Δευτέρα, 1 Μαρτίου 2010

Απο την Κουβα με αγαπη

Δυσκολη η μερα σημερα και ειπα να χαλαρωσω με ενα απο τα αγαπημενα κομματια απο τους θρυλικους Buena Vista Social Club. Ας αφεθουμε λοιπον στα μαγικα μονοπατια της κουβανικης μουσικης...








Ελπιζω να τα απολαυσετε οσο και εγω!! Να περνατε καλα!!

Υ.Γ.
Σκεφτομουν ολη αυτη την υποθεση με την Γερμανια και τις κατηγοριες οτι ειμαστε κλεφτες κλπ κλπ. Εδω ο λαος πειναει, υποφερει και εμας μας ενδιαφερει να κανουμε καλες δημοσιες σχεσεις και να δειξουμε το καλο μας προσωπο. Και μεσα σε ολα αυτα αρχισαν και οι εθνικιστικες κορωνες. Βγαινουν καποιοι που το παιζουν υπερ-πατριωτες και λενε, λενε, λενε χωρις σταματημο. Τωρα θυμηθηκαμε την αποζημιωση που πρεπει να δωσουν οι Γερμανοι για τις καταστροφες που προκαλεσαν στον Β Παγκοσμιο. Επισης θυμηθηκαμε παλι απο τους ΔΗΜΙΟ-ΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ τα ασχημα του Β Παγκοσμιου πολεμου, τον εμφυλιο και ενα σωρο αλλα τραγικα πραγματα που δεν μας αφηνουν να τα ξεχασουμε. Ετσι ρε παιδι μου για να θεριευει το μισος και να μην μπορουμε να συνυπαρξουμε με τους αλλους λαους. Να μας κατεχουν παντα τα παλια μιση και ολες οι γενιες να κρατανε στην μνημη τους αιωνια τις βαρβαροτητες του παρελθοντος και να μην μπορουν να απαλλαγουν απο αυτες. Και επισης να παρουν το μυαλο του κοσμου απο τα προβληματα του και να τον ριξουν σε μια λογικη εξοχως επικινδυνη...Ειδωμεν.

10 σχόλια:

dimitrisp(σε χρονο ενεστωτα) είπε...

Hasta la victoria siempre!
καλό μήνα φίλε μου!

Estella είπε...

Καλό μήνα αγαπητέ μου αλχημιστή... :) Ετσι με χαμόγελο σε θέλω. Σε φιλώ γλυκά.

Μαριανα είπε...

Γεια σου Αλχημιστή,

τι ωραία μουσική... buena vista και για τα άλλα ας αφήσουμε τα υπάνθρωπα να ξεμπερδέψουν ότι μπέρδεψαν.

Πόσο να μας αφορά εμάς τους περιπλανητές της ζωής η εξουσία και τα συνεπαγόμενά της. Εμείς χορεύουμε τον χορό της Guantanamera σήμερα.

Καλό μήνα να έχεις!

eirini katsa είπε...

Καλό μήνα να έχουμε Αλχημιστή!
Μας περιμένουν δύσκολα...
Πολύ καλή μουσική...
Σωστός...είδωμεν!!!
;)

inMUSIClost είπε...

πολύ όμορφα...καλό μήνα φίλε μου!

Ο Αλχημιστης είπε...

Ετσι Δημητρη μου! Να 'σαι καλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@Estella

Αγαπημενη Estella ναι νιωθω πολυ ομορφα τελευταια...Φιλακια πολλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@Μαριαννα

Μαριαννα μου ετσι...Να χορεψουμε εναν χορο λυτρωτικο και να φυγουμε απο τις μικροτητες των "μεγαλων".

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Ειρηνη


Ειρηνη μου σε ευχαριστω που περνας και αφηνεις ενα χαμογελο...Φιλια πολλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

@inmusiclost


χαιρομαι που σου αρεσαν φιλε μου!! Καλα να εισαι.