Τρίτη, 16 Νοεμβρίου 2010

Για τις σχεδον 100 αναρτησεις μου και το blogging

Αυτη την στιγμη που γραφω ειμαι πολυ χαρουμενος γιατι σε δυο blog βρηκα δυο πραγματακια που μου εφτιαξαν την διαθεση! Το πρωτο ειναι το blog της Μικρης Μεγαλης (http://rozsunnefo.blogspot.com/) στο οποιο βρηκα αυτον τον υπεροχο πινακα τον οποιο για καποιο λογο που δεν μπορω να προσδιορισω ερωτευτηκα!




Το δευτερο που με ενθουσιασε ειναι μια δημοσιευση της Βικυς Δερμανη (http://lyhnoskeomenos.blogspot.com/) στην οποια η Μερκουρη διαβαζει με την ξεχωριστη, υπεροχη φωνη της, την Σονατα του Ριτσου. Δεν το ειχα υποψιν μου και επειδη αγαπαω πολυ και τους δυο ηταν για εμενα μια τεραστια εκπληξη!

Ευχαριστω και τους δυο bloggers για τα ομορφα συναισθηματα!


Κοντα στις 100 αναρτησεις λοιπον (93 για την ακριβεια). Και πως κατεληξα να ασχολουμαι με το blogging? Δεν θυμαμαι τους λογους αλλα θυμαμαι οτι πιστευα οτι θα ηταν ενα καπριτσιο της στιγμης, ενας ενθουσιασμος που θα μου περνουσε οπως συνηθως συμβαινει. Και ομως ειμαι ακομα εδω...Και πραγματικα ειναι ισως απο τα λιγα πραγματα που εχουν σημασια για εμενα, να γραφω τις σκεψεις μου αλλα πιο πολυ να διαβαζω τις σκεψεις των αλλων, να επικοινωνω χωρις να τους γνωριζω, να ερχομαι κοντα σε αλλους χωρις να ειμαι φιλος τους με την συμβατικη εννοια.

Αλλα μερικες φορες οι σκεψεις των ανθρωπουν τραβουν την ιδια ροτα και θαρρω πως οταν συμβαινει κατι τετοιο ειναι μια στιγμη ξεχωριστη, και σε διαφορα ιστολογια εχω αισθανθει συχνα κατι τετοιο.

Εκφραση και δημιουργια! Και σε αρκετα blog που η τυχη το εφερε να τα ανακαλυψω εχω αισθανθει τοση εκτιμηση για ανθρωπους που δεν γνωριζω, για τον κοπο που κανουν να γραφουν πραγματα που ισως νιωθουν οτι ενδιαφερουν μονο αυτους, καποιο αποσπασμα, ενα κομματι μουσικης, ποιηση, ζωγραφικη, ιστορια...Ολα τα πραγματα τα οποια μπορει να ενδιαφερουν τον ανθρωπο υπαρχουν για να κανουν την διαφορα!

Και ετσι δεν θα ηθελα να μιλησω για το δικο μου blog αλλα για τα ομορφα blogs που βρηκα εκει εξω και τους ομορφους ανθρωπους που κατα καιρους σχολιαζουν τις αναρτησεις μου και εγω τις δικες τους. Δεν ειναι οτι απλα χαραμιζω τα λογια μου σχολιαζοντας η γραφοντας...Εχουν σημασια αυτα που γραφω και αυτα που μου γραφουν, αυτα που διαβαζω. Και ετσι δεν τα περναω αψηφιστα, μια ασχολια της στιγμης, κατι που κανω στον ελευθερο μου χρονο.

Σε ολους εσας λοιπον που γνωρισα απο εδω, που ειχα την τυχη να μοιραστω μαζι σας τις σκεψεις μου και τα πραγματα που με ενδιαφερουν εχω να σας πω ενα μεγαλο ευχαριστω μεσα απο την καρδια μου. Χωρις καμια υποκρισια, χωρις να θελω να ακουγεται αυτο που γραφω γλυκερο, πιο δραματικο απο οτι πρεπει. Ελπιζω να ειμαστε εδω για να τα λεμε! Με πολυ αγαπη σας αφιερωνω αυτο (σκεφτηκα πολυ ωρα για να καταληξω στο τραγουδι! :))

12 σχόλια:

μικρή Μεγάλη είπε...

Λυπάμαι αν σε απογοήτευσα με τη φωτογραφία/ πίνακα κι ελπίζω να κάνω λάθος!
Σου εύχομαι να εκατοστήσεις και να χιλιάσεις τις αναρτήσεις σου και να συνεχίσουμε να διαβάζουμε όμορφα κείμενα!
Καλό σου βράδυ και καλή συνέχεια!!!

porcupine είπε...

Καλημέρα!
Κάπως έτσι ξεκίνησα κι εγώ το μπλογκάκι μου!Μην ξέροντας πού πάω και που θα καταλήξω!Είμαστε τυχεροί που σ´ αυτό το ταξίδι έχουμε καλούς συνταξιδιώτες!Κι έτσι το ταξίδι συνεχίζω!Να συνεχίσεις κι εσύ και να μοιράζεσαι τις σκέψεις σου!Τί πιο όμορφο!!!

Και στις επόμενες 100 θα είμαστε εδώ να τις μετράμε παρέα!

Φιλιά!!!

KitsosMitsos είπε...

Δεν είναι πάντα απαραίτητο να ξέρουμε πού πάμε και που βαδίζουμε. Έχει την χάρη της η αναζήτηση...

Aerlyn0204 είπε...

Ωραιο...Keep on λοιπον και οποιος θελει ας σ'ακολουθησει διαβαζοντας σε! :)

silena είπε...

είναι όμορφο πολύ να μοιράζεσαι τις σκέψεις ανθρώπων που έχουν κάτι να πουν, είναι όμορφο να εκπλήσσεσαι ευχάριστα όταν ανακαλύπτεις κάτι που σε συγκινεί πραγματικά, είναι μοναδικό να διαβάζεις, να γράφεις, να αποτυπώνεις με λέξεις την ψυχή... έτσι η αρχή (στην προκειμένη περίπτωση του blogging)είναι πάντα άγνωστη! μα όταν προχωράς και η συγκίνηση αυξάνει, όταν προχωράς κι ο λόγος γίνεται ψυχή τότε ναι, νιώθεις ζεστασιά και όρεξη και δύναμη και έμπνευση να συνεχίσεις. Να συνεχίσεις έτσι όμορφα όπως σε διαβάζουμε, έτσι μέσα από αλήθειες, μέσα από αρμονία κι ομορφιά (γιατί ξέρεις υπάρχει πολύ κακογουστιά εκεί έξω και φθόνος πολύς και κενότητα), θα σου ευχηθώ να είσαι καλά και θα σου χαρίσω
ένα τραγούδι που πολύ αγαπώ

καλό βράδυ

Ginny είπε...

Καλησπέρα Αλχημιστή!
Λόγω της ώρας μάλλον το καληνύχτα είναι πιο ταιριαστό. Με λίγη καθυστέρηση να σου ευχηθώ χρόνια πολλά, εν μέρη(εκατό αναρτήσεις δνε είναι λίγες), και να σε συμβουλέψω να μην σταματήσεις να γράφεις! Τα φιλοσοφικά σου ερωτήματα πάντα με βάζουν σε σκέψεις τέτοιες ώρες! Αν αποκομίζεις κάτι από το bloging αυτό είναι η γνώση ότι ακούγεσαι, οτι μέσα στα τόσα εκατομύρια ανθρώπων δεν είναι λίγοι εκείνοι που μοιράζονται τα ίδια σναισθήματα, τις ίδιες σκέψεις!
Γι αυτό να 'σαι καλά να γράφεις κι εμείς να διαβάζουμε!!;)
Τα φιλιά μου!

Estella είπε...

Χαίρομαι τόσο που βρίσκεσαι μαζί μας... Δεν έχει σημασία από που ξεκινάμε και που θα καταλήξουμε. Κάποιες φορές απλά και μόνο η ύπαρξη μιας όμορφης κατάστασης είναι αυτοσκοπός... Συνέχισε να συγκινείσαι, να ονειρεύεσαι και να γράφεις. Φιλιά

λύχνος καιόμενος είπε...

Το διαρκές ταξίδι... η αναζήτηση συνοδοιπόρων... η ψυχή ανοιχτή... ο χρόνος-φίλος... η προσδοκία...

καλή συνέχεια Αλχημιστή!

AnD είπε...

Καλώς σε βρήκα Αλχημιστή.
Διαβάζοντας την ανάρτησή σου αυτή ταυτίστηκα απόλυτα. Συμβαίνει το ίδιο και με μένα παρόλο που είμαι πολύ καινούρια στην παρέα.
Πόσα όμορφα πράγματα διαβάζει κανείς εδώ μέσα, σκέψεις, προβληματισμούς,όνειρα...
Παρόλα αυτά δε σου κρύβω οτι τέτοιοι άνθρωποι, αυτής της ποιότητας, λείπουν από τη ζωή μου κι αυτό μου αφήνει πάντα μια πικρή γεύση.
Ποιός ξέρει όμως, μπορεί κι αυτοί να κρύβονται πίσω από κάποιο μπλογκ και να διαβάζω στο διαδίκτυο σκέψεις που για κάποιο λόγο κρύβονται στις κατ'ιδίαν συναντήσεις μας.

eirini katsa είπε...

Καλή συνέχεια στο όμορφο ταξίδι σου!!!
Keep on blogging και στα 1000!!!
Φιλιάαα!!!
:)

Ο Αλχημιστης είπε...

Σας ευχαριστω ολους πολυ για τα καλα σας λογια! Ελπιζω να ειμαστε εδω να τα λεμε!!

Να περνατε καλα!

Άιναφετς είπε...

Εδώ θα είμαστε Αλχημιστή μου...πολύ πολύ κοντά...και εύχομαι να έχεις πάντα ενέργεια να μας μεταδίδεις αυτά που αισθάνεσαι!
Πολλά πολλά Φιλιά! :))