Τετάρτη, 20 Ιανουαρίου 2010

Ταξιδακι!!



Και μεσα σε ολα που συμβαινουν τον τελευταιο καιρο παρουσιαστηκε η ευκαιρια να συνδυασω τις διακοπες με την μαθηση. Ειναι γεγονος λοιπον οτι το Σαββατο πεταω για Γενευη και απο εκει για το Chamonix, στις γαλλικες Αλπεις. Εκει θα παρακολουθησω μια σειρα σεμιναριων για τον κβαντομηχανικο υπολογισμο μοριακων ιδιοτητων. Τα μαθηματα ειναι πολυ εντατικα αλλα ελπιζω να ξεκλεψω λιγο χρονο να δω το μερος. Σας αφηνω λοιπον καλοι μου αναγνωστες και σας υποσχομαι να φτιαξω και κανα χιονανθρωπο και για εσας.

10 σχόλια:

dimitrisp(σε χρονο ενεστωτα) είπε...

κοίτα τώρα σύμπτωση! όλη μέρα σήμερα στο μπλογκ του Παραμυθά με την κβαντομηχανική ασχολούμαστε :)

σου εύχομαι καλό ταξίδι και να περάσεις όμορφα!

Ο Αλχημιστης είπε...

Να 'σαι καλα φιλε μου Δημητρη! Κβαντομηχανικη ε? Ωραια θα ερθω και εγω στις συζητησεις σας!! Σε ευχαριστω για τις ευχες σου!

Marouli είπε...

Καλο ταξιδι! Να προσεχεις μην αρρωστησεις! Εγω θελω δυο χιονανθρωπους, ενα ζευγαρι αχαχαχα!!

Bonne(ή bon δεν θυμαμαι καλα) voyage!!

Μαρουλοφιλακια!

Estella είπε...

Εγώ θα είμαι νοητά μαζι σου γλυκό μου... Και μην ξεχάσεις να μου φέρεις αυτό που σου ζήτησα... Ξέρεις εσυ.... :) Μακια

Ginny είπε...

Tυχερέ!!! Κρύο και χιόνι, ό,τι καλύτερο! Καλά να περάσεις και φτιάξε πολλούς χιονάνθρωπους!!;)

fairy είπε...

Καλά να περάσεις και να παίξεις και χιονοπόλεμο!

η ψυχασθενής ξανθιά είπε...

υπεροχα!!μια χαρα!!

KitsosMitsos είπε...

Την έχεις την Ελβετία ;-)
Καλά να περάσεις!

eirini katsa είπε...

Καλά να περάσεις!
Το καλύτερο πράγμα πιστεύω είναι να συνδυάζεις διακοπές με μάθηση!
Τί πιο ωραίο!
Απόλαυσέ το!!!
:)

Auctor ignotus είπε...

Αλχημιστή μου,

μέσα από την ψυχή μου να περάσεις μέρες όμορφες, γλυκές και δημιουργικές...

Οι μικρές και οι μεγάλες αποδράσεις δίνουν φτερά...

Θα περιμένω με αγωνία, πολλές φωτογραφίες, να ομορφύνουν το μπλογκόσπιτό μου...

Σε φιλώ γλυκά!