Κυριακή, 29 Αυγούστου 2010

Ο βασιλιας πεθανε! Ζητω ο βασιλιας!

Και ενω ετοιμαζα τα μπαγκαζια μου για το νησι μαθαινω οτι ερχεται ο γιος του πρωην βασιλια Κωσταντινου (για τους φανατικους γνωστος και ως ο Κοκος) να παντρευτει στις 25 Αυγουστου! Ηθελα να καθυστερησω να κατεβω για να την βγαλω καθαρη αλλα δεν ειχα πολλα περιθωρια αντιδρασης οταν το εμαθα. Ολοι χαιροντουσαν για την διαφημιση του νησιου, για το οτι θα τους δειξουν τα CNN και Fox News κλπ...Πραγματικα δεν βγηκα ουτε μια φορα για καφε με ντοπιους και να μην ακουσω καποιον μυθο-μπαρουφα για τον γαμο...Επιτελους παντρευτηκαν και ησυχασαμε! (1. περιεργως δεν ειδα τιποτα γριες να του φιλουν τα χερια 2. Δεν ειδα εκπροσωπους του ΛΑΟΣ να περιμενουν την επανοδο του μοναρχη).

Οπως ειχα πει και σε καποια προηγουμενη αναρτηση μου και μια βδομαδα στις Σπετσες μου φτανει για να γεμισω τις μπαταριες και να αγγιξω την ευδαιμονια. Και ουτε φετος επεσα εξω. Ειμαι λιγες μερες εδω και πραγματικα εχω αφησει πισω μου οτιδηποτε περιττο. Φερνω μαζι μου τα απαραιτητα: νου και καρδια.

Στα γενεθλια μου ειπα φετος να κανω κατι διαφορετικο: αντι να σκασω ενα σωρο λεφτα στους κλεφτες των bar του νησιου ειπα να βγαλω τους αγαπημενους μου φιλους σε ενα μαγαζι με θεα το υπεροχ γαλαζιο, σε μπαλκονι του πρωτο οροφου με θεα κατευθειαν την Υδρα και την θαλασσα και να τους κερασω καλο λευκο κρασι και συνοδεια ποικιλιας. Η ιδεα μου αποδειχτηκε τελεια καθοτι δεν μεθυσαμε απο τις μπομπες που θα μας σερβιραν και επισης ηταν και πολυ καλυτερη η ατμοσφαιρα. Το καλο κρασι εκανε την δουλεια του και μετα απο λιγα ποτηρια τα γελια εδινα και επαιρναν. Το βραδυ ξαπλωσα να κοιμηθω και πραγματικα ενιωθα απολυτα χαρουμενος που μπορουμε απο αυτες τις απλες και καθημερινες στιγμες αποσταζουμε τετοια χαρα.

Κατα τα αλλα τα πραγματα στο νησι ειναι υπεροχα, η θαλασσα τελεια, και νιωθω οτι υπαρχει μια ομορφη στασιμοτητα και ισορροπια στην ζωη μου. Παντα μου το εμπνεει αυτο το νησι...Ειναι κατι υπεροχο.

Νομιζω οτι η αταραξια ειναι πηγη ευτυχιας, να μην υπαρχει καμια αντιθεση και συγκρουση στην ζωη και τα ομορφα πραγματα που για αλλους φαινονται πληκτικα για εμενα ειναι η ουσια του πραγματος. Θα μπορουσα να κανω καθε μερα το ιδιο πραγμα και να μην βαρεθω ευκολα!

Εικονες, μυρωδιες, γελαστες φατσες,απειρα γελικα, φωναχτα, ξερετε, χωρις ντροπη για το αν θα ακουστουν πιο δυνατα απο οσο πρεπει...Οπως οταν ημασταν παιδια και δεν μας ενοιαζε τιποτα. Εκλεισα τα 26 και μπηκα στα 27. Δεν ξερω ποτε περασε αυτος ο καιρος αλλα ακομα νιωθω το παιδι που ημουν στα 18-19 :) Υπεροχο πραγμα.

Ολα αλλαζουν, υπαρχει μια συνεχης ροη στα πραγματα και αυτο που εχεις να κανεις ειναι να πηγαινεις και εσυ με αυτη την ροη....Οπως στην θαλασσα.


Υ.Γ. Φετος μετα απο πολλα χρονια πηγα βαεια στην θαλασσα και βυθιστηκα μεσα της. Εκατσα εκει για οσο αντεχε η αναπνοη μου. Δεν ακουγοταν τιποτα....Απολυτως τιποτα....Πληρης ησυχια. Υπεροχο συναισθημα. Αν ειστε ακομα για διακοπες κανε το. Δεν θα χασετε! :)

7 σχόλια:

Κάρμα Νιρβαμή είπε...

Σε ζηλεύω μικρέ...

porcupine είπε...

Πολύχρονος!Ό,τι επιθυμείς!Δεν εχω πάει Σπέτσες αλλά μαζί σου είναι σαν να πήγα!
Φιλιά!!!

KitsosMitsos είπε...

Ένα καλό παραμυθάκι και τέλειωσε. Ας το δούμε όπως του αξίζει!
Χρόνια πολλά και καλά!

Ηλιαχτίδα είπε...

Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη.. Ωραίες οι περιγραφές σου.. σαν να τις βίωνα η ίδια προσωπικά.. Όσο για τη κατάδυση στη θάλασσα, μια φορά κινδύνεψα σοβαρά να πνιγώ κι απο τότε πλατσουρίζω... Καλά να περνάς, πολύχρονος...:)

Άιναφετς είπε...

Ω! Αγαπημένε μικρέ μου φίλε...τι χαρά να διαβάζω το πόσο καλά είσαι...Χρόνια σου πολλά!
Στις Σπέτσες πέρασα 10 καλοκαίρια ως παιδί και εκεί γνώρισα και τον πρώτο μου σύζυγο, στην ηλικία σου είχα ένα γιο 4 ετών!
Σαν ποτάμι να κυλά η ζωή σου...πότε ορμητικά, πότε ήσυχα, αλλά ποτέ στάσιμα...ξέρεις τους λασπόλακους(!)
ΑΦιλιά!

Celestia είπε...

Ωραίες στιγμές.
Δεν έχω πάει Σπέτσες, εμείς στον βορά πάμε στα βορινά νησιά και Χαλκιδική.
Εχω κάνει και το βύθισμα που λες. Μ' αρέσει τρομερά η αγγαλιά της θάλασσας.
Να ΄σε καλά και χρονια σου πολλά.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

YΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΗ ΑΠΟΥΣΙΑ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΓΥΡΙΣΑ ΚΑΙ ΑΦΗΝΩ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΚΑΛΑ.ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ.