Πέμπτη, 12 Αυγούστου 2010

So tired...

...μετα απο σχεδον 15 μερες απο τοτε που ολοι οι γνωστοι μου και οι φιλοι μου εφυγαν και εμεινα μονος να προσπαθω να τελειωσω αυτα που πρεπει να παρουσιασω στο συνεδρειο το Σεπτεμβριο. Εχω χασει πια το μετρημα, δεν ξερω καν τι ωρα ειναι και νομιζω οτι αρχιζω να χανω και την επαφη μου γενικα με τον κοσμο γενικοτερα. Εχω να παω για καφε μισο μηνα σχεδον, απο μπανια στην θαλασσα δεν εχω κανει κανενα, την βγαζω μονος στην σχολη παρακολουθωντας την οθονη να τρεχει την προσομοιωση η οποια κρατα ωρες...Καμια φορα παιρνω και κανα βιβλιο μαζι να διαβασω να περασει η ωρα. Δυστυχως το χρονικα περιθωρια στενεψαν πολυ και δεν ειχα πολλες επιλογες παρα να λιωσω στην δουλεια για να καταφερω να εχω αποτελεσματα μεχρι το Σεπτεμβριο.
Και στο τελος προεκυψαν κατι προβληματα στην ερευνα που αδυνατω να λυσω και δεν μπορω να καταλαβω και την αιτια τους. Αλλα μου εχει κολλησει στο μυαλο, πρεπει να βρω τι στο καλο συμβαινει. Δεν μπορω να το αφησω ετσι, μου την σπαει οταν αφηνω κατι μισοτελειωμενο, η εστω δεν εχω βρει την λυση του προβληματος.

Πρεπει να ξερω με τον εναν η με τον αλλον τροπο.

Τον τελευταιο καιρο ανακαλυψα οτι εχω απιστευτες αντοχες οταν εστιαζω σε ενα προβλημα...Μπορω να ασχολουμαι μαζι του ολη μερα....Το μυαλο μου συνεχιζει να ψαχνεις λυσεις, να συγκρινει να αναλυει...Σαν μονομανια ενα πραγμα. Τοσο που μερικες φορες τρομαζω.

Μου λενε να τα παρατησω και να παω διακοπες, οτι εχω κουραστει και θελω ξεκουραση και οτι εχω εξαντληθει. Ναι εχουν δικιο. Εχω εξαντληθει. Τον τελευταιο καιρο καταναλωνω απιστευτο αριθμο θερμιδων και μαλλον το μυαλο μου καταναλωνει σακχαρα σαν τρελο...
Δεν με νοιαζει που χανω τις διακοπες μου. Χεστηκα. Ας τρεξουν να τις απολαυσουν αυτοι που καθε χρονο το κανουν αυτο σαν εθιμο και σαν ρουτινα. Για εμενα διακοπες ειναι και μια μερα ησυχιας και απολαυσης διπλα στην θαλασσα. Οποτε δεν μετανοιωνω ακομα και αν καθομουν ολο το καλοκαιρι εδω να δουλευα.

Δεν βλεπω την επιστημη σαν ρουτινα, δεν χτυπαω καρτα, δεν εχω καποιον απο το κεφαλι μου ευτυχως να μου λεει ποτε να παω και ποτε να φυγω. Αυτο που με εκπλησσει ειναι οτι οι περισσοτεροι ακομα δεν μπορουν να καταλαβουν οτι μπορει να βλεπεις την δουλεια σου σαν χομπυ και να μην σε κουραζει. Και ναι, για εμενα η επιστημη ειναι χομπυ. Δεν το κανω απλα για να βρω μια δουλεια. Το κανω επειδη με γεμιζει εσωτερικα με εναν τροπο που τιποτα δεν θα με γεμιζε ποτε (εκτος φυσικα του ερωτα :))

Αυτα...Δεν ηθελα κατι να πω απλα ηθελα να γραψω να μου περασει λιγο η ωρα...Και να σκεφτω το προβλημα με καθαρο νου.

Σας φιλω και ελπιζω να περνατε καλα!

2 σχόλια:

zoyzoy είπε...

Χρειάζεσαι όμως και ένα διάλειμμα για να επικεντρωθείς με καθαρότερο μυαλό.
Μην πας διακοπές πετάξου για 2ωρίτσες τ'απογευμα ως τη θάλασσα να γαληνέψει το βλέμμα σου να βυθιστούν οι σκέψεις στου στο βάθη της.
Και να δείς που θα νιώσεις καλύτερα.
και τρώγε σωστά τουλάχιστον να παίρνεις την ενέργεια που χαλάς σε τροφή!
Συγνώμη αν σου θυμίζω τη μαμά αλλά τα ίδια θα'λεγα και σε ένα αγαπημένο μου φίλο!
Θα τη βρείς τη λύση γιατί το αγαπάς αυτό που κάνεις για να θυσιάζεις το καλοκαίρι σου!
Σου εύχομαι καλή δύναμη
και καλά επιτυχία σ'αυτό που κάνεις
με θαλασσινά @@

eirini katsa είπε...

Kαλησπέρα Αλχημστή!!
Καλώς σε βρίσκω!!!
Ο,τι λατρεύεις...δε σε κουράζει με τίποτα!!!
Μπορεί να καταναλώνεις χρόνο πολύ,ενέργεια...αλλά από τη στιγμή που σου αρέσει το αντικείμενο,είναι ώρες ευχαρίστησης!!
Σε καταλαβαίνω απόλυτα!!!
Προτροπή...έστω μία ώρα μόνος ...με παρέα...το γαλάζιο....όντως μπορεί να σε ΄΄γεμίσει΄΄ όσο τίποτε άλλο!!!
Καλή συνέχεια!!!
Ολα θα πάνε καλά!!!
:)