Τετάρτη, 1 Ιουλίου 2009

Πυρετος μεσα στο καλοκαρι...

Τον τελευταιο καιρο εχω πραγματικα ψοφησει στην κουραση. Τρεχω συνεχεια για θεματα του διδακτορικου, πηγα το αυτοκινητο στο συνεργειο και θα μου λειψει για τρεις μερες και αλλα πολλα. Και αυτη η αφορητη ζεστη κανει την επιβιωση ακομα πιο δυσκολη. Εκτος των αλλων πρεπει να εχω ετοιμο μεσα στον Ιουλιο το δευτερο (και τελευταιο) σεμιναριο του διδακτορικου. Οι διακοπες αργουν ακομα (τελη Ιουλιου, μπορει και πιο μετα) οποτε το μελλον δεν προοιωνιζεται καλο. Η μονη ελπιδα και παρηγορια ειναι μπας και προχωρησει αυτο που κανω στο διδακτορικο και παρω καμια (ξαφνικη) χαρα.
Εκτος των αλλων, τωρα που λειπει το αγαπημενο μου αυτοικινητο υποχρεωνομαι να ταλαιπωρουμαι με τις αθλιες συγκοινωνιες της Πατρας (ιδιωτικες γαρ).
Ελπιζω να μην συνεχισει να ανεβαινει η θερμοκρασια γιατι, με βλεπω ταβλα με καμια ηλιαση στο τελος, και το Πανεπιστημιακο νοσοκομειο αν και κοντα, δεν νομιζω να καταφερει να με σωσει ετσι οπως εχει γινει. Αυτα ειναι ακρετα νομιζω για σημερα...Να περνατε καλα.

10 σχόλια:

fairy είπε...

xa! Μιλάς προσωπικά ;)

έλα... δεν είναι και πολλές οι 3 μέρες χωρίς αμάξι. Σκέψου και εμάς που δεν έχουμε καθόλου! (αν και έχεις δίκιο, άθλιες οι συγκοινωνίες στην Πάτρα... μερικά λεωφορεία είναι προπολεμικά)

Όλα καλά θα πάνε με το διδακτορικό, μεν ανησυχείς! Όσο δουλεύεις, θα πηγαίνει καλά.

Και ο Αύγουστος καλός είναι για διακοπές... Και εγώ μόνο τότε θα κάνω διακοπες... :(

Περαστικά στο "αγαπημένο" σου αμάξι!

Να βάζεις αντηλιακή κρεμούλα τώρα που βγαίνεις έξω :) φιλιά.

αναρχόβλαχος είπε...

και ομως ειναι..κατι τετοιο μου ειχε συμβει και μενα με το αυτοκινητο και δεν περασα ωραια...Την συγκοινωνια της Πατρας πραγματικα θελω να την ξεχασω....
μη μασας φιλαρακι,θα σκισεις..:)

Laplace είπε...

xalara re file..tha perasei o kairos,tha fygei h zesth,tha pas sto nhsaki k ola gamata..
xalaraaaa pu lene k oi mpougatsomaxoi ths salonikas..
filia

Miou-Popofotitsa είπε...

Άν έχει όμορφα μονοπάτια η Πάτρα,έχε μαζί σου νεράκι και κάνε τις βολτίτσες με πόδια!!Σύντομα θαχεις επιτυχία με διδακτορικό!!Φόρεσε χαμογελάκι και καλό μήνα!!!

Ο Αλχημιστης είπε...

@ Fairy: Ελλειψει κοινωνικης αφορμης για γκρινια ειπα να φαγωθω με τα ρουχα μου. Ιδια γευση. :)

@ Αναρχοβλαχος: Ασε ρε φιλε τραγικα πραγματα με τα λεωφορεια στην Πατρα. Το φοιτητικο ειναι και πανακριβο. Με εναν προχειρο υπολογισμο που εκανα κατεληξα στο οτι συμφερει να πληρωνεις βενζινη απο το να χρησιμοποιεις λεωφορεια. Δεν ειναι τυχαιο το οτι λενε οτι λεωφορεια ειναι απο την εποχη που η Βουγιουκλακη πηγαινε στις παραλιες κοντα στην Πατρα.


@ Laplace: Φιλαρα ναι ολα καλα θα πανε αλλα εγω δεν θα ειμαι εκει:) Πλακιτσα. Σοβαρα τωρα, ναι θα προσπαθησω να πανε ολα οσο καλυτερα γινεται. Η επισκεψη στο νησακι μου θα ειναι μπονους :)

@Miou: Αυτο το "Σύντομα θαχεις επιτυχία με διδακτορικό!!" φαινεται σαν προβλεψη απο μεντιουμ. Βρε μπας και εχεις το κληρονομικο χαρισμα και μας το κρυβεις? Αν ειναι να σε πληρωσουμε να μας αποκαλυψεις και τιποτα αλλο για το μελλον. Μην βαδιζουμε στα σκοταδια! :)

Miou-Popofotitsa είπε...

Kαλημέρα καλό μου παιδί!!!χαχαχα..ναι σωστά!!Μου βγήκε με σιγουριά κι ας μην είμαι μέντιουμ!!χαχαχα...Σίγουρα θα έχεις επιτυχία αφού προσπαθείς και μην φοβάσαι!!φιλιά***χεράκια αγκαλιές!!!

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Από ποιο νησί είσαι?
Από όπου και να'σαι πάντως είναι ευλογία θεού να έχει σπίτι σε νησί.
Εχω κι εγώ και τον δοξάζω κάθε μέρα.

Astrocat

Ο Αλχημιστης είπε...

Απο Σπετσες ειμαι Astrocat. Ναι ειναι ευλογια να εχεις διπλα σου την θαλασσα! :)

ofenis είπε...

"Ευλογημενε" ...μη το παιρνεις κατακαρδα εσυ τουλαχιστον ξερεις πως υπαρχουν και χειροτερα ..χαχαχαχα..

KitsosMitsos είπε...

Άντε με το καλό να τελειώνεις και να ξεμπερδεύεις.
Καλημέρα