Παρασκευή, 9 Απριλίου 2010

Επιστροφη με αναμεικτα συναισθηματα

Επεστρεψα και εγω απο τις πασχαλινες μου διακοπες και ειδα οτι πολλες νεες αναρτησεις εχουν γινει απο τους φιλους bloggers και θα χρειαστει πολυς χρονος για να γινω up to date.
Και μονο η απολυση του καλου μου φιλου Ν. απο τον στρατο και επιστροφη του στο νησι προμηνυαν γιορτες γεματες γελιο και χαρα. Και οντως ετσι ηταν. Κατι η παρεα που ολοκληρωθηκε και παλι, κατι ο ενας χρονος σχεδον απουσιας του, το γελιο ερεε αφθονο. Περασα πολυ καλα στο νησι μπορω να πω...Παντα ειναι ομορφα το Πασχα και το καλοκαιρι, αυτος ο μικρος παραδεισος της παιδικης μου ηλικιας. Ηθελα πολλα να γραψω σημερα. Για την κοινωνια, για την φρικη που βιωνουμε στην ζωη μας γενικα, για τα διεξοδα, για ο,τι εχει φερει τον κοσμο στην κατασταση που ειναι. Ειμαι 25 χρονων και βλεπω να κληρονομω μια κοινωνια που δεν θελω να μεταφερω στα παιδια που ισως κανω και το πιθανοτερο ειναι να μην κανω. Δεν θελω να τους χαρισω αυτον τον κοσμο, την ομορφη γη ετσι οπως την εχουμε κανει, και να περιμενω να ειναι και ευχαριστημενα για την δωρεα.
Βγαινεις λιγο να ηρεμησεις και ακους αυτον τον συφερτο απο φωνες και μηχανες και δεν μπορεις να ηρεμησεις. Στο νησι ευτυχως βρηκα στιγμες ησυχιας και χαλαρωσης. Ειδικα το βραδυ, μονος σε μαρκινες βολτες. Το φεγγαρι ειναι παντα στοργικο και ειναι προθυμο να φωτισει τον δρομο σου, ενω ο ηχος της θαλασσας σε υπνωτιζει...Εχει μια περιεργη ομορφια η ησυχια....Τοτε και μονο τοτε ειναι που οι σκεψεις μου εχουν καποια συνοχη και ποιοτητα. Τις αλλες ωρες συνηθως ειναι ενας σωρος βλακειες. Οπως συμβαινει με ολους μας νομιζω.
Δεν ξερω τι αλλο να πω που να ειναι συντομο...Θα το κοψω εδω λοιπον! Καλη ανοιξη και καλως σας βρηκα λοιπον!!! Φιλια σε ολους!

3 σχόλια:

Ginny είπε...

Καλώς ήρθες Αλχημιστή!! Ελπίζω να πέρασες όμορφα τις διακοπές σου! Είσαι πολύ τυχερός που είχες την ευκαιρία να επισκεφτείς τον τόπο σου. Είναι αλήθεια ότι σε νησιά ή σε χωρία γενικά είναι διαφορετική και η ποιότητακαι ο τρόπος ζωής. Δεν υπάρχει ούτε καυσαέριο, ούτε θόρυβος, ούτε μποτιλιάρισμα, μόνο ήλιος, θάλασσα και μία αίσθηση απόλυτης γαλήνης κι ηρεμίας! :)

porcupine είπε...

Καλωσήρθες πίσω!Κατάλαβα πως γέμισες μπαταρίες τουλάχιστον μέχρι τις καλοκαιρινές διακοπές, οπότε πας καλά!Σου αφιερώνω το τραγουδάκι από την ανάρτησή μου κι ελπίζω να εγκλιματιστείς γρήγορα!!!

Άιναφετς είπε...

Καλώς γύρισες εδώ...σε σκεφτόμουν όλο αυτόν τον καιρό και χαίρομαι που γέμισες τις μπαταρίες σου!
Μόλις έκανα μια ανάρτηση που "στόχο" έχει εσένα...μέσα από την δουλειά του συνομήλικου και συνοδοιπόρου γιου μου! Δες αν θέλεις και τις αναρτήσεις του Άλσους...του Παραμυθά, πολύ πράγμα φίλε μου! ΑΦ!