάζει αρνητικά γιατί μπορεί να βγω και λάθος, οπότε πάντα περιμένω να γνωρίσω καλύτερα τον άλλο πριν να βγάλω συμπεράσματα.

Φιλιά πολλά!!!

KitsosMitsos είπε...

Καλό το τρέξιμο. Αναγκαίες και οι στάσεις. Και ας είναι απλώς για να παρατηρήσεις...
Καλή συνέχεια εύχομαι!

eirini katsa είπε...

Πολλές καλησπέρες Αλχημιστή!!!
Το πρόσωπό μας...είναι ο καθρέφτης της ψυχής μας!!!
Δε λέω...πρέπει να γνωρίσεις τον άλλον αρκετά καλά...για να βγάλεις συμπεράσματα...αλλά εγώ ''πιστεύω''
πολύ στο πρόσωπο...Αντανακλούν πολλά από μέσα!!!
Πολύ ωραία ανάρτηση διδάκτωρ!!!
Μπράβο σου!!!
Συμφωνώ απόλυτα!!!
Καλή συνέχεια και καλή δύναμη!!!
:))

Aerlyn0204 είπε...

Ειναι πολυ ομορφο αυτο που λες...Εισαι πολυ τυχερος αν το βρηκες γιατι δυστυχως σπανια το βρισκεις πια...

V είπε...

Μακρύ δρόμο διαβαίνουμε αλχημιστή για να κατακτήσουμε πλέον αυτό που κάποτε μας δώθηκε ως δώρο.
Ίσως έτσι είναι η φύση των πραγμάτων, οι εποχές που ζούμε, δεν ξέρω...
Καλή δύναμη με το διδακτορικό σου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@Porcupine

Ειναι γλυκας παναθεμα τον! Ετσι οπως τα λες ειναι. Ειναι πανεμορφο οταν βλεπεις χαμογελα καθως περπατας εξω στον δρομο αντι μουνες εκφρασεις. Ακομα πιο ομορφο ειναι να δινεις χαρα και να προκαλεις χαμογελα στους αλλους ως αποτελεσμα της δικης σου εσωτερικης ευτυχιας.

Φιλια πολλα Πορκιουπινα μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Skroutzakos

Να σαι καλα φιλε μου και χαιρομαι που περνας! Την καλησπερα μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@Nina

Δεν ειναι σαν να κοιτας μεσα απο κρυσταλλινα νερα την ψυχη του αλλου?

Την καλησπερα μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Λυχνος Καιομενος

Δυστυχως ναι χαθηκα λιγο αλλα ποτε δεν ξεχναω το blogging!

Σε ευχαριστω για τις ευχες σου! Φιλια!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.

Silena είπε...

είναι αυτό που μας λείπει πιο πολύ, η αθωότητα στην πιο καθαρή της μορφή..

μια.. "αθώα" καλημέρα από μένα

dimitrisp(σε χρονο ενεστωτα) είπε...

Καλή χρονιά φίλε αλχημιστή.Να είσαι πάντα καλά!

porcupine είπε...

Καλή χρονιά Αλχημιστάκο μου!!!
Εύχομαι η νέα χρονιά να είναι γεμάτη υγεία, αγάπη, έρωτα, φίλους και φυσικά το διδακτορικό για να ανοίξεις επιτέλους τα φτερά σου και να πετάξεις!!!

Αρκετά σε χάρηκε η Πάτρα!!!Καιρός να σε χαρούν κι άλλες πόλεις αυτού του κόσμου!!!

Σοκολάτα στο ..."γνωστό" πότε θα με κεράσεις?

χιχιχιχι!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΕΥΧΕΣ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΧΡΟΝΟ
ΠΑΝΠΛΟΥΤΟΙ ΝΑ ΣΤΕ ΣΤΗ ΧΑΡΑ
ΚΑΙ ΠΑΜΦΤΩΧΟΙ ΣΤΟΝ ΠΟΝΟ.

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

Άιναφετς είπε...

Καλή και όμορφη χρονιά εύχομαι με γαλήνη στις καρδιές μας!!!

There is a way είπε...

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Το πρόσωπο είναι ο καθρέφτης της ψυχής.

Χρόνια πολλά και καλή χρονιά