Τρίτη, 1 Σεπτεμβρίου 2009

Καλο χειμωνα!!

Με την φραση που οι περισσοτεροι απεχθανονται αυτη την περιοδο του χρονο θα τιτλοφορησω την αναρτηση μου! Καλο χειμωνα λοιπον σε ολους τους διαδικτυακους φιλους μου! Ελπιζω να περασατε καλα, να ξεκουραστηκατε διπλα στην φυση και να απολαυσατε την παντα αξεπεραστη παρεα της. Γυρισα και εγω στην βαση μου και πλεον τα κεφαλια μεσα. Περασα πολυ ομορφα τον ενα μηνα που πηγα διακοπες στο εξωχικο μου. Γεμισαν οι μπαταριες και τωρα νιωθω ετοιμος για νεες συγκινησεις! Δεν θα πω περισσοτερα μια και απλα ηθελα να πω ενα γεια. Θα επιστρεψω συντομα για να αναρτησω τις σκεψεις που εκανα αυτο το καλοκαιρι.
Σας αφηνω με ενα υπεροχο τραγουδι που ακουσα προσφατα και με γεμισε ελπιδα οτι το καλο ελληνικο τραγουδι, με στιχο ευαισθητο και με νοημα, χωρις κιτς και κλισε, δεν εχει πεθανει ακομα. Ονομαζετε "Να με αγαπας" σε στιχους της Λινας Νικολακοπουλου και μουσικη του Carlos Libedinsky. Απολαυστε το.

10 σχόλια:

Miou-Popofotitsa είπε...

Kαλώς ήρθες Αλχημιστή!!Χαίρομαι που είχες όμορφες στιγμές στο νησί σου!!Καλό μήνα,καλό φθινόπωρο:)χεράκια αγκαλιές!!

fairy είπε...

ε, δε σε πιστεύω ότι το άκουσες προσφάτως πρώτη φορά το τραγούδι...
Τελοσπάντων...
Καλό χειμώνα!!! και με το καλό να έρθει κ το paper τώρα!

Raven είπε...

Επιτέλους και μια ευχή που γουστάρω τρελλά! :)
Καλό χειμώνα λοιπόν, ελπίζω να πέρασες τέλεια και να σε βλέπουμε πιο συχνά, γιατί ψιλοχάθηκεεεες!

Φιλιά και καλό σουκου

ofenis είπε...

δημιουργικο χειμωνα φιλαρακι..
τα κεφαλια μεσα αλλα το μυαλο παντα σε εκγρηγορση ..το νου σου !!! :))

KitsosMitsos είπε...

Καλό φθινόπωρο εύχομαι!
Όσο για το τραγούδι είναι από τα αγαπημένα μου, πραγματικά!
Καλημέρα

ΝΑΝΣΥ είπε...

Πράγματι πολύ όμορφο τραγούδι.
Καλό χειμώνα και από εμένα, Αλχημιστή. :)

ΝΑΝΣΥ είπε...

Πράγματι πολύ όμορφο τραγούδι.
Καλό χειμώνα και από εμένα, Αλχημιστή. :)

Ο Αλχημιστης είπε...

Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια! :)

next_day είπε...

Εγώ πάλι την λατρεύω αυτή την ευχή!
Καλό χειμώνα να έχουμε και να αγαπάμε τους άλλους με τα λάθη τους όλα στην σειρά! ;)

Libertas είπε...

Καλώς ήλθες και καλώς σε βρήκα!
Καλό χειμώνα λοιπόν και καλές χειμωνιάτικες σκέψεις-αναρτησεις!
:)